Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Lenne egy eladó csizma, akit érdekel, annak itt vannak az adatok:

Alpinestars
Ár: 25000, szép állapotban
Érd: 0630/6650902

Üdv!
az egybe van a nyelvel,egy öntött cucc az egész! Egy egész nyelvett kell venned! 8 ropi
nem tud nekem valaki segíteni?
az apriliámhoz kéne.. ami a power nyelven van csavaros rud , amibe a bowdent kell akasztani
nem tud nekem valaki olyat eladni?
Jah, meg mikor nálad volt, akkor olyan 20 lovat tudott... Nekem egyszer-kétszer már összejött a maximális teljesítmény...
Kussolsz, már az enyém Amikor jött vele a szopás, akkor eladtad
én utána kérdeztem, egyik ismerösnek pakson bevitették KPM-hez a Pegasoját (50-esként használta, két honapig ö votl a királyXD), 36 lóerőt mértek a főtengelyre, nagy karbival (34 körül volt) meg nyitott kipuffancsal
én hiszek neki :)
de az enyém az volt 32ló,el lehet hinni
39?
annyit nemis gondoltam vna
Én már mentem 250es etkóval és hát... Mondjuk épített volt, de elég szépen ment, babszi gyújtás, miegymás... 80ig fogtam a 70es RXemmel, nyomatékom nem volt olyan, viszont erő jobban előjött...
Azért köszi. Holnap viszem a főtengelyt centíroztatni, meg csapágyat leszedetni, nem hajtókaros volt ez a miújság, hanem a jobboldali csapágy krepált be. Utána összerakás és próba. Ha beválik, akk új dugó és jöhet a menet...
Igen énis kibírok akadni mikor mondjak hogy a rotax 123 33 meg 35 meg 37 lóerő. Szerintem magában az a motor max 30 le. Ha nem hiszi el valaki akkor csak hogy kétüteműt vegyünk, menjen már egy kört egy 250es etzvel, azzal kb egyforma erősek és az 26le talán.
hat valahova othon fel volt irva, de most nem tudom megmondni mert miskolcon vagyok. De valaki tutira fogja itt vágni.
Jah, nem tudod véletlen mi a 23as blokkba való főtengelycsapágy száma? Az enyém hál"istennek olvashatatlan
Épp Gyurival (xlzx) számolgattuk, hogy nekem az RX, ha TÖKÉLETES! akkor a 34es Dellortoval + a teljes Arrow rendszerrel 32 pacek... Persze főtengelyen és ez tényleg optimális esetben van. Am a polini honlapja a 160as hengerhez 39 lovat ír (értem ezt nagy karbival, rendszerrel).
Végre egy normális felfogás...
nekemis tökmind1 lényeg a lényeg Aprilia powaa
nyílván, de minél később kapod meg, annál jobban fog tetszeni
oksa én megértem...meg türelmes vagyok meg minden...csak már tudod hogy van ez...a kíváncsiság
tudod: jómunkához idő kell

annyit tudok róla, hogy a vizsgaidőszak után lesz csak meg, bocs, meg minden, de sajnos sok a dolog...
Balázs kép a moccomrol...esetleg készül már?...persze kicsi az esély rá ugy érzem
Én nem veszekedtem senkivel. Csak elmondtam a gondolataimat, ami helysnek ítéltem meg.
hihetetlenek vagytok, hogy min össze tudtok veszni...

az a pár lóerő ide, vagy oda nemszámít semmit

amúgymeg fogadnék, hogymég egyikőtök sem mérte meg a konkrét értéket, de akkor honnan veszitek a számokat?
"de egyébként nem kit érdekel ez, hiszen jó és kész!"

Na igen, most keltem pár perce! Szóval azt akartam írni, hogy kit érdekel ez az egész, hiszen mindenki tudja, hogy a ketegóriában a Rotax blokk a legjobb a teljesítmény terén!
Nagyvonalakban 30-33 lóerőt ad meg a gyár a főtengelyen! Az már megint más kérdés, hogy mennyi jut el a hátsó tengelyre... de egyébként nem kit érdekel ez, hiszen jó és kész!
Figyi. Ha ezt nekem egy hivatalos dynon méréssel bizonyítod nekem, akkor el fogom hinni. Nem mond mar nekem hogy egy rx annyi lóerős, mint egy 350 köbcentis, suzuki dr. Például. Egy dolog hogy mivan a forgalmidban irva. Szeritem nagy karbival, normális rendszerrel, tud max 30-32 Let. De ez az én magán véleményem....