Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben igazad van, hogy felesleges vitázni, de! Az a gond, hogy agyilag túl nehéz felfogni egyes embereknek, hogy ha sz@rul bánnak egy motorral, akkor tökmind1, hogy milyen márka, olasz vagy japán vagy osztrák vagy akármi, szétesik elég rövid időn belül... Vagy szerinted csak az olasz motoroknál fordulnak elő hibák? Akkor kiábrándítalak! Álomvilágban élsz!
Dugozni nem kellett?
cask vízpumpa szimm kellene,aztán kész is..
Most vitázhatnánk de felesleges(nem de 1mz elmegy annyit...)Neked bejön és kész ennyi
Te elhalgas ha beleszeretnék nyulni valami "okos motorba"majd szólok mivan megszegelted már a ktm-et?
Igen, és azt láttad esetleg mit kapott előtte az a henger például?
Te láttam pár olasz hengert 5000km alatt gyufafej nagyságu darabok hiányoztak ablakoknál a nicazilos hengerböl.Robogóbol(2éves) eltünt az 1ik fötengely szimmering....(mert szerintem bennesem volt )Elektromos csatik/kábelek kukák,3hónap alatt a müszerfalat kiszivta a nap.....De biztos csak én láttam ilyet
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki071219/ neked való!
már bocsi de akkor Te most buta vagy? mert hát aztmondtad van előítéleted
ha igen akkor ne írj má hülyeségeket thx
Jahh, csak egy kérdés! Kinek volt olasz motorja?
Mi reped, mit törik?
"Hmmm. Tuti jó gép lehet, csak tudjátok nekem megvan még ez az Aprilia előítéletem."
Az előbb ezt írtad, most meg, hogy de ne legyen előitélet a KTM-el...

Csak nem vágom, hogy miért állnak úgy sokan ezzel a témával, hogy mert ha olasz akkor sz@r... sajnos ezen emberek többsége igencsak nagy álomvilágban él, mivel mint ahogy a Te példád is mutatja, nemcsak az olaszoknál, hanem a KTM-nél is előfordulnak bakik. És megkell nyugtassak mindenkit, a japánoknál is!

Akkor most vagy mindenki él az előitéletével, vagy nem beszél hülyeségeket, hogy szar az olasz, ennyi!
Az anyagminöségröl beszélek(törik-reped..stb)
Igen gyári hibás volt a KTM.... rossz dugót rakta bele 1 gyűrűset 2 helyett...! Ami meg tette a hatását... 575 km nél lerohadt a rét közepén.... A MTZ mentett meg:D Szóval én is meggondolom előbb 2 szer mielőtt KTM et vennék.... az Tuti h a következő nem lesz 2T-s KTM! De az is igaz h minden sorozatban van hibás modell, ez a gyári hibás 1000 ből 1.... autóknál még kisebb az arány.... Nah most én ezt fogtam ki....
Azóta mégegyszer működésképtelen lett, de annak az oka nem tisztázott szal azt nem foghatom a márkára! Volt egy hibás dugósorozat... ennyi... Ne legyen előítélet!:D Hisz az csak butít:P
2 ft-os alkatrészek?

Na akkor vegyük például a TM motort, ami ugye olasz... hidraulikus kuplung, Öhlins tagok... ez neked 2ft-os? Ami jónéhány olasznál széria, az a japánoknál mégcsak tuning!
Elöitéletem nekem is van(marad is..)hanyag öszeszerelés,megbizhatatlan 2Ft-os alkatrészek,de jó desing... 1szóval olasz Bocs ha valakit megsértettem .....
Neked meg a KTM borult szét, nem?
Hmmm. Tuti jó gép lehet, csak tudjátok nekem megvan még ez az Aprilia előítéletem. Olasz morál....
A régi apriliáknál azért volt gond bőven.... MInden szimeringből ömlött az olaj, meg az összeszerelési minőség se volt a legjobb. De most ha jól tudom újra olasz kézbe került a gyár, és szabadkoztak h a minőség sokkal jobb lett. Hát nem tudom.... Ezért kéne egy korrekt személyes tapasztalat egy RXV ről, mert az már totál új fejlesztés a 2008 lesz azthiszem a 3. éve. Szóval ha vmi bizonyíthatja h mennyit változott az Aprilia akkor az az SXV/RXV sorozat sztem. A bonctermes leírást olvastam, de azt is látta h abban a motorban alig van km és el akarja adni? Valami nevetséges pár száz km, agyondícsért motor és eladó?
én a szervizigényéröl is jot olvastam, a kötelezö szervizeken kivül nem kllett más még, viszont lehet azért mert elég uj konstrukcio és az a gép sem volt több fél-1 évesnél
Én azt hallottam róla, h nagyon jó meg mocskos módon megy, de egyik ismerősömnek egy aprilia kereskedésben mondták, h ha a KTM szervízigényes, akkor ez 2x annyira...Aztán h tényleg így van-e, nem tudom.
Hello!

Egyik jó barátom ment egy RXV-vel. Most nem tudom, hogy az 550-essel, vagy a másikkal, de teljesen odavolt, hogy neki ilyen kell. Azt hiszem akkor még le is volt folytva, de még úgy is oda kell figyelni, mennyire húzod neki, mert a blokk eléggé nyomatékos :D
Mellesleg gyönyörű hangja van...
én itt olvastam egy tesztet boncteremben és asszem az 550 volt és annyira dicsérte a srác h nem kell neki más esetleg ha még nagyobbat kidobnak egyszer...
viszont most halálosan irigy lettem az EXC-dre, mert nekem még nem jutott 125-ös gép:P
Sziasztok! Akinek van tapasztalata azRXV ről főleg az 550 esről az kérem írjon, aki tud teszteket vagy vmi fórumot adni, azt is megköszönném. A hivatalos újságteszteket ismerem de azokra nem adok, engem nem az érdekel h egy profi krosszos h tudja agyonszidni a kicsit pufa első telót vagy ilyesmi..... Érdekelne ez a gép h mit tud,mire alkalmas. Benne volt a januári Motorrevüben de ott nem derült kiróla semmi új, azt eddig is tudtuk h elég erős a V2 es 550 es blokk-nak köszönhetően! Állítólag 65 ló, ez is érdekelne h mennyire igaz! Mert a cikk szerint csak 60, és most a KTM esek azt modnják h az 530 exc is van legalább 60 ló (ha jól tudom a 07 es 56 volt) Ha erről is/vagy tudtok vmit kérlek írjátok!
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
én most ünnepélyesen kívánok magamnak egy rendszámos Aprilia RX 125-öst, endurosat :D egyszer csak meglesz... És mindenkinek Kellemes Ünnepeket!