Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól raktuk össze Illetve eleinte szorult vmiért, most jó... Lehet, hogy mostanra járta át az olaj, mert az egész blokk át lett mosva nitrohígitóval kívül-belül...
nah tudtam segíteni?
Légyszi segítsetek... Valaki írja már le, hogy hogy kell összerakni a berúgószerkezetet... Nem bírok vele.. Lehet kisregény is, csak jussak vele valamire... Most épp nem rúg vissza Jöhet mélre is, de ide írjatok, ha mél jött fepi3kukacfreemailponthu

Köszi: Pisti
mostn em pusztitalak el...:D
Éreztem hogy valaki benyalja bocsi
Én még nem hallottam volna, hogy lenne benne
de csak 1 gyenge másolat
végülis RX
ha csuklott valamelyik szülöd szorri:D akkora hévvel estem nek ia hirdetésnek és hijosungXD
Ez is RX..és rendszámos http://www.hasznaltauto.hu/ker...
az RX-ben nincs is katalizátor?
Igen, gyári a 28as is, de csak a katalizátoros sport aprilia gépek esetében. Nemtudom milyen lehet az RS125 F változat, de azokat pedig még kissebb, 24es karbival látták el.
ezek szerint én is, mert én is ugy hittem 28-as a gyári
legalább télleg ember vagy...
mind1is
igen tévedtem..
akkor mégiscsak igazak a forrásaim
Könyvek

Töltsétek le, nézétek meg:

Tuareg Rally 125 "91 Italiano.zip - (1.5 Mb)
RX 125 1997 - Italiano.zip - (0.5 Mb)
Rotax123 és Rotax122 blokk esetében Dell"orto VHSB34LD

RS 125 English 1995.zip - (0.9 Mb)
Egyedül ennél van 28as karbi, de ez a katalizátoros rendszernél érvényes.

De feltétlezem, hogy szigorúan maradunk az enduro gépekbe szerelt Rotax123as blokk témánál, illetve hogy azokat (RX és Tuareg Rally) milyen karbival szerelték, akkor helyes a megállapítás, hogy a terepre szánt aprilia gépek esetében gyárilag Dell"orto VHSB34LD!
1-2 olasz úriember biztos spórolni akart
én nekem úgy mondták h 34es a gyári mind1
Nem mindegyikne, a legtöbben én úgy tudom 28as volt.
am azt nemértem hogy....miaz h nagykarbi? gyárilag 34es van rajta
Hello!

43-44 (esetleg 42 :P)
hello, mekkora a csizma méretbe?