Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah köszi
Itt a Karácsony
megjött! és nemgyengén szép
Teszt

Itt van egy összehasonlító teszt Aprilia RX125 vs Honda CRM125. A végén vannak adattáblák is, akit érdekel nézz meg!
igen megy a TSR is láttam már egy havert vele elég jól vette a lapot.Amúgy a környéken nálunk mindenkinek DTje CRje XT meg KX és néhány EXC van meg nekem és havernak DR a többi tipust nem is ismerem ezért
azért hát ha jól összevan rakva akkor minden 125-s megy
Jah bocs elírtam DT-t odaver azt akartam írni. Néztem itt a sportmotoron ujabb rx 125 videókat nagyon mennek ahhoz képest hogy 125 ös
azért gondoltam hogy egyszinten mert mind2 versenyenduruba sorolható
Havernak van CRM125... jó gép meg minden, de főleg utcára. Puhácska futómű, inkább a kényelemre van, a blokk nemrossz, de közel sem olyan élénk mint a Rotax.
crmmel egy szinten? azért nagyon nem...Siki ment az én rxemmel,majd beszart meg én is mentem már crmmel...azért van különbség.
"egy DT odaver az biztos" ezt komolyan gondoltad?
CRM el egy szinten vannak csak talán az RX "fejlettebb"
Köszi az infókat :D az RX nem rendszámos, az lesz hogy megpróbálom jól átnézni amennyire lehet. Amúgy azt néztem szerintem ezek vannak olyan jók mint egy CRM125 de egy DT odaver az biztos, van valami hasonlóság az RS blokkal?
típushiba...hmmm sztem nincs, maximum az első telók....de annyi a hiba h odakell figyelni rájuk, amúgymeg jó kis gépek....alkatrész...nemtom én mindent tudtam idáig szerezni hozzá, erőbe meg nincs ellenfele ien kategóriába sztem....jó az exc de az mien fiatal...vagy a husqvarna, tehát tökéletes választás....
Állapottól függ a teljesítmény de a kategóriájában szerintem az egyik legjobb. Vételkor oda kell figyelni az elektromos dolgokra meg a lendkerékre mert ezek baszott drágák. Ha már megy olyan 130 körül és nem hangos a blokkja akkor nagy baj nem lehet.
Köszönöm a hozzászólásokat, és a segítségeket!

Üdv!

Valamikor neki is állunk majd :P
rendszámos?:D (mármint az RX)
Szóval: még amikor bent vannak a szárak, kilazítod a felső imbuszt, mert utána ha ki lesz szedve könnyebben tudsz vele bánni. Ha ez megvan, akkor kiveszed a szárakat, és egyesével szétbontod hogy ne legyen keveredés. Ezt úgy tudod csinálni, hogy kihajtod a felső imbuszt, egy picit nyomsz a telón, hogy a benne lévő 2db félkör ívű mágnesdarabot ki tudd venni. Tulajdonképpen ezek fogják meg a telót, nehogy kifelé szét tudjanak csúszni. Ha ezeket levetted, egy határozott mozdulattal szétrántod őket. Utána fogod, kiveszed a seeger gyűrűt, majd a szimmeringet (célszerszám jó ha van). Kicseréled, szimmering be, seeger vissza, összetolod a 2 szárat, de még nem rakod bele a 2 félkört, hanem feltöltöd lassan olajjal, közben egy kicsit mozgatod fel-le, hogy könnyebben belemenjen az olaj. Ha megvan az olaj, akkor vissza a 2 félkör, majd az imbusz. Visszarakod a telókat, azt csá!
Ealdósorban van a Suzuki DR -em most kaptam egy ajánlatot cserére egy RX 125 , azt kérdezném mit tudtok ezekről mondani , alkatrészellátás , tipushibák, fogyasztás , futómű , menettteljesítménye, (LE)

Köszke.
TS-R hez ha jól értemezem 565ML kell
Figy az a fél deci nem gondolom hogy annyira sokat fog számmítani. Én megfognám a helydben a litert kettétölteném, egyik felet az egyikbe, másikat a másikba.
Köszönöm a válaszokat...

Akkor most pontosan mennyit tegyünk majd bele? :)
Eléggé meghízott a fórum, nem hiszem hogy megtalálom visszalapozgatással... Hányadik oldal körül lehet?
Annyira vigyázz, hogy mindent rakj vissza oda ahova kell, és a szimering felrakásánál ne sérsd meg a szárral a szimeringet, mert eléggé éles..
Ha jól emlékszek, régebben már leírtam valakinek hogyan kell csinálni, szóval szerintem lapozgass vissza egy kicsi. Egyébként ha jól tudom, akkor ~400-450ml kell száranként.
*első
én Repsol elsú villa olajat fogok használni 10W20asat - nincs idő kicserélni-
nekem ha jól emlékszek száranként 1 liter