nekem már rajta van
tegnap raktam bele 100 km-et
és legnagyobb meglepetésemre nem esett szét
kész a festés is meg minden majd rakok fel nektek képet róla rajta a matrica is
nekem cagiva mito-é van benne
de elvileg jó bele a rs felni is csak a távtartókat kell megcsinálni ha mito felniket szereztél volna akkor tudtam volna neked távtartót mert van 2 szetem csak majd elöl kell nagyon figyelned a féknyereg tartóra
nem tudsz esetleg valamelyik régi gazdájának elérhetőségét?Mivel láttam volt rajt rendszám forgalminak is kellett,hogy legyen,jó lenne megtudni kinél maradt el a forgalmi.Holnap megbontjuk a motorját és kiderül mi van vele..
Most már sajnos nem igazán tudok róla sokmindent, mert elég gyakran cserélt gazdát a motor. Egyébként attól függ, mennyi gondja van a blokknak, de szerintem a 90 elég gyanúsan alacsony ár. A másik dolog meg az 50es motorként használt supermoto... ha enduro lenne, akkor senkit sem érdekelne hogy van-e papír, de így hogy utcai gép, elég necces
hali srácok,szerintetek 90-et megér ez a gép motorhibásan?Nem kapott olajat és megszorult,amúgy 94-es évjárat,papirjai nincsenek,50-esként ellehet hajtani?
Akkor végülis marad a bowdenes, elektromos power, idáig is jo volt, az igaz, hogy szar volt, mert elméletileg meg gyakorlatilag is, nem volt bekötve bowdennel, hanem be volt ragadva az olajtol félállásba, és ugy ment mint állat, és egyszer csak meglazult, és becsuszott a hengerbe, és igy lett full szervizes a motorom.
Arra gondolta lehet úgy csinálom meg hogy veszek egy első és egy hátsó agyat (gyárit) és arra fűzetek 17-es vagy 18-as alu abroncsot!Jólesz az az a lényeg,hogy ne a crossgumikat koptassam mikor szárasság honol
Ezért kérdeztem
Egyidőben volt egy ugyanilyen színű/évjáratú hirdetve itt a képesmotoron,én szinte "trélerről vettem" olaszból hozták,nem hagytam időt meghirdetgetni...
tegnap raktam bele 100 km-et
és legnagyobb meglepetésemre nem esett szét
kész a festés is meg minden majd rakok fel nektek képet róla rajta a matrica is