Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amelyikben müködik abban jobban eloszlik a nyomaték és nem rántgat, nekem volt szerencsém mindkettöhöz (csak apriliában) és sztem powerrel jobb terepen mert ugye mindenhol van nyomatéka azért,
utcán meg nem tudom, ha poweren többet eszik ugye és csak elkalimpálsz vele pár km-re power nélkül akkor occso, ha meg élvezni akarod akkor meg kell... sztem, én ha veszek a telokon kivül elsö dolgom h ezt megnézem, elekromoshoz meg jobb elöre beszerezni a potalkatrészt, persze ez is mint mindewn használatfüggö
Én sem akarom hegesztéssel gányolni a vázat, meg igazából tényleg nem lehet semmit sem észrevenni alacsony fordulaton. De bőven jobban szól ezzel a szeleppel, mint az elektromossal
Legalább egy vélemény, hogy nem csak az olasz a hulladék!
Nem szerintem nem kell, mert nem fullad alacsony fordulaton sem, úgyhogy én ezeken túl nem foglalkozok vele...
sz@r kínai!:D előitélet powa:D dea japánt, olaszt szeretem föleg, no meg az osztrák narancsot:P de nincs elöitéletem sok dologgal, én a derbit nem szeretem mert eddig csak negativ benyomásaim voltak roluk, itt például ismerösnek egy honap alatt leépült a 25-ös pedig sztem nem bánt vele rosszul, az 50-es meg egy hét után ugy beállt h csak néztem... meg a kínaiak a gyengéim, óó a keeway:D emiatt utálhattok, részemröl ennyi ebben a témában:P
bubibeka1.6 és chevy! Remélem azért nincs probléma a reakció miatt, de bubi is írta, hogy nem szereti a megosztó viselkedést... én sem szeretem! Peace!
Kb. egyszerre szereztük be, csak te Eduárdtól, mert visszamondtam egy közelebbi vétel miatt. Én is azon gondolkozok, hogy bekössem-e, mert nem igazán tudom mennyire fontos...
Jól tudod. Nem kötöttem be a bowdent mert nincs kialakítva neki hely. De őszintén szólva jobban szeretem mint az elektonikust.
domi! Ha jól tudom, pár hónapja te is pneumatikus powert raktál a motorra! A hátsó fékhez tartozó bowdent bekötötted?
Na igen, faragás... sajnos olyan a magyar hozzáállás, hogy ha már tönkretettünk egy motort, akkor adjuk el, lehetőleg úgy hogy minél többet tudjon zsebre tenni! Persze tisztelet a kivételnek! Szerencsétlen fiatal megveszi az összekuporgatott pénzéből a régóta áhítozott motort, aztán jön a fekete leves, hogy először csak egy baj jön elő, kicsit később jön a második baj, harmadik, negyedik, tizedik, stb... Utána meg ő lesz a fő zászlóvivő a márka ellen... pedig csak szimplán átverték...
Egy hanyagul elvégzett karbantartás többet árt mint használ. Amikor elkezdik állítgatni az olajat, vagy a karbit, vagy mikor elkezdik faragni akkor el van baszva az egész...
Ott a pont! Ha karbantartod, akkor semmi gond nincs vele, ugyanúgy ahogy más motorok esetében! Az Aprilia gépek fő ellensége a hanyag használat, a tudatlanság, és az esetleges kókler szerelők.
mondjuk ebben igazad van.... egyegyről nem lehet álltalánosítani.
Igen mindenkitől én is ezt hallom hogy az aprilia állandóan széthullik meg minden,de továbbra is fentartom, ha egyszer rendberakják akkor tutira jóideig el fog menni. Én úgy vagyok vele hogy ha az én motoromat valaki megveszi az jól fog járni mert az most legalább 15e et el fog menni. Márpedig aprillia. Volt multkor is egy srac azért nem vette meg, mert az hallotta ettől attól meg amatól hogy milyen hamar szétesik az aprilia. De a gondodra visszatérve nem hiszem hogy egy olyan technika mint az rxv rossz lenne, és én nem is hallotam semmi rosszat eddig rólla. De apriliáéknál sosem lehet tudni. Az új RS ek mind megragadtak, aztán a garanciát meg nem tudták behajtani.
Valamit nagyon félreértettetek... De akkor megpróbálom szépen leírni, elvégre a szeretet ünnepe van, és szeretném ha éreznétek, hogy mint az egész ország, én összetartok veletek!

Naszóval! Mentél egy szar RX-el, és akkor már kapásból előitélet... hát no comment... én meg mentem Suzuki RM250 géppel, aminek egy kicsit csöpögött a telóolaja... most akkor nekem is legyen előitéletem az összes Suzukival szemben? Vagy hogy haveromnak szétugrott a Yamaha WR450F váltója? Fujjj yamaha... Kicsit viccesen hangzik nem?

Na ennyit az istenítésről chevy! Lehet rosszul vetted le az egészet, de akkor neked is leírom egyszerűbben! Azért mert előfordul hiba akármelyik géppel, attól az még nem kellene úgy hozzáállni, hogy sz@ar olasz, sz@r japán, spanyol, osztrák, amerikai, stb...
Először is köszönöm a korrekt hozászólást!:D Azt hiszem ezt is el lehet fogadni úgy ahogy le van írva. Sajna nem tudom h milyen olajat használt a srác, vagy h utána milyen dugót vett, se az olajpumpáról nincs infóm.... Csak tudod ez iylen esetek alapján lassan kialakulnak az előítéletek! Amik butítanak persze! Hisz nem tudsz úgy hozzáállni mondjuk egy Apriliához mint egy Yamahához! Ez a társadalom, a környezetünk hatása, és akármennyire is nem szeretnénk egy kicsit befolyásol minket.... És egy kicsit előítélete van mindenkinek! Én pedig remélem h az olaszok tanultak a hibáikból és jobb motorokat gyártanak manapság mint régen! Az én történetemet meg ismeritek! Gyári hibás volt! AKrámennyire is hittem benne, egyszerűen ez történt! Persze megtörténik, de amikor veled történik akkor ez nem vigasztal h 10.000 ből 1 mert te fogtad ki! És akkor azért is meg kell próbálni hinni tovább is a márkában! Amúgy a moci rendszeresen van szervizelve(KTM servíz) Full szintetikus racing olajjal megy, és mindent megkap!
Amúgy ez nem igaz hogy isteníti mindenki. Én elismerem, hogy az enyémnek állandóan volt valami baja, mert az előző gazdája nem foglalkozott vele, rendszeresen és ez lett az eredménye. Azóta hogy szétszedtem darabokra és megcsináltam amiket kellet, azóta midnen ok, nem hagy ott sehol, meg semmi.
Nemfox független választ kapni mert akinek van az isteniti,akimeg alapbol nemszereti(én sem)az 1böl hülye és nemért hozzá
Rendben van, hogy mentél egy olyan rxel, amit ha sokat járattál power felett akkor beállt. De ez függ egy pár dologtól. Nem pontosítottad, hogy a srác milyen oljat használt. Mondjuk ha valami szar olajat használ, akkor akár melyik motor feladja a harcot. Vagy ha mindig valami olcsó dugót rakott bele. Vagy ha mondjuk nem melegítette rendesen, nem járatta rendesen. Sőt olyan is előfordulhat, mint bármelyik motorban, hogy az olajszivattyúja elkopott és mondjuk magas fordulaton nem adott annyi olajat amennyit kellet volna. Ezek a dolgok mind előfordulhatnak akér egy dtben, akár egy kawában. Van amugy valami hogy az olasz technika megbízhatatlan, akkor ha nincs rendes gazdája, ha az ember egy két dologra odafigyel, akkor van egy örökéletű motorja. Eme sorokar minden kötekedés nélkül írtam joszándék vezetett. Pííísz
én szivesen elfogadnék egy RXV-t, baromi jo lehet, bár én a KTM 525 mellett döntenék, egy 2005-ös szép álom:D de egy 95ös RX lenne most nagyon királyos:))
Már bocsánat, de nem vagyok hülye! Azoknak írom aki szerint össze-vissza beszélek.... Látszik h nem olvastatok figyelmesen, és csak kötekedni akartok, nem a problémára megoldást találni! Miért vagyunk mi ilyenek magyarok? Most amikor összekéne fogni az egész országnak.... Amúgy tisztázzuk: igen van előítéletem az olasz motorokkal kapcsolatban! Mint azt már leírtam.... ilyenek voltak a régi olasz gépek! Sőt egy másik haveromnak rx 125 öse volt, és ha sokat járatta power felett akkor beállt a dugó.... De ez a múlt, hisz amikről én beszélek azok mind viszonylag régi gépek! Én arra vagyok kíváncsi h milyen az új olasz gépek összeszerélési, anyag minősége! Nem hallottam még személyes tapasztalatot új olasz géppel kapcsolatban! Tehát 07 es vagy 08 as! Kíváncsi vagyok h sikerült-e megoldani a nyilvánvalóan létező gondokat! Megbízhatóak lettek-e? Azt teljesen aláírom h egy motor tartóssága elsődlegesen a használójától függ! De azért vannak olyan márkák/típusok amik a megpróbáltatást jobban bírják! Pl: Suzuki DRZ 400! Azt ütheted vághatod! (persze képtelesen) És azt is elfogadom h minden gyárnál vannak hibás darabok, csak megint nem mindegy h mennyi! Nemhiába híresek a japán márkák a megbízhatóságukról, míg az olaszok a design-ről, és pl a KTM meg a Versenyre kész motorokról, erejükről híresek! kinek a pap kinek a papné:P Várom a további korrekt hozzászólásokat, szitkozódásokat, hülyézést , megosztó viselkedést meg nem szeretem!
ha már jo a KTM-ed nem adod el?:D
De sajnos ezt sokan nem tudják értelmezni a buksijukban...
Hello! Ez egy hülyeség h az olasz motor nem megbízható!Én jól bánok az RX-emmel és hibátlanul működik...soha nem volt semmi baja
Egyszer a héten kinn kellett hagyon a minusz 6fokba egy 3 orara....és pöccröffre indult....
Ha akarsz 1 japan vagy akarmilyen motort szétbaszol 1 honap alatt.....Az egész bánásmód kérdése...
Ui: Kellemes ünnepeket mindenkinek!
majd talán gyűrű...meg még kérdéses h csapágyas e vagy csak a szelepek ciripelnek de szerintem szelep...