Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.vatera.hu/polini_he...

tessék,kicsit húzós,de új !
nincsen valakinek egy 160as henger feje? vagy aszt monták hogy jo ra az originál is,,, tudna nekem ezel valaki segiteni?
Köszi szépen a képet! Így már valahogy van elképzelésem Hétvégén neki is álok megcsinni
Rendben !
Örülök, hogy akkor semmi komoly gond nincs az RX-el, remélem nem is nagyon lesz! Haverod pedig használja egészséggel!
Majd ha tudsz, rakjál már fel képet az újrahúzott ülésről és a kifényesített idomokról, kíváncsi vagyok rá, hogyan mutat egy kis szépítkezés után!
Akkor ez egy "örök" motor lesz Jó sokat foglalkoztatok vele,legalább tudod,hogy mit vettél !
Egyenlőre minden ok,látszik,h foglalkoztál a motorral,apróságoból észrevenni.. Kapott egy zsírúj BOGE központi telót,át lett húzva az ülés,meg fel lettek polírozva az idomok...Nagy túra még nem volt vele,csak rövidebb távok,de szerintem jó lesz...A haverom már most beleesett...

Amivel kisebb gondok voltak,az az én motorom(kettőt vettünk télen)
5830 km-el hozták be Olaszból,amit hülyeségnek tartottam(gondoltam visszatekerték)de ahogy vétel után nézegettük tüzetesebben,minden jel arra kezdett mutatni,hogy tényleg annyi lehet benne...(pl:összes csavar bontatlan,dupla alátéttel volt felrakva idomokba,mindenhova,gyári gumik,mindehol gyári matricák,gyári fény,tükrök,tehát minden eredeti rajta...Ami gond lett,pont ebből fakadt:rengeteget állt a motor,és emiatt:mindkét belső a szelepnél kiérettek,elengedtek a telószimeringek,a fékekben cserélni kellett az összes szimeringet,el volt dugulva a karbi,meg ilyen apróságok,amik mind-mind az állásból adódtak...De már minden kész,volt idő megcsinálgatni a rossz időben.
Tanulság:az se jó,ha egy gép sokat áll !

Majd még szezonban nyilatkozom,hiszen mindjárt itt van,és az igazi próba az lesz a gépeknek !
Miután elvittétek az RX-et, pár napra rá néztem ismerőssel egy 98as KX250-et, de elég sokat kellett volna rákölteni, sok komoly baja is volt, így inkább azt nem hoztam el. Pár órával hogy hazajöttem szólt hogy tud egy másik KX-et, igaz egy kicsit régebbi (93) , de ha kíváncsi vagyok megnézhetjük. Akkor még darabokban volt a motor. A lényeg hogy felújított blokk, hajtókar, dugó, csapágyak, szimeringek, tömítések, stb, az első teló is újraszimeringezve, a himba és lengőkar tűgörgőzve, a váz ezüstre fényezve, a nyaknál új csapágyak. Ennyi nekem bőven elég volt, 2002-ben mentem először ezzel a motorral, csak utána eladta ismerős miskolc környékére, majd visszakerült haverjához, aki elkezdte csinálni, csak már nem volt kedve és türelme összerakni. Így áthordtuk a műhelybe, összeraktuk, és tegnap hoztam haza.
Átvan fúvókázva a karbi mert nem a gyári membrán van benne, hanem verseny, és a power is alacsony fordulatra van állítva. Alulról is elég erős ezek miatt, nem igazán kell pörgetni, hogy felkapja az elejét, szépen lehet használni akár alacsony fordulaton is, nem kell összevissza váltogatni állandóan. Az első beindítás előtt mértünk benne kompressziót, akkor asszem 0.1-el volt a gyári érték alatt, de még be kell járatni. Tegnap 15km-en hoztam haza, de mint az álom úgy megy.

Pár kis aprósággal kell majd még foglalkozni, de azok főleg csak kopó cuccok, szóval azok meg nem vészesek.

És nálatok hogy muzsikál az RX?
Hi Dirty!

Tehát megvetted az új vasat !Mesélj róla....
Házi készítésű volt rajta nekem, de a motort már eladtam, így csak egy régi képet tudok küldeni, ami sajnos nem a legjobb minőségű volt, ezért egy kicsit adtam rá fényt, hátha jobban lehet látni hogy nagyjából miről is van szó
nini... ott vagyok ... meg a husi meg az RX...
Valaki külgyön már 1 képet hogy elképzelésem sincs hogy áljak neki. Valami mintának hogy ne hegeszem ösze az egész vázat.Meg mien típusé volt a kitámasztó vagy ien othon csinált ?
Félig a topikhoz illő képek
Anno nekem is házilag készített oldaltámasztó volt rajta, egy normálisabb lakatos pillanatok alatt megtudja csinálni, csak célszerű nem odahegeszteni a gyári tartó fülekhez, ha esetleg v.mikor vissza akarja az ember cserélni a középállványra
én az enyémre úgymond tákoltam felvan hegesztve egy másik tartókonzol, de egyébként a gyári helyére szokták felrakni
grat a vashoz
használd egészséggel
Alig 1 órája értem vele haza
zúj verda?
Csiszi barátom! Érzed? Mert én éreztem ma, és innentől érezni is fogom!
nincsen valakinek egz 160as henger feje? vagy aszt monták hogy jo ra az originál is,,, tudna nekem ezel valaki segiteni?
nekem megy a külön olajzás és nem teszek a tankba olajat...max akkor ha tele az olajtartály és 1 pici marad...azt akk belecsürgatom a tankba de am nem
Amuyg SEGÍCEN már valaki! Hogy tudok csinálni oldalkitámasztót az rx-re?Vagy lehet kapni valami univerzális kitámasztót azt tegyem rá? Vagy meik motortét és hogy tom rá tenni?
De amugy ha müxik akor feleslegesnek tartom a tankba önteni olajat.Ha nem bejerátós a moci akkor amugy én személy szerint teszek bele! Akár mien moci az!
Hát sztem ha a full tankhoz teszel egy felest az ugy jó!De nincs különolajzásod akkor 1:40-el v 45-el keverd a biztonság kedvéért.
én nekem működik és nemszoktam + olajat tölteni a tankba
Üdv szakik!

Közvéleménykutatás,kérem mindenki aktivitását!
Akinél működik a különolajzás,plusszba még tesz olajat a benzinhez a biztonság kedvéért? Ha igen,mennyit?
Érdemes ezzel foglalkozni?