Olvasgatok és látom , hogy több vállalkozó szellemű sorstárs motorvásárlásson töri a fejét. Nem a sajátomat árulom, de ha valakit érdekelne 1 vadi új, ami nem új - bemutató teremben volt - akkor annak küldenék 1 Bp-i címet. A gép fekete factory, kék felnivel. Évjáratot nem t"om pontosan, tán 2004-2006 körüli (ne vesszőzzetek meg érte!). Valósan 0KM-es!
Csupán azért írom ilyen hülyén titkolózva, mert a tulaj másik mocimárkát visz tovább, és nyilvánosan nem lenne szerencsés, ha ilyen összefüggésben olvasható lenne a cég neve. Az ár tavaly év vége előtt még 2.5 körüli volt. De már új évszámot írunk!
Érdeklődőnek e-mail-ban küldöm a címet. A fentiek miatt bocsi még1x a titkolózásért.
én nem csabihoz viszem a komolyabb motorjaimat, jó srác ő is amúgy ,rendes nagyon!
ha meglesz a rsv-d szólj és megnézném! tudok egy nagyon jó szerelőt, ővele csináltuk mindig az én gépem! nem aprilia specifikus , de már kitanulta az aprilia javítást hála nekem
sziasztok én holnap hozom el.Én egy Factory r vettem már egy honapja huzodik az ünepek miatt az á tadás.Elözö motorom 600 as kawa volt,de nem vártam még ennyire a tavaszt. üdv nektek:joci Első látásra bele bolondultam.
nekem eddig a csucs 13 liter korul volt, de csak hring es autopalya (bp-miskolc;1 ora)
ha nem kapkodsz akkor 6.5-tol megy folfele , kevesebbet akkor eszik ha tolod
Hát egen, vak vagyok, meg süket is úgy látszik :) hogy nem láttalak ill. hallottalak. Nekem egy piros herélt suzuki ls-em volt, huligános motor. (beszúrtam, de gondolom nem érdekel senkit az exem)
Jászberényben kihez hordtad, ha valami problémád volt vele? Nekem a Kun utcai gyerek csinálgatta, elég korrekt, és feltételezem ért valamicskét a motorokhoz. Én mindig bizalmatlanul állok hozzá a motor témához, lehet mert az első nagy egy Pannónia volt, és többet toltam, mint amennyit mentem vele. Rossz felfogás, tudom. Amúgy volt már olasz gépem, egy Aprilia Scarabeo robogó, sefteltem robikkal, de bebuktam egy csomó pénzt, így abbahagytam. Na az egy rakás szar volt, de ha ment, mint a golyó (a többi robogóhoz képest). Ja, és az a világ legkényelmesebb robogója, bár nem vág a fórumba, én azért elmondtam. :)
Miután beírtam a keresőbe, hogy aprilia rsv jászberény, kidobta a balusko nevet, megnéztem az adatlapod a fórumon, és látom Jászberény. Viszont a motorod nem láttam városban, amit nagyon sajnálok, mert gyönyörű volt, annak ellenére el tudnék képzelni magamnak egy olyat, hogy nem szeretem a sárgát, (a feltűnő pirosat sem, és az sv kéket sem).
Mutattam hétvégén barátnőmnek a két márkát (sv, rsv), pár után rávágta rsv. Azt sem tudta, olasz vagy japán. A suzukit ismerte, mert olyanom volt, de teljesen más stílus. Ami tetszene, fiatal és kilométer is kevés benne, 1,7 körül van. Szemezek egy pirossal, egy srác árulja a neten 1,2-ért. Még nem beszéltem a helyi normális szerelőkkel, mi a véleményük, de ha ámen, akkor már nem óránként nézem a hirdetéseket, hanem tíz percenként. Jászberény környékén nem lakik valaki közületek véletlen :) csak megnézném.
Még azt szerettem volna megkérdezni, hogy mennyire gáz egy 2001-es gép, nem túl öreg? Hülye kérdés, tudom, de kezdő vagyok még ebben a stílusban, és szeretnék sok infót.
Pont, hogy nem!
Ahogy Balusk8 is írja, az előző sorozatú RSV sokkal kényelmesebb volt.
Olyan magas, ha raksz rá egy kormánykiemelőt és egy egyenes kormányt, elmegy Triumph Tigernek is...az újon sokkal jobban előre kell dőlni és a lábakat is jobban össze kell hajtogatni.
A GSX-R esetében pont fordított a helyzet: ott a K5-től kényelmesebb, mert 4 centivel közelebb van a kormány az üléshez, egyenesebben tudsz ülni.
Olvasgatok és látom , hogy több vállalkozó szellemű sorstárs motorvásárlásson töri a fejét. Nem a sajátomat árulom, de ha valakit érdekelne 1 vadi új, ami nem új - bemutató teremben volt - akkor annak küldenék 1 Bp-i címet. A gép fekete factory, kék felnivel. Évjáratot nem t"om pontosan, tán 2004-2006 körüli (ne vesszőzzetek meg érte!). Valósan 0KM-es!
Csupán azért írom ilyen hülyén titkolózva, mert a tulaj másik mocimárkát visz tovább, és nyilvánosan nem lenne szerencsés, ha ilyen összefüggésben olvasható lenne a cég neve. Az ár tavaly év vége előtt még 2.5 körüli volt. De már új évszámot írunk!
Érdeklődőnek e-mail-ban küldöm a címet. A fentiek miatt bocsi még1x a titkolózásért.