Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem kb 1000km alatt eszik meg 1 liter olajat.
3 pólusú gyertyát, h kapja rendesen a szikrát , amúgy régen isolator volt az 1 polusu de azzal is ment...
hali keresek rotax 123-as nicaszilos hengert de überfaszát nem ilyen utolsó dugósat meg karcosat...!Köszi üdv
Helló
Ti milyen gyertyát használtok?
Amit a gyár ír: Br10Eg, vagy esetleg valami mást?
nekem a vízpumpa, gyújtásalaplap, főtengelyfelújítás,új dugó,gyűrű, henger került 200ba
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy egykomplett motorfelújítás hengerfúrás, dugattyú csapágyak cseréje körübelül mennyibe fáj?
Az normális h 360km-re elég nekem 1 liter olaj? Nem sok egy kicsit?
hello, keresek új kipufogo konyokot. van valakinek?
Heló akit érdekel a motor 250ezer.
itt a e-mail cimem:kosztolanyi89@freemail.hu
A Pollini hengert, csak úgy említettem, a közeljövőben biztos nem fogok venni... A karbi átfuvókázás az nem egy nagy összeg és elméletileg dob valamennyit a teljesítményen. Vagy esetleg egy nagyobb karbi és egy egyedi sportpufórendszer alá. Az utóbbit egy (nagyon profi) kasztnis haverom még meg is tudná csinálni... a fogaskerekekkel fogok variálni még és szerintem meg is lesz az a pár + km/h a végsebességre.
akkormeg pegaso+polini+felújítás+karbi átfúvókázás, és beleszaladsz annyiba, amennyiből veszel nagyobb köbös motort is
Háát igen, nem lenne rossz, ha annyit ki tudnék hozni belőle... valahogy csak megoldható netán egy 160-as Pollini szettel... Emlegették, hogy egy karbi átfúvókázással megoldható... Egyenlőre maradok a Pegaso-nál, akárhogy nézegettem a Tuaregeket, de sose fognak megtetszeni
mert megvagy őrülve a 140-150es végsebességért
Azokat is nézegettem, de szerintem nem valami szépek... Szerintem a Pegaso sokkal szebb... És szerinted miért járnék jobban azzal?
Akkor szerintem jobban járnál egy tuareg rallyval
Speed-et nem akarok, mert kényelmetlenek... Pont úgy 140-150-es végsebességre lenne szükségem Hosszabb utakra használnám, és hamar le akarom tudni a hosszabb távokat Meg ez azért kényelmesebb, mint bármelyik más 125 cm3-s a kategóriájában
Azt mondta a srác, hogy ki lettek cserélve a szimeringek a telóban, mert eresztette az olajat. Azért érdeklődöm a végsebességről, mert hosszabb utakra akarom használni, leginkább főutakon és nem akarom szétunni az agyam, mialatt leérek Nyíregyházáról Debrecenbe
hát barátom max 150 esetleg szerintem
de felesleges
ha neked vég sebire kell akkor speedet vegyél
egy enduró csak enduró
mindenek megvan a célja
nemnagyon sokkal többet mivel eléggé magas a motor és a szél angyon visszatudja fogni 130 felett. amúgymeg szerintem ezis bőven elég! még talán a telókat vizsgáld át h jó-e mert az általába nem a legjobb ezekbe a gépekbe!
Köszi az adatokat! Az a 130 kicsit kevés nekem... Fogaskerékcserével max. mennyit lehet kihozni belőle?
Kerékmérete: első 19",hátsó 17"! Gyorsulása gyárilag 7,5-8sec ,valós vége 130! Elejét nem hogy emeli 6.-ig le se rakja!
Természetesen 123-as rotax-ról van szó.
Kicsit offolok, de szerintem tudtok segíteni :
Üdv mindenkinek!
Motorvásárlás előtt állok, és hosszas keresgélés után bukkantam egy Aprilia Pegaso 125-re. Elvárásaimnak megfelel (125 cm3, legalább 25-30 LE, 6 sebesség, elől-hátul tárcsafék, önindító, powerszelep; nah ilyen motort akartam) és a héten megyek megnézni.
Van valami tipikus Pegaso betegség, amit észre lehet venni vásárlás előtt? Mit nézzek meg rajta? A srác azt mondta, hogy a motornak ténylegesen semmi baja, fékbetéteket kell cserélni. Hiszek neki, csak azért gondoltam rákérdezek Tőletek is.
Még azt megírnátok, hogy milyen a menetteljesítménye egy ilyen motornak /'93-as évjárat, 34 LE/ (gyorsulás 100-ra, végsebesség, max. fordulatszám, emeli-e az elejét )?
Még azt valaki meg tudná mondani, hogy mekkorák a kerekeinek a méretei? Hogy tudjak rá gumit nézni.

A válaszaitokat előre is köszönöm!
én 25ért vettem asszem az arrowot...használtan persze
Okés! Köszi, Árat tudsz mondani h mennyi körül mennek?