Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2004-es, de 05-ben lett forgalomba helyezve, ennél már van csúszó kuplung, nem akkora gáz a visszaváltás, legszokatlanabb a nagyon kemény futómü és a fék
Nem azt mondtam h ráülök és nyél, csak azt h nem az erejére, hanem a motorfékre figyelek jobban! Ültem már motoron, buktam is nem is kicsit! Tisztában vagyok azzal h mi az a két kerék! De azért kössz a jótanácsot!

Mennyi idős a motorod?
Szerintem akkor csak a terhelésváltást kell megszokni! De ez minden v2 re jellemzö!Bár szerintem az sv-k ezt durvábban adják elő!
az elnevezésen kár vitatkozni, az egy fazer
a specifikáció sem érdekes mert pl egy fazer az életben nem fog gázra, kettőben kerékre menni az rsv meg igen, de tény, hogy a féke meggyőzöbb/brutálisabb mint a fazeré (legalábbis a radiálisé tuti)
Nem fazer , FZR 1000, 135LE 108NM forgatónyomaték.........................
Milyen fzr-t zavarásztál?/cm3?/
párhuzamot vonni egy rsv -fazer/sv viszonylatba nem szerencsés...........
Nem igazán félek az erejétől (V2-bő 1000-es SV-t próbáltam, de nem tudott annyit mint az FZR), amire inkább figyelek majd az a motorfék lesz!
Persze, igazad van ha van lóvé akkor új, ha nincs...... 3-4 évestől-től!
ennél a gépnél szerintem előnyös a bejáratás, aki nem ült még 140 lovas v2-esen annak tud meglepetés okozni a gáz rácsavarása, vagy akár a radiális fékek szorítása
Kössz! A jövendőmondó szóljon belőled!
De legalább tudom, hogy a "04-es motoromba én raktam bele a kilométert és tudom, hogy valóban nem csúszott egy métert sem, tudom mennyit ment pályán , stb. használtgépnél néha nevetséges kilométer adatok vannak megadva és persze csillog az idom is mert a pályaidom felvette a sérüléseket.
Max megtartom szobadisznek és pár év mulva megkapja a gyerek ..........
Az a szomorú abban a amit írtál h igaz! De sebajj, legalább nem kell a bejáratás elkeserítő fordulatszám figyelő km-eit átélnünk!
Vazzze
bennem még most tudasotult a vételi ár! Jóóó! Csak nehogy legyen valami dugi hiba! Sok sikert hozzá!
Oksa, de ha nem lennének marhák, akkor nem lenne nem lennének új motorok amiből késöbb lesz a jó árú használt.
Egyébként nem az a marha aki új motort vesz és olcsón eladja, hanem mi vagyunk csóringerek
Ha az új árát hamar megfelezi, akkor a fél árát mennyi idő alatt felezi meg?
Új motort sztem a legnagyobb marhaság venni! 3 évestől már csökken az a rohamos áresés! Mondjuk egy 2004-es már nem rossz vétel 1mill7-ért!
Szerintem szerencsém volt! Azt mondták az üzletben h tavasztól, ha még esetleg +van már 1mill199e az ára és ma ahogy +néztem, láttam h az jelenlegi eladási ár felett át van satírozva az 1mill199e! Alkalmi vételnek gondolom nem lehetett kihagyni és tényleg úgy tűnik h rendben van!
Én arra gondoltam,hogy használtan már nagyon olcsón hozzá lehet jutni nagyon jó példányokhoz!Én is használtan vettem a falcom!Az új árát tényleg hamar megfelezi!
Hát befektetésnek nem a legjobb az Aprilia, az tuti! Viszont a 890e Ft azért meglepően occsó, még akkor is, ha egy kicsit le van lakva.
Jónak tűnt minden! Semmi motorzaj semmi olaj folyás! A futóművet nem tudom mert fogalmam sincs h a Milléké milyen! Az FZR-éhez képest nagyon kemény feszes, amilyennek egy sportgépnek lennie kell!
Ki ez a kemény Gallkakas? Tényleg arra visz az utad?
majd ha elakarod adni akkor rájössz...........
én mindenesetre ha csak nem jön valami egetrengető esemény megtartom a fiamnak, mert annál többet ér mint amennyit a piacon adnak érte.
Vagy éppen ez az előnye!
ennek a kurva motornak csak egy baja van: hogy ujkorában atom drágán adták, most meg 2,5 évesen egy fillért sem ér..........ez az összes hátránya