Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pneumatikusom nemvolt ugyhogy nemnyilatkozom
Na mert a pneumatikus nem elég egyszerű?
Na akkor végülis 1értelmetlen f..ság ez a power/fék ba..szás nekem van elektromos és mechanikus poweresem is és tökéletesen müxik mert 1xü és logikus...SZERINTEM
Ez igaz. Amúgy vágom már mi lenne neki a fő szerepe, szóval köszönöm az oktatást!
ha észre veszed nem is sok apriliaban van benne...
igen
még mindig a fékes dolgos témán nyomjátok nem?:D
Igen, ez tiszta sor, de olyan sokáig úgysem megy alacsony fordulaton, hogy észrevehető legyen.
és ezmiatt "köpköd" a 2T nem?
Nem csak ha alacsony fordulaton használod például több benzin ömilk a kelleténél a hengerbe, és mikor fékezel kiszellőzik.
Hogy ne koszolódjon el a szelep, vagy miért? Vagy most hirtelen nem vágom mi célja van.
Azért nyitja akkor ki a power hogy a felgyűl benzin meg levegő kiszellőzön.
De ahhoz le kell lépned a hátsó fékről, és ismét bezár
ez is igaz
deha erdőbe lesatuzod mondjuk kanyar miatt akkor könnyeben újra indul -ugyan azzal a lendülettel-
hát vazze ilyet sem hallottam...
Szerintem ha kuplung nélkül satuznád le, teljesen mind1 lenne neki, hogy van-e rajta vagy nincs.
hát a fékes megoldása valszeg ezért van, más értelmét én nem találom:D
pnematikusnál nem azérnyt nyitja ki a powert hogy ne fulladjon le egy hirtelen satuzáskor?
Nekem is ez volt az első gondolatom!
hátsó fék helyett kötsz a kormányra valamit igaz elakadhatsz midnenben de mint a fűnyírón rángathatod a powert :D
Kétfajta power szelepet használtak az aprilia motorokban. A korábbi modellekben pneumatikus power szelep volt, ami 7300 fordulat/percnél nyit. Ezeknél van egy bowden is, ami a hátsófékhez csatlakozik, és ha rálépsz a fékre, egy kis kart meghúz a bowden, és kinyitja a szelepet.

A későbbi modellekben már elektromos szelepet használtak, ami 500 és 2500-as fordulat között magától kinyit "öntakarítás" céljából, 2500 fölött bezár, majd beállítástól függően 7300 és 8300 fordulat között ismét kinyit.

A pneumatikusnál is állítólag a takarítás lenne a cél szerintem, de senki sem járatja úgy alacsony fordulaton a motort, hogy közben tapossa a hátsó féket.
Nemvagyok 1sértödékeny tipus mint irtam neked(tek)bejön azt kész mivan ezzel a power és hátsofék megoldásal
persze vágom, régebbiekben mindben ilyen van, én is gondoljkodtam h melyik jobb, de most ha veszek egy ujabb motort mert ne adj isten végre összejön az aprilka akkor nem fogom az elektromost pneumatikusra cserélni, hacsak sok baja nem lesz... bár elképzelhetö h a sok sarazos dolog után sikerülne vhogy kinyiffantani az elektronikát, bár az ilyen dolgok elött ugyis átnézném h minden jol van-e vele, és a DT-vel nem voltam oylan hüdesokat komolyabb helyeken, de ha összeganyéztam azt is pucoltam amig csillogott...
a lényeg nekem h müködjömn a gyári power, ha az nincs vagy kiszedték-kigyilkolták már akkor majd meggondolom milyet vegyek bele:) (amelyik occsobb:D)
Bowden bekötés nélkül is működik rendesen, mert ez pneumatikus. Az a lényeg, hogy rá van kötve a hátsó fékre, és ha azt használod, akkor meghúzza a bowdent, ami a kinyitja a power szelepet.
én az apriliát nagyon szeretem, mert tetszik h erös meg minden, DE sajátom még nem volt, szeretnék egyet és majd utána jolmegboncolom és láthasssuk milyen az enyém:D remélem zsir gépet fogok ki:D (VBalazs féle RX-re gyüjtögetek, nekem az tünik a legjobbnak jelnleg amit ismerek azok közül [nem elöitélet a többivel szemben nah, ne köüvezzetek:D])