Jól raktuk össze Illetve eleinte szorult vmiért, most jó... Lehet, hogy mostanra járta át az olaj, mert az egész blokk át lett mosva nitrohígitóval kívül-belül...
Légyszi segítsetek... Valaki írja már le, hogy hogy kell összerakni a berúgószerkezetet... Nem bírok vele.. Lehet kisregény is, csak jussak vele valamire... Most épp nem rúg vissza Jöhet mélre is, de ide írjatok, ha mél jött fepi3kukacfreemailponthu
Igen, gyári a 28as is, de csak a katalizátoros sport aprilia gépek esetében. Nemtudom milyen lehet az RS125 F változat, de azokat pedig még kissebb, 24es karbival látták el.
RS 125 English 1995.zip - (0.9 Mb)
Egyedül ennél van 28as karbi, de ez a katalizátoros rendszernél érvényes.
De feltétlezem, hogy szigorúan maradunk az enduro gépekbe szerelt Rotax123as blokk témánál, illetve hogy azokat (RX és Tuareg Rally) milyen karbival szerelték, akkor helyes a megállapítás, hogy a terepre szánt aprilia gépek esetében gyárilag Dell"orto VHSB34LD!
Köszi: Pisti
Töltsétek le, nézétek meg:
Tuareg Rally 125 "91 Italiano.zip - (1.5 Mb)
RX 125 1997 - Italiano.zip - (0.5 Mb)
Rotax123 és Rotax122 blokk esetében Dell"orto VHSB34LD
RS 125 English 1995.zip - (0.9 Mb)
Egyedül ennél van 28as karbi, de ez a katalizátoros rendszernél érvényes.
De feltétlezem, hogy szigorúan maradunk az enduro gépekbe szerelt Rotax123as blokk témánál, illetve hogy azokat (RX és Tuareg Rally) milyen karbival szerelték, akkor helyes a megállapítás, hogy a terepre szánt aprilia gépek esetében gyárilag Dell"orto VHSB34LD!
43-44 (esetleg 42 :P)