Pontosítanék: a főtengelyre visszaszámolt adat a 186 ló, ami ugye nem pontos.
Ami tuti, hogy hátsókeréken 162.
Az áttételezés minimális, mindössze egy foggal nagyobb a hátsó lánckerék.
Szerintem a sor4-V2 vita végére megfelelő lezárásnak hogy a milleR 2:02 környékéig elég a hringen, a gsxR600K4 és hasonlók meg 1:58 körül. Na akkor most tegye fel a kezét közületek aki ilyen időket motorozik. Ezek után megkérdem a tisztelt társaságot hogy nem lenne-e jobb megtanulni motorozni, mielőtt 1-2 plusz lóerő reményében vagyonokat költünk a motor tuningolására?
Pályán egy földi halandó képességei mellett nem a motor dönt elsősorban. Nem egy GSXR1000K7 mellett süvített már el kanyarban 125-ös mákdaráló
Szóval lesz olyan ezres gixxer amit megehetsz ebédre, ha tudsz motorozni
Jó hát de a Te motorod a Talmáé volt. Az plussz 10ló! A 600-as gixxerek elég gyenguszok sajnos. K5-ig bezárólag. De egy ZX 636 már komoly ellenfél lehet (persze az nem pont 600-as).
mikor próbáltuk akkor a K3-as gixxer 600-as a nyomomba se ért, kiffulladt!
van nekem egy 2005 májusi "two wheels" angol ujságom, ebben van egy jó kis teszt!
írom az adarokat:
aprilia rsv mille (2002) - 265 km/h
ducati 748 (2000) - 242 km/h
honda cbr 929 (2001) - 256 km/h
suzuki gsxr 750 (2001) - 261 km/h
ezek mind használtmotorok 5000 font értékben!
Niall Mackanzie, James Whitham,Darryl Young, Jon Urry, ők pusztították a 4 gépet!
ha érdekel valakit a cikk akkor mivel a szkennerem behalt lefotózhatom és belinkelhetem, meg nem árt hozzá jól tudni angolul.
Most erre mit mondjak? Ahogy érzed. Én 50 000-ért vettem teljes kipufogórendszert.(Leo Vince leömlők D&D dob). Szerintem várj még vele. Hátha találsz jobbat. De ha van zsozsó vedd meg. Végül is annyira nem vészes az ára. Bár elég rusnya az a bibi rajta.
Annyira nem lényeg de azért jó érzés ha több a pacid. Ha nem számítana akkor még mindíg 120 lovasak lennének a V2-ek meg 150 a sor4. Ami persze még bőven sok dehát a fejlődés nem állha meg. De ha már itt tartunk vicces lenne ha csak egy V2-en tudnám élvezni a motorozást. Az, hogy neked nem jött be a K4-es ezredes a Te bajod!
Sziasztok!Ismét téma,,mennyivel mennek el a japi 1000esek,,?Pont annyival amennyivel ügyesebb ember ül rajta!Tapasztalatom 250-260ig ottvagyok r1 gixer zx mögött.Utána elmennek de az enyémen nem a gyári fogaskerék van hátul,igy a vége kb270.Jó lenne megtudni mit bír a pályán,de ehhez az én tudásom még kevés.Érezhetően nem a motor határait próbálgatom...
Na. A 2004/6 SBK-ban 254-et mértek a gixxernek. Ez már önmagában is nevetséges lévén, hogy ennyit a 6-7 évvel öregebb 600-ok is tudnak(Ebben a tesztben az MV Augustának 252, a ZX636-nak 244-et mértek kb.2 km távon).Érdekes módon a decemberi számban már 269-et mértek neki (a gixxernek). Ugyan itt 600K4 252km/h, VTR1000SP2 266, R1 282. Na most akkor mi van? Eztuán 2006 február-ban már megint csak 257-et tudott (999S 264, RSV 1000Factory 263).
Most mennem kell, de annyit még kérdeznék h +ér e 2*35e Huf-ot egy állítólag 5000 km-t futott Scorpion Titanium dob pár? Az egyik a képen látható szinten sérült!
"a ringen az ezresek elmennek mindenhol, de ha elég jó a pilóta odapörkölhet bárkinek!"
Ez tetszik!
Ezen a fórumon volt vkinek egy +nyilvánulása amikor tuningról volt szó!
Miután leírta a tudnivalókat hozzátette h a legjobb tuning a tudás csiszolása!
=- Gyakorolni, Gyakorolni = MOTOROZNI , MOTOROZNI Mindenki ezt szereti és csinálja! Hajrá!
"A V2 az V2 és ezt az élményt már akkor is érzem ha ráülök és elindítom! "
Azért vagyok egy kicsit kiakadva, mert adszolút én voltam eddig aki elöl gyűri és bevérja a többieket.
Azt hittem h a Millével ez fokozódni fog! Hangsújozom nem ezért vettem ilyen gépet! Egyszerüen csak azt hittem és most ez számomra egy apróbb csalódás...
ddt egy kézzel ment az egyenesben azért volt olyan gyors
na jó az új millét lehet megfogtad de én a sárgával minden egyenesben egykeréken mentem el melletted
ez volt a vicc
a sárgának 261 volt a vége , kb 35 fok meleg volt a levegő mikor kipróbáltam!
majd ha minden papírja meglesz a pirosnak majd kipróbálom mit tud végre
a ringen az ezresek elmennek mindenhol, de ha elég jó a pilóta odapörkölhet bárkinek!
Tényleg az a lényeg, h kinek hány lóereje van? Elszomorító! Nekem volt K4-es 1000-es gixxerem, de egy év után eladtam, mert a dög unalom volt vele motorozni. 165 LE? És akkor mi van? Ettől nem kell hanyattesni.
Igen ez a 265 elképzelhető, de nem velem 110Kg-osan... !
Akárhogy gyúrnám nem nyomnék le egy 750-est esetleg pályán, de ahhoz +én vagyok még kevés... !
Nem baj! A V2 az V2 és ezt az élményt már akkor is érzem ha ráülök és elindítom!
Ugyan már! A kanyarban kell gyorsnak lenni.Az egyenesben még én is tudom húzni a gázt!
Viszont ahogy nézem neked 9000-nél annyi lovad van mint nekem 12 000-nél. Szóval nyomaték rugalmasságban simán leversz. De a nagy 4 hengeresek ellen nincs esélyed. Ez van.
Versenypályán meg fordulaton vagyunk ugyebár. A célrarát 2-ben veszem 8-8500ford. között.(Béna és lassú vagyok). Szóval idén ha meglesz a 9500 akkor elégedett leszek. Ott meg már nekem is 100pacim van. A te mocid meg ott dobja fel a talpát.
A Viking motorja már nem széria de 5-ben megy valami 295-öt és ki van szede belőle a végsebesség-tiltás.
De most le is van áttételezve nekije. Mindenesetre ÁLLÍTÓLAG 186 pacija van. Ergo a top speed olyan 310km/h körül alakul. De a K4-ek szériában is mentek olyan 295-öt. Viszont a Millének minden hova elég sokat írnak top speednek. Ilyen 280-at. Amit én nem hiszek nem mint ha mille ellenes lennék de 130lóval nem igen lehet annyit menni. Pláne nem azzal a széles fejidommal. Ld. R1 98-03-ig amik nem tudtak csak 275-öt pedig 150 paci körül vannak. Szóval a mille olyan 265-ig jó.
Ami tuti, hogy hátsókeréken 162.
Az áttételezés minimális, mindössze egy foggal nagyobb a hátsó lánckerék.