Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És hol tudom ezt megtenni?
Csak az elektonikát lehet írni, vagy a diagnosztikai csatin keresztül a mocin?
Pályagépet építek egy törött vasból, jól jönne a segítség.
Az alap-gyári rendszer/kipufogó/,a következő hátsó dob cserekor,majd komplett kipufogó cserekor kell a következőz aktiválni,az utolsó csak verseny célokra!
Szia,

Írhatnátok bővebbek a programokról.
Nekem van kettő elektronikám, 2006. rsv-r 2006 rsv factory.
Én is most puhatolózom ebben a témában.

B.U.É.K.
Csak dob van rajta. Nem tudom milyen program van benne. Hogy tudhatom meg?
Táááááááááááááák
Szia!Az agyában milyen program van aktiválva?
hali!
akrából rendszered van vagy csak dob?
légszűrő? az enyémben K&N volt!

van valakinek elfekvőben occsóé eladó kormányteló 2006-os rsv-hez, vagy régebbihez, szerintem az is jó lenne?!
BUÉK mindenkinek! Tudna segíteni valaki nekem? Szeretném ha idén nyáron kicsit erősebb lenne a kicsike.rsv. Nincs valakinek tapasztalata mit érdemes nem túl sok pénzből csinálni? Akra van rajta,környezetvédelmi tiltás már nincs rajta. Előre is köszi.
Itt van a Szilveszter, vége az évnek, kell a zsíros kocsonya, vörösbor a bélnek.
Hopp, ott egy kismalac, rálép egy kekszre, vegyél rá valakit az
ORÁLIS SZEXRE! B.U.É.K. Manó
Boldog Újévet Kívánok Minden Motorosnak!
Köszönöm!Viszont kívánom
Hát lassan minden fórumozónak Bódog Új Évet, balesetmentes 2008-as szezont!

imik74
+ a magyar szervíz felkészültség. Mindenütt új immo, cdi, ecu kitre akartak rábeszélni.
Olasz technika

Az jut eszembe nekem is szerelés közben, amikor "Corelli kapitány mandolinjá"ban fel akarnak robbantani egy torpedót. Odateszik a robbanószert, alaposan megépítik homokzsákból a bunkert, majd a végén kiderül, hogy a zsinór nem ér el a bunkerig
Az én immo problémámra gondolsz?
Sokat agyaltam rajta mi legyen vele, senki nem tudott segíteni, 3 szervízet hívtam fel.
Kiolvastuk az axone műszerrel, a nagy semmit.
Végülis magától megoldódott, szétszedtem az összes csatit, megtisztítottam összerakatam és működött.
öööö..mikor kivettétek az aksit hosszabb időre a motorból és amikor visszaraktátok, akkor nem indult a gép az immobiliser miatt?
vagy hogy is volt ez?
kicsit szalacsis lett a kérdés na
Talmácsi könyve megvan,névre szólóan Talma és Stefano aláírásával ! Ez a legjoob ajándék.......
Sziasztok.Az enyémet triestben légtelenítették fél óra alatt azóta ok.
Hi V2Factory!

A kuplungodon csodálkozom, de biztos úgy van ahogy mondod. A jó olaj min. követelmény, hogy ne főzd meg a melegben. A fékproblémádat viszont átérzem. A szezon végén egy pénteki napon nagyon jót mociztam, aztán másnap azt gondoltam mocizok megint egy frankót és akkor vettem észre, hogy a garázsban, "egyhelyben" éjszaka, eltűnt a hátsó fékem. Teljesen! Ami azt jelenti, hogy töbszöri nyomásra sem keményedett egy picit sem. Azt gondoltam elment az olaj, de nem, azt gondoltam elment a főfékhenger, de nem. Minden rendben volt a "zárt rendszerben" és mégsem volt egy kanyi fékem sem. A következőt állapítottam meg, miután szétdombtam mindent. Satupadon a fékmunkaheger komolyat nyomott, tehát gondoltam mennie kell, hihetetlen volt, de csak levegősödés lehetett /zárt rendszerben/ vagy piszok.
A barátommal légtelenítettünk egy komolyat és láss csodát a fékem jobb lett, mint valaha. Szóval a tanúlság, hogy a levegő legkisebb jelenléte is a rendszerben galibát okoz. Persze ezt mindenki tudja én is tudtam, mégsem értettem hogy került oda. (ja nem fékbetét kopás miatt, vagy olajhiány miatt). A lényeg még, ha a hátsó féket légteleníted, le kell venned a hátsó munkahengert és forgatnod kell a "pumpák" között, mert a légtelenítőcsavaron másképp nem megy ki minden levegő. Én így tudtam megoldani a fékproblémámat. Hátha tanulságos voltam. Pofon egyszerű dolog egy féklégtelenítés, ám mégis megviccelhet bárkit, főként azokat a szervizeseket, akik ezt 10 perc alatt kivitelezik. Javaslom nézd át újra valóban nincs e benne levegő!
Annyit viszont mondhatok, hogy imádom az rsv-t, nagyon komoly technikának gondolom, nagyon szeretem.

Üdv. Neked és minden mocisnak!
imik74
Thx! Csak az a gáz ,h nem nyitotta meg ez a szaros gépem biztos a formátuma miatt, de később megprobálom a pároméról.
http://motorsport.wplanet.hu/t...

Talán itt megtalálod amit keresel
Gőzöm nincs, milyet raktak bele. Idehaza nem mehetsz a szerelő közelébe. Én is ez irányban indulnék, de tudjuk, hogy a minőségibb olaj érzékenyebb a légkörben lévő vizre, jobban oda kell rá figyelni. Én így tanultam.
A blokk eléggé nagy hőt képes leadni, és a kipufogó is előlről és hátulról erre még rásegít. Gondolom, így e 3 dolog bírkózik egymással, és nem kell más, csak 1 kis pesti dugó.
Egyébként e miatt aggódom. Ugyanis a hátsó rugóstag szinte újra edződik a blokk mögöt. Az meddig fogja bírni?
Szeva! Pont ezt akartam irni ! Kérdésem is volna, hogy tudom az órát beállitani, mert a kereskedő nem adott magyar könyvet hozzá de még külföldit se. Azt láttam hogy van 2 napiszámláló meg 1 max seb tároló talán váltóvillantó is de azt még nem vágom.
DOT hányas olaj van benne? Lehet, hogy meg kellene próbálni az 5.1-et. Ha látsz összefüggést a meleggel, akkor ez a legkézenfekvőbb és legolcsóbb módja a próbálkozásnak.
Megjöttem...
Sz"al nem igazán tudom, miért van e jelenség. Kettő dologra gondolok.
1/ Amikor előszőr előjött - még tavaly - ,akkor 1 eléggé tartós és hosszú utazást tettem meg (nem lassan egyhuzamban picit több mint 1200Km). Megállásnál derült ki a gond, amikor a kompra mentem fel.
Gondoltam ekkor azt, hogy valószínűleg a hosszú ideig meglévő - általam nem is érzett - vibráció, illetve az ezzel együt lévő hő a jelenség előidézője.
2/ Idén nyáron biztosra veszem, hogy a nagy meleg okozta, itt a városban. Június közepéig nem volt gondom, de utána itt a városban újra előjött, és igencsak meleg volt. Szerintem az olaj nem bírta. Vagy a cső elvezetésénél van a bibi, vagy a lenti munkahengernél melegszik át túlzottan.
Hozzá teszem, hogy csak elmélkedem. De még szándékomban ál idén az idom alatt tüzetesebben körbenézni.