Leállni éppen leállhatsz. Majd a Balusk8 elmondja milyen az. Az Aprilia tesztnapon együtt mentem az új RSV-kel és állva hagytam őket.(Az én gépem főtengelyen bemérve 142 paci). Bár én girnyó vagyok tehát alapból volt 30kg előnyöm. De elég komoly hátrányból is megfogtam őket. Pedig gondolom a tesztgépeket a Hungaroringen nem szokták kímélni. Egyet legalább is összetörtek.
Szóval az nem állt fent, hogy elspórolták a gázt.
Igen ez az ideális! Nekem ez a 2. motorom amit teljesítmény mérésre viszek és korábban is ugyan ez volt a helyzet! Biztos vagyok ben h ez így ezekkel a feltételekkel rendben van! 6.-ban 3000-nél nyélen nyilván erölködik a motor. Gondolom kisebb sebfokozatnál ez OKsabb!
Hihető! Jó ha a 600-kal elbírsz. És ez most nem vicc, max. egy kis túlzás. Bár ha 50kiló vagy akkor talán.
Vagy ha úgy jössz ki a janyarokból mint a Talma. De az 1000-es sor4 megesz Téged motorostul.
Igen gyárival! A tiéd hány lovas volt?
Ja és nagy a különbség az új és a régi közt? Minden szempontból érdekel?
Pályázni jársz? Ha igen az 1000-es sor4-ekkel lehet bírni?
Üdv.: KOKO
Ja sztem is jó! 5000 Huf-ot kértek!
Mértek lamdát is 6500-7000-től már beállt kb: 13,5-re. Azt mondta a csávó h ez is rendben van!
Ezen kívül forgató nyomaték keréken, főtengelyen, LE keréken, főtengelyen, végsebesség ...stb engem végül is más nem érdekelt! Köszi az infókat! Nagy segítség vagy! Azért majd az EEPRON is érdekel!
Hali, ez 131,5 LE nem rossz. Sőt gyanúsan jó. Mondjuk jó hideg, 12,2 fokos a levegő és ez segít az eredményben. Mennyiért mérték le? Tavasszal én is le akarom huzatni mit tud a gépsárkány.
Lambdát nem mértek? Nekem igazán az lenne a fontos mert tutira sokat kap a gép. Most vettem egy állítható benzinnyomás szabályzót de csak úgy lehet behangolni ha mérik a lambdát. Na mindegy, ez már egy másik sztori.
Nem akarok okoskodni , igazán csak a 2004 előtti millével kapcsolatos dolgoknak olvastam utána, mivel az én tuonomnak is ez az alapja. Ezeknél a motoroknál minden tuning cég a szívóoldalon kezdi a módosítást mert a mille szívóoldalon nagyon meg van fojtva. Egyrészt a 2001-től megszüntették a nyitott beömlőcsonkot. A régi modell csonkja egy az egyben passzol és kb. 15 v. 17 e Ft-ba kerül. A tuonos forumban pontosan megvan az ár meg a részletek, mert Tuonos (ez a nickje) cserélte. Másrészt a mille airbox mérete nagyon kicsi a literes motorhoz. Erre vannak egyéb megoldások:
1. Evoluzione Kit: sport légszűrő + egy gyűrűvel megemelni a légszűrő fedelet, így nagyobb a belső térfogat. Nekem hasonlóan van megcsinálva.
2. PureTech: itt már el van hagyva a légszűrő komplett fedele és a tank alatti rész képezi az airboxot.
3. Renegade Kit: itt már az egész légszűrőház el van hagyva.
Csatlakoznék millepeti kérdéséhez!
Chip + 2000-es modell air box bevezető gumi? Mennyi az annyi?
A chipes téma olyan mint a PowerCommander?
Ja én éppen ma mérettem be az enyémet!
Ez így rendben van nem?
Ja most nézem, csak. Gyári dob meg sport szűrő? Az zéro koma nulla. Annyi előnye van, hogy a szűrő tisztítható és nem kell kidobni. Nyitott dob meg szűrő az már valami, (hang tekintetében biztos )nyitott dob meg szűrő meg chip már valszeg érezhető.
Hi,
dob + szűrő önmagában nem sok. Chipet is kell cserélni. Ezenkívül a 2000-es modell air box bevezető gumiját is javasolják beépítésre mert a késöbbi modellek már fojtott alkatrésszel kerülnek ki.
A 2-2 rendszerrel + hozzávaló chippel k..va ütős lesz a gép. Közép tartományban 15 LE-t is rárakhat. Lásd Akrapovic görbe. Persze ezért már mélyen zsebbe kell nyúlni.
Szia!
Ajánlok egy jó szakembert: Bátki Sándor (Egér), Tatabánya. Viszonylag olcsón, de szépen dolgozik, ő valószínleg megoldja a problémát (a kétdobosra alakítást). Az enyémen is "EGRUS" dobok vannak. Most egy e-mail címet tudok adni: egrus72@citromail.hu . Ha érdekel, utána tudok nézni a telefonszámának is.
Mindenek elött köszi a segítséget!
Mennyi az ára egy Akrapovic 2-2-be rendszernek ? Gyanítom h bőven a kts vetésem felett van..
"Akkor inkább csak dobot..." ezt h érted? Csak dobtot cseréljek?
Köszi!
Szóval az nem állt fent, hogy elspórolták a gázt.