Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Láttam a képeket,jó a gép .Nekem elhihetitek.Holnap meg is nézem,éppen arr visz az utam.
Ki ez a kemény RSV-s csávó?
Szia,
Jó vétel szerintem. Téli áron megkaptad...
Motorikusan? Futóműve milyen állapotban van?
OKÉ OKÉ Hülye kérdés volt, csak össze akartam hasonlítani az FZR-emmel a teljesítmény/fogyasztás arányokat! Több ilyen kérdésem nem lesz! Őszintén szólva a dob lett volna a következő kérdésem! H mennyiért van ill. h a gyárit ki lehet e belezni! A gyári kibelezése jobban érdekelne mert kibaszotúl tetszik csak hát nem így kell szólnia egy V2-nek! Ja különben mi a véleményed a vételről?
Üdv a RSV-sek között! Ugye nem az fog legjobban érdekelni, hogy melyik fordulaton mennyit fogyaszt? Üléstakaróm nincs, de van egy eladó nyitott titán dobom 40rugóért (Karbon bilinccsel, rugóval, összekötőcsővel) A gyártóját nem tudom, mit ahogy azt sem, hogy mennyit fogyaszt a motorom
Sziasztok KOKO vagyok! Most fogok sor4-ről V2-re nyergelni! Éppen ma foglalóztam le egy 2002-es RSV-t! Ha minden igaz pénteken hozom haza! Pályáztak és csúsztak is vele , de nincs nagy baj csak egy kevés púder kell rá! Amit nagyon hiányolok róla az a hátsó üléstakaró! Nem tudnátok segíteni h hol tudnék estleg venni? Vagy van valakinek eladó? Köszi szépen!
Most így néz ki! (ma fotóztam) Mi a véleményetek róla? 17e km, szervízkönyv, 890e Huf!
norb1!
Az én tapasztalatom a következő: a motorblokk Rotax (osztrák) elég jó gyártási minőséggel. Önindító, generátor, egyes elektromos egységek Denso gyártmány (japán), fékek Brembo, futómű Showa, hátul Sachs, vagy Öhlins elöl hátul. Ezek mind elég neves márkák és elég jók is. Gyakorlatilag nem sok alkatrészt tudok mondani ami az Aprilia saját gyártása lenne. Jó, jó, az összeszerelés... Szerintem az is fasza. Tehát megbizhatóságró annyit, hogy egyik japán sem lehet jobb. A szervizek rezsidíjai sem drágábbak mint a többi márkának. Az alkatrészellátás viszont fos ezt tudnod kell. Pl olaszban a gyár augusztusban bezár nyáriszünet jeligére! Alkatrész nuku. 7 hét alatt nem tudtak szimeringet hozni a teleszkópomhoz áprilistól májusig! No comment. De minden beszerezhető más úton közvetlen a beszállítóktól!
W.
És még valami! Meglepő de használtan jobb árban találsz apriliát, mint sv 1000-ret! Legalábbis én ezt tapasztaltam!
Hali!
Egy biztos! Az rsv-nek nagyságrendekkel jobb a futóműve mint az sv-nek /Én 2 évig zavarásztam a kis sv-t,szinte ua. a futóműve a nagynak!/A megbízhatósági mutató szerintem a japók felé jobb,de ahogy én utánna jártam az apriliávali is csak akkor van baj ha beleválaszt az ember egy hétfői darabba!Ja igen! És nem jön veled szemben minden kanyarban egy másik rsv!Falco meg még annyi sem!
A suzuki sv fórumon is kérdeztem, de onnan nem érkezett még válasz sajnos.
Tetszenek nagyon a tl-ek is, nem hallottam rosszat felőlük. Az olasz gépekről mindenki lebeszél, persze mindenki japán párti. Nekem mindegy, ha kenyai, vagy ha maguk a cigók készítik is Mo-n, csak megbízható legyen. Ne kelljen sokat látni a szerelőt, és ne kelljen agyalnom, hogy úristen tönkre ment egy baszom kis faszom a gépben, három hónap mire megjön, fele annyiba kerül mint a motor, plusz a szerelési díjjal együtt egészbe. Jogos lenne most beszólni, hogy akkor vegyek babettát, vagy rigát, de azért na..., ha kiad az ember másfelet egy vasra elvárja, hogy nem szarik be még idén... persze ez attól is függ, ki hogy gyilkolja, nem?
Ez teljes mértékben így van.
Nem kell szidni! Tesznek ők a jóhírükért!
De az újaknak mindig kell egy jótanács...
Én nem szidom a céget mert nem ismerem! (ezek után én se fordulok hozzájuk)
TL 1000resen nem gondolkodtál ?
Köszönöm! Már páran szidtátok a céget, megfogadom!
egyetértek!
A második linkednél lévő céget nagyon messzire kerüld el.
Hali!
Ezek szerint nem csak én estem bele a sv-aprilia dilemmába! Én is sokat vaciláltam sv 1000-Aprilia között!Kipróbáltam mind a kettőt,Mint látható én az aprilia mellet döntöttem, nekem a falko jön be jobban,talán kicsit kényelmesebb mint a mille,talán még jobban is motorozható! Ez az év lessz az első szezonom, mer késő ősszel lettek kész a papirok /Olaszból hozták/!Kb200-300km et motoroztam vele,ezért tapasztalatom még nem sok van ezért ezzel kapcsolatban nem is akarok okoskodi.A piros falcot én is néztem személyesen kecskeméten, nem ajánlom szerintem elég sokat volt zavargászva,és már az első idom is festve volt,meg drágán is adják!
Hirtelen ennyi!
Sziasztok! Eddig japán gépem volt, csopperem, de átlépek sportba, és lehet olaszba márkába. Eddig suzuki sv 1000-t nézegettem, de nem voltam elájulva a kinézettől. Viszont mikor megláttam az rsv-ket... kicsit felállt...bevallom. Szóval. Átnézegettem az egész fórumot, de már kavarognak a betűk a fejemben. Azt láttam, hogy nagyon meg vagytok vele elégedve, bár nekem sok ismerősöm mondta, hogy nem kellene neki Apri, ha ingyen adnák se. Persze japppán fanok. A héten beszélek egy korrekt motorszerelő gyerekkel, aki tud nekem bővebbet mondani a javításukkal, esetleges alkatrészárakkal, beszerzési lehetőségeivel. (Fogyasztása nem érdekel :) ). Viszont szeretnék tőletek is véleményt hallani a témáról, hogy több infó legyen a tarsolyomban. Tehát, mennyire megbízhatóak (csopival egy hátizsák tele volt a lehetséges alkatrész meghibásodás-mentesítő dolgokkal, és egyáltalán nem tudtam, beindul-e másnap), drágák-e az alkatrészek (ez mondjuk relatív...), és nehéz-e beszerezni őket (meg nem szeretném a szerelőhöz vinni egyfolytában). Ducatikat mikor nézegettem, említettem egy két szerelőnek a környéken mit hogy merre, mondták hozá sem nyúlnának.

ezeket nézegettem ki magamnak:
http://www.hasznaltauto.hu/ker...

http://www.ha
sznaltauto.hu/ker...


http://www.hasznaltauto.hu/ker...




Köszönöm!
Szerbusztok nem tud valaki nekem szerezni fékkart 2003-as mille R-re karcos is jó mert pályamocira kellene.köszi
Szia! Őszintén szólva én nem válaszolnék -azért sem mert RSV-m van- hanem kérdeznék! Mégpedig azt h ilyen fordulatokon mennyit fogyaszt, és mennyivel megy a géped? Köszi!
Való igaz .
Én személyszerint a gyakorlásra szánom ezt az évet. (meg a többit is )
Barátom sajnálatos balesete miatt úgy döntöttem, csak zárt pályán fogok motorozni ezentúl.
Vagy kisebb lánckerék elöl
Sziasztok tuning mesterek!
Engedjétek meg, hogy kifejtsem véleményem erről, egy ici-pici tapasztalattal:
Az én gépemen egy Akra 2-2-be rendszer van Dynojet PowerCommander-el.
Havernak tök ilyen gépe van csak "sima" Akra dobbal és Dynojet nélkül eggyel rövidebb áttétellel, SBK chippel.
Mentem mindkét géppel. Az enyém középen érezhetően jobban tol, felül meg egy picit a haveré jobb az áttételezés meg a chip miatt, de ott alig jobb.
Ennek fényében én a következő képen tuningolnám "kicsi" pénzből a Vasat:
1. Sportdob, vagy rendszer (legtöbbünk gépén már van valamilyen)
2. áttételezés (nagyobb lánckerék hátul)
3. Sportlégszűrő
4. Dynojet PowerCommander III -- a meglévő kipufogóhoz és légszűrőhőz illő térkép feltöltése. Szerintem külön EPROM nem szülséges mert a PowerCommander úgy is felül írja a többi elektrónikát és egyébként is teljesen programozható fékpadon is.
A sportdobot vagy rendszert leszámítva alig több mint 100000 HUF-ba jönne ki. Persze fékpadon állítgatással kicsit több.
Én úgy gondolom a mi tudásunk elég kevés a motorunkhoz alapból, szerintem a legjobb tuning a tudás csiszolása!
W.
Köszönöm a sok hasznos infót. Csak azt nem értem miért privátban lehet ezekről a dolgokról beszélni? (ilyen szigorúak a szervízek?)
Mindegy, köszönöm az emailt küldő sporttársnak itt is!
Ahogy ígértem, mikor összeáll a vas, leírom az ebay-től kezdve, hogy áll össze "kosárból" a gép.