Én a házituningot nem preferálom, de ajánlanám az Akrapovic 2-2-be rendszert! Nekem olyan van és űberállat! A házituninggal csak az a baj hogy lehet nehezebben lélegzik kifelé a motor mint a gyárival (rádiuszokat úgy kialakítani stb.), áramlástanilag lehetnek vele gázok. Akkor inkább csak dobot...
W.
SZIA MINDENKINEK!
Őszintén szólva én most értem el odáig h kipuff csere!
Olyat kérdeznék h mennyire macerás két csövessé alakítani a gépet? Nem én csinálnám, csak érdeklődöm h mire számíthatok? + persze h van e bármi nemű negatív hatása?
RSV-hez kapsz AKRAPOVIC-ot, grátisz tudtommal. Az első szervíz után ráhuzzák, csak sok helyen nem állítják utána a gépet. Meg nem árt egyben lev.szűrőt is sportszűrőre cserélni. Állat hangja lesz. A gyári dob sem gáz annyira, de az AKRA az határozottan hallható.
Hi!
2006-os RSV1000-em van. Tavaly szeptemberben törtem az M0-n. Az első kerekem kicsit leves lett. Kéne nekem első felni (kék) de csak iszonyatosan drágán találtam. Ha valaki tud alkatrészben segíteni megköszönném.
Sportdobokat hol lehet nézni a neten? Milyen árban mozognak. Lehangolt kicsit, hogy azt mondtátok hogy hurka a gyári dobbal...oppá, még motorom sincs, és már ilyeneket kérdezek. De hát előre látónak kell lenni. :)
Akkor a natix motorjaikkal nem volt gond? Mert ha csak parasztok, azt elviselem.
Mert mindig van valami meglepi a végére.
Sokan sokféle negatív sztorival távoznak tőlük.
Lekezelőek, hozzánemértőek, a szervíz felkészültsége gyalázatos.
Kb ennyi. Becsapni úgyis csak a felkészületlen embert lehet, de légy óvatos.
Sziasztok!
Néhányan érdeklődtetek a Milléről, vásárlási szándékkal. Van némi tapasztalatom, talán segít. 2004.június 16. óta nem vágyom más motorra! Kiváló futómü (nem jó a hosszú ü-m), gyönyörü küllem, erős, pörgethető V2-es motor, döglesztő hang. Először a hibákról: levegős hátsófék - Aszalósék megoldották, levegős kuplung - hidegen "kúszik" a motor -, amelyet az indítások előtti 6-8 behúzás megoldott, aztán egy idő után már nem jelentkezett. Ennyi. A vége óra szerint kicsivel 280 felett, de a müszer pontos! Egyébként beöltözve 100 kg felett vagyok (majdnem Hayabusás alkat)!
Előtte ZXR-750 volt, majd VTR 1000-F (új). A tesztek szerint a Honda futómve veri az SV-t, tapasztalatom szerint a Milléével (RSV 1000 R Factory) nem említhető egy napon. A futómről ennyit...
Nem járok pályára, de a közúti tapasztalatom szerint 250-ig nem marad el az 1000 RR-től, sem az XX-től. Felette nem próbáltuk. Ekkor a fordulatszámot 6500-10500 között kell tartani, tehát váltogatós motor. Ennyit a motorerőről...
Ami szokatlan: az üléspozíció nagyon magas. Hosszabb távon, főleg lassabb tempóban borzasztó kényelmetlen. Általában a kéthengeres több figyelmet, törődést igényel menet közben, mint a soros 4-es.
Ami döglesztő (számomra): a pörgetést követő motorféknél egy kis durrogás hátulról...
Feltétlen, úgyhogy ki is használom az alkalmat:
Március utolsó vagy április első hétvégéjén, szombaton szezonnyitó motorozást, találkozót szervezek, ami a TL klub részéről már második, illetve részint harmadik alkalom, de ezúttal szeretnék meghívni minden V2-es motorost, SV, VTR, RSV, TL jöjjön mindenki aztán meglátjuk mit ad vissza a tihanyi visszhang
Természetesen minden motorost várok szeretettel, mivel az ország különböző részeiről jövünk, itt az egyes emberek feladata összeszervezni hogy kisebb csoportokban együtt jöjjenek az azonos irányból érkezők. Én a pest felől érkezőket és közben betársulókat fogom össze
az én motorom jó rég volt beindítva, meg nem akarom összemocskolni ebben a szutyok időben
Krisztiánnak van egy új tuonoja, lehet őt látta !
gyári dobbal nagyon hurka, le kell szedni az csak plusz teher
Balusko! Felhívott ma Kuczora Peti, hogy nem is hívtál el Apriliát nézni, vettél egyet, itt köröztél. Mondom nem én voltam, szerintem Te karikáztál. Berényben legalábbis nem sok van, gondolom.
Gyári dobbal milyen a hangjuk az rsv-knek? Szeretem a feltűnést... :)
Most néztem meg a weboldalad, látom nagy koris voltál. Képzeld az én fiam most habarodott bele a görkoriba egész ügyes a gyerek pedig csak 6 éves, de ilyenkor kell el kezdeni. Ahogy hazajön az oviból már a lábán van a görkori és száguldozik a lakásban... ja és jó a géped (az új), na milyen a 2002-hez képest? Gondolom, hogy állat, de mégis...?
Haver mondta, hogy ritka motor, és az alkatrész árak magasak. De: megnéztem Suzuki sv-ből (1000-es) kevesebb hirdetést láttam pár darabbal. Tehát akkor nincs kevesebb belőle, vagy én látom rosszul, lehet, nem kizárt.
Keresgélek amúgy sűrűn, mit szóltok rá?:
W.