Sajnos rossz hírem van...Nem találom a régi szimeringet,szerintem ki lett dobva...Ne haragudj,kár volt megígérnem...De szerintem Dirty adatai szerint rendelheted,mert Ő bár már nem RX-es,de keni-vágja a "szakmát"...
Én próbáltam mindkettőt, de számomra az elektronikus jobb volt, mert alapjárat közelében is kinyit, majd 2500 és 6500-7000 között zárva van, majd utána 7000 fölött ismét nyit.
Megbízhatóság és tartósság olyan dolog, hogy mindkettőnek van előnye és hátránya. A pneumatikus kevesebb részből áll, ezért elviekben kevesebb is a meghibásodás lehetősége, de viszont nehezebben lehet szabályozni, mint az elektromosat. Az elektromosnál ott van rögtön a bowden, ami szeret elszakadozni (bár ettől nagyobb gond ne legyen soha), valamint az elektromotor, és a jelet adó elektronika.
Jah és még valami, valaki nem tudja, hogy meik power szelep a jobb, megbizhatóbb, és tartosabb, a sima bowdenes, vagy a phneomatikus, vagy mi? mert ujitom a gépet, és nekem elvolt törve a powernyelvem, és most le kellene cserélni, és nem toom, hogy meik félét vegyem. Mert valaki aztmondta hogy az a pheom--az jobb, mert nem kell se bowden se semmi, meg az nem egyböl ránt nagyot, hanem fokozatosan gyorsul, de akk mi érteleme van az egész powernek ?
Hello! Annyit szeretnék kérdezni, hogy, itt közületek, nem tud valaki APRILIA RX '"%-ös motorhoz hátsó központi teleszkopot ami pöpec állapotba van, mert nekem kiengedett a gáz- olaj, és szétpergett az egész, szal 3-db-an szedtem ki a vázbol.
vick te tuti tudnál nekem segíteni :)
légyszives megnéznéd amotorodon elöl a kormány agyba milyen betű van beütve *?* közé a szám nem kell csak hogy milyen betű mert nemtudják belőni hogy milyen motor. enyémröl kicsit megkopot és én barom lefestetem.
helló vick vagy valaki nem tudná megadni a motornak a vázszámán lévő betűket vagyis ami 2* között van mert az enyémröl nehéz leolvasni mert lefestetem és kellene egy rendeléshez :D
köszi előre is
türelmes vagyok csak megakarom rendelni
Hogyha érdekel nekem van frankó állapotú központim meg még rengeteg cuccom. elérhetőségeim adatlapomon!
szívesen segítek,de most nem vok otthon,a héten beírom neked,és a szimeringet is megkeresem!türelem...
Megbízhatóság és tartósság olyan dolog, hogy mindkettőnek van előnye és hátránya. A pneumatikus kevesebb részből áll, ezért elviekben kevesebb is a meghibásodás lehetősége, de viszont nehezebben lehet szabályozni, mint az elektromosat. Az elektromosnál ott van rögtön a bowden, ami szeret elszakadozni (bár ettől nagyobb gond ne legyen soha), valamint az elektromotor, és a jelet adó elektronika.
légyszives megnéznéd amotorodon elöl a kormány agyba milyen betű van beütve *?* közé a szám nem kell csak hogy milyen betű mert nemtudják belőni hogy milyen motor. enyémröl kicsit megkopot és én barom lefestetem.
előre is köszönöm
szóval kell szám mert én lefestetem
köszi előre is
Ha jól emlékszek, nekem ilyen kellett az RX-be
és neked megy szépen ?
nem mentek még szét a telói ?
csak nekem átvan fényezve de ugyan úgy nézet ki mint a tiéd
mondjuk a tiéden szépen behorpadt a rezó...