Nálam hamarosan kifogy az utolsó csepp keverőolaj is a különolajzás-tartályából.
Van 1 liter Motulom, ami viszont csak benzintankba-keverős fajta.
Kérdés: elromlik, lesz valami baja az olajpumpának, ha szárazon, a levegőt pumpálva fog dolgozni, amíg tarta Motul olajam a benzintartályba?
Én nem bírom ki míg eljön a +10 fok. Addig sok van.
Van varázsa a télnek is.
Egyébként az MZ engem az erdőkbe, dombokra visz.
Vagyis már csak vitt .. elvitték.
Luxus egyszerre 2 mezei motort is tartani.
Nagyon ott van, ilyet még nem nagyon láttam. Egy hónapja nem ültem fel a vasamra, pedig nálunk takarítják a havat. Inkább megvárom az első 10 fok feletti időt.
Erdélyből vagyok, nem olcsó mulatság a telefon.
Van YMessengered? Ott ki tudnánk tárgyalni, pl. ma este 7 óra után a dolgokat. Az ID-m: pumiklos
Köszönettel.
Sziasztok!
Nemrég vettem 1991-es évjáratú RX-emet, jól megy meg minden, de azért máris alkatrész után nézelődöm.
Kéne egy power-szelep házfedél (az az alumínium öntvény amibe csúszik a power-szelep felső szára) és egy karburátor felfogató gumi-szívócsonk.
Ha valaki eladna nekem ilyen alkatrészeket, kérem, ne kíméljen.
És egy kép a mociról.
Sziasztok! Honnan birom megálapitani biztosan h hány éves a motor?
Felniben el van ütve az év! a karbi meg 1991es! 96osnak mondták amugy!
Valami jó tipp?
Azt hiszem, hogy AF1 125 az elsőkerék is meg a hátsórész is lengőkarostul, csak sajnos az elsőkereket meg kellett fordítani. Nem én csináltam, így vettem. Az elsőkeréknél a féktuskóhoz kellett egy adapter, a lengőkart pedig egy icipici hegesztéssel rá lehet dobni és tök faszán működik.
Van 1 liter Motulom, ami viszont csak benzintankba-keverős fajta.
Kérdés: elromlik, lesz valami baja az olajpumpának, ha szárazon, a levegőt pumpálva fog dolgozni, amíg tarta Motul olajam a benzintartályba?