Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos rossz hírem van...Nem találom a régi szimeringet,szerintem ki lett dobva...Ne haragudj,kár volt megígérnem...De szerintem Dirty adatai szerint rendelheted,mert Ő bár már nem RX-es,de keni-vágja a "szakmát"...
Ezt az RX-et néztem én is haver akarta nagyon de végül úgy döntött a jelenlegi vasra költi az árát!Király tricolor Fasza gép használd egészséggel!
Szerintem fasza!Sokáig ilyet akartam!Ász a matricázás is!
Hali! Mi pénz a supermoto szett?Vagy már nem eladó?Üdv!
köszi vick és melyik nap lesz mégis ?
türelmes vagyok csak megakarom rendelni
szia!
Hogyha érdekel nekem van frankó állapotú központim meg még rengeteg cuccom. elérhetőségeim adatlapomon!
szia!
szívesen segítek,de most nem vok otthon,a héten beírom neked,és a szimeringet is megkeresem!türelem...
Én próbáltam mindkettőt, de számomra az elektronikus jobb volt, mert alapjárat közelében is kinyit, majd 2500 és 6500-7000 között zárva van, majd utána 7000 fölött ismét nyit.

Megbízhatóság és tartósság olyan dolog, hogy mindkettőnek van előnye és hátránya. A pneumatikus kevesebb részből áll, ezért elviekben kevesebb is a meghibásodás lehetősége, de viszont nehezebben lehet szabályozni, mint az elektromosat. Az elektromosnál ott van rögtön a bowden, ami szeret elszakadozni (bár ettől nagyobb gond ne legyen soha), valamint az elektromotor, és a jelet adó elektronika.
Jah és még valami, valaki nem tudja, hogy meik power szelep a jobb, megbizhatóbb, és tartosabb, a sima bowdenes, vagy a phneomatikus, vagy mi? mert ujitom a gépet, és nekem elvolt törve a powernyelvem, és most le kellene cserélni, és nem toom, hogy meik félét vegyem. Mert valaki aztmondta hogy az a pheom--az jobb, mert nem kell se bowden se semmi, meg az nem egyböl ránt nagyot, hanem fokozatosan gyorsul, de akk mi érteleme van az egész powernek ?
Hello! Annyit szeretnék kérdezni, hogy, itt közületek, nem tud valaki APRILIA RX '"%-ös motorhoz hátsó központi teleszkopot ami pöpec állapotba van, mert nekem kiengedett a gáz- olaj, és szétpergett az egész, szal 3-db-an szedtem ki a vázbol.
vick te tuti tudnál nekem segíteni :)
légyszives megnéznéd amotorodon elöl a kormány agyba milyen betű van beütve *?* közé a szám nem kell csak hogy milyen betű mert nemtudják belőni hogy milyen motor. enyémröl kicsit megkopot és én barom lefestetem.

előre is köszönöm
köszi szépen
ott nincs benne ez a betű ott csak szám van és nekem a betű kell mert azok alapján lövik be hogy milyen kiadási újítás van rajta.

szóval kell szám mert én lefestetem
nézd meg a forgalmiban teeee
helló vick vagy valaki nem tudná megadni a motornak a vázszámán lévő betűket vagyis ami 2* között van mert az enyémröl nehéz leolvasni mert lefestetem és kellene egy rendeléshez :D
köszi előre is
40×52×10/10,5 - 2200ft

Ha jól emlékszek, nekem ilyen kellett az RX-be
okés köszike utánna nézek de a számot megköszöném én is :D
ha meglesz a szimering száma,Dirty által már említett Pinkmotors-tól,vagy igen,az Italmondo-tól is lehet sztem.
Holnap megpróbálom megkeresni a régit,és megnézem milyen szám volt rajta.Egyébként nem én csináltam a műveletet,sajnos nem tudom fejből
a szimering méretét esetleg meg tudnád mondani?
huh én is most akrom megcsinálni honnan rendelted hozzá a szimeringet ? én italmondora gondolok.
Az első telóm folyt(mint minden RX-ben)az újra lett szimeringezve,a központi telóm hibátlan.
értem
és neked megy szépen ?
nem mentek még szét a telói ?
Igen,de még kint történhetett,mivel én vagyok az első magyar gazdája...
egyébként elvileg zsír ugyan az a vasunk
csak nekem átvan fényezve de ugyan úgy nézet ki mint a tiéd
mondjuk a tiéden szépen behorpadt a rezó...