És hol tudom ezt megtenni?
Csak az elektonikát lehet írni, vagy a diagnosztikai csatin keresztül a mocin?
Pályagépet építek egy törött vasból, jól jönne a segítség.
Az alap-gyári rendszer/kipufogó/,a következő hátsó dob cserekor,majd komplett kipufogó cserekor kell a következőz aktiválni,az utolsó csak verseny célokra!
BUÉK mindenkinek! Tudna segíteni valaki nekem? Szeretném ha idén nyáron kicsit erősebb lenne a kicsike.rsv. Nincs valakinek tapasztalata mit érdemes nem túl sok pénzből csinálni? Akra van rajta,környezetvédelmi tiltás már nincs rajta. Előre is köszi.
Itt van a Szilveszter, vége az évnek, kell a zsíros kocsonya, vörösbor a bélnek.
Hopp, ott egy kismalac, rálép egy kekszre, vegyél rá valakit az
ORÁLIS SZEXRE! B.U.É.K. Manó
Az jut eszembe nekem is szerelés közben, amikor "Corelli kapitány mandolinjá"ban fel akarnak robbantani egy torpedót. Odateszik a robbanószert, alaposan megépítik homokzsákból a bunkert, majd a végén kiderül, hogy a zsinór nem ér el a bunkerig
Az én immo problémámra gondolsz?
Sokat agyaltam rajta mi legyen vele, senki nem tudott segíteni, 3 szervízet hívtam fel.
Kiolvastuk az axone műszerrel, a nagy semmit.
Végülis magától megoldódott, szétszedtem az összes csatit, megtisztítottam összerakatam és működött.
öööö..mikor kivettétek az aksit hosszabb időre a motorból és amikor visszaraktátok, akkor nem indult a gép az immobiliser miatt?
vagy hogy is volt ez?
kicsit szalacsis lett a kérdés na
A kuplungodon csodálkozom, de biztos úgy van ahogy mondod. A jó olaj min. követelmény, hogy ne főzd meg a melegben. A fékproblémádat viszont átérzem. A szezon végén egy pénteki napon nagyon jót mociztam, aztán másnap azt gondoltam mocizok megint egy frankót és akkor vettem észre, hogy a garázsban, "egyhelyben" éjszaka, eltűnt a hátsó fékem. Teljesen! Ami azt jelenti, hogy töbszöri nyomásra sem keményedett egy picit sem. Azt gondoltam elment az olaj, de nem, azt gondoltam elment a főfékhenger, de nem. Minden rendben volt a "zárt rendszerben" és mégsem volt egy kanyi fékem sem. A következőt állapítottam meg, miután szétdombtam mindent. Satupadon a fékmunkaheger komolyat nyomott, tehát gondoltam mennie kell, hihetetlen volt, de csak levegősödés lehetett /zárt rendszerben/ vagy piszok.
A barátommal légtelenítettünk egy komolyat és láss csodát a fékem jobb lett, mint valaha. Szóval a tanúlság, hogy a levegő legkisebb jelenléte is a rendszerben galibát okoz. Persze ezt mindenki tudja én is tudtam, mégsem értettem hogy került oda. (ja nem fékbetét kopás miatt, vagy olajhiány miatt). A lényeg még, ha a hátsó féket légteleníted, le kell venned a hátsó munkahengert és forgatnod kell a "pumpák" között, mert a légtelenítőcsavaron másképp nem megy ki minden levegő. Én így tudtam megoldani a fékproblémámat. Hátha tanulságos voltam. Pofon egyszerű dolog egy féklégtelenítés, ám mégis megviccelhet bárkit, főként azokat a szervizeseket, akik ezt 10 perc alatt kivitelezik. Javaslom nézd át újra valóban nincs e benne levegő!
Annyit viszont mondhatok, hogy imádom az rsv-t, nagyon komoly technikának gondolom, nagyon szeretem.
Gőzöm nincs, milyet raktak bele. Idehaza nem mehetsz a szerelő közelébe. Én is ez irányban indulnék, de tudjuk, hogy a minőségibb olaj érzékenyebb a légkörben lévő vizre, jobban oda kell rá figyelni. Én így tanultam.
A blokk eléggé nagy hőt képes leadni, és a kipufogó is előlről és hátulról erre még rásegít. Gondolom, így e 3 dolog bírkózik egymással, és nem kell más, csak 1 kis pesti dugó.
Egyébként e miatt aggódom. Ugyanis a hátsó rugóstag szinte újra edződik a blokk mögöt. Az meddig fogja bírni?
Szeva! Pont ezt akartam irni ! Kérdésem is volna, hogy tudom az órát beállitani, mert a kereskedő nem adott magyar könyvet hozzá de még külföldit se. Azt láttam hogy van 2 napiszámláló meg 1 max seb tároló talán váltóvillantó is de azt még nem vágom.
DOT hányas olaj van benne? Lehet, hogy meg kellene próbálni az 5.1-et. Ha látsz összefüggést a meleggel, akkor ez a legkézenfekvőbb és legolcsóbb módja a próbálkozásnak.
Megjöttem...
Sz"al nem igazán tudom, miért van e jelenség. Kettő dologra gondolok.
1/ Amikor előszőr előjött - még tavaly - ,akkor 1 eléggé tartós és hosszú utazást tettem meg (nem lassan egyhuzamban picit több mint 1200Km). Megállásnál derült ki a gond, amikor a kompra mentem fel.
Gondoltam ekkor azt, hogy valószínűleg a hosszú ideig meglévő - általam nem is érzett - vibráció, illetve az ezzel együt lévő hő a jelenség előidézője.
2/ Idén nyáron biztosra veszem, hogy a nagy meleg okozta, itt a városban. Június közepéig nem volt gondom, de utána itt a városban újra előjött, és igencsak meleg volt. Szerintem az olaj nem bírta. Vagy a cső elvezetésénél van a bibi, vagy a lenti munkahengernél melegszik át túlzottan.
Hozzá teszem, hogy csak elmélkedem. De még szándékomban ál idén az idom alatt tüzetesebben körbenézni.
Csak az elektonikát lehet írni, vagy a diagnosztikai csatin keresztül a mocin?
Pályagépet építek egy törött vasból, jól jönne a segítség.