Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez tényleg bosszantó lehet De honnan a retekből kerülhet levegő egy zárt rendszerbe Ez ráadásul nem is olyan mint a fék, hogy kopik a betét az meg elviszi az olajszintet. Sőt a kuplungnál elvileg inkább nő a szint ahogy kopnak a lamellák. Szóval a jelenség amiről írsz, legalábbis furcsa. Egyébként az velem is előfordul, hogy megállás után nem találom az ürest, de gondolom amikor ki jössz a szervízből akkor minden jól funkcionál.
Hi!
A jelenség legbosszantóbb része, hogy amikor megállok valahol, nehéz kivennem sebességből a váltót. Gyakorlatilag - ha valaki ETZ-t hajtott annak ismerős - még mielőtt teljesen megállok, ki kell pakolnom üresbe. Megállás után ez már nehezebb. Menet közben nem zavaró, hiszen oda-vissza nem jelent gondot a sebességváltás. Ismétlem, csak a megállás és akkor az üres. No meg persze amikor 1 be rakom, idétlenül nagyot csattan, és ezzel 1időben kicsit ugrik is a macchina.
Szervízben kb. 10-15 perc alatt légtelenítik. Röhejes, de ezért van szinte mindig friss olaj a kuplungban. Tavaly aug-ban kezdtem hajtani, az első légtelenítés az 1000-s szervíz, a 2. a következő héten volt (kb. 2400Km után). Utána hosszú ideig minden OK.
Majd idén júniusban ismét, és aug-ban, a következő köt.szervíznél ismét. Bár azt hozzá kell írnom, hogy ezen a nyáron sokat gurultam a városban (Bp), a tavalyi évben és idén év elején viszont eléggé messze voltam géppel együt, és közlekedésileg sokkal jobb körülmények között, valamint hűvösebb éghajlaton.
Sem rábeszélni, sem lebeszélni nem akarok senkit. Nem vészes a dolog, és szerintem van rá megoldás, de ahhoz talán ki kellene gurulni a taljánokhoz, a gyárba. Ide mintha nem jutnának infók.
Bocs mindenkitől, ha hosszan írok.
Először is neketek is Boldog Karácsonyt! Na ki kapta még meg Talmácsi könyvét?
Ez a kuplung levegősödés érdekes Sztem eddig még senki nem panaszkodott erre. Én csak azt nem szeretem a kuplungban, hogy kemény. Van egy másik srácnak is "03-as Milléje és az puhábbnak tünik. Egyébként miben nyilvánul meg,hogy levegős lesz a kuplung? Nem emel ki?
Boldok Karácsonyt minden Apriliásnak!
Üdv! ezt szomoruan hallom ,mert hosszu tépelődés után döntöttem az Rsv mellett a Vtr-rel szemben. A hátsófék levegősödése még sztem nem is zavarna, azt szinte nem is használom de hogy a kuplung is ,az már qrvára bosszantó! Bizom benne, h csak 1edi eset a tied, amit a kontárok nem voltak képesek rendesen javitani ! Jól jönne a segitség nekem is ,h a gari alatt találjak jó márkaszervizt lehetőleg ne többszáz kmre. Boldog Karácsonyt!
Békés Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

Mint új tag, segítséget kérnék Tőletek. 2 gondom van.
1/ Hátsó fék levegősödés. Már az előzőekben olvastam, hogy az olajcső más helyen való elvezetésével és magasabb fokozatú fékolaj használatával tartós eredmény, javulás érhető el. Van erről bővebben valami?
2/ Kuplungnál ugyan ez a gond. 1 év alatt 4x voltam szervízben - kihasználva a garit:-). Szerintem ilyen hibára a gyár már talált megoldást, nem hiszem, hogy így hagyná a modelt. Van ötlet erre?
Most fogom a téli pihi alatt átrágni a témát, de valami tapasztalattal gyorsabb lenne , gondolom.
Egyébként a gép 2006-os RSV FACTORY. Nyár óta többet használtam városban, de előtte jó nagy túrát tekertem bele. Ha valakit érdekel, szívesen megosztom tapasztalataimat bővebben leírva is.
Szezonkezdésre széles utat és gumi fákat mindenkinek!
Boldog Karácsonyt!
Sokat segítetél,köszi szépen! Most már csak remélni tudom,hogy mielőbb elmegy a vasam és kiköthetek egy szép kis RSV-n. Lehetőleg sárga színűn :) :D
Üdv!Nekem is sor négy volt eddig az etalon...Mióta megvan Öcsi azóta rájöttem,hogy nem igy van!Már alapról húz rendesen,7-8 ezer körül teljesen megőrül es a kéz a kormányról elkezd nyúlni.A fék brembó ez mindent elmond.Ennél jobbat eddig nem csinált senki!A futómű,persze ha sérülés mentes volt a paci,nagyon biztos visszajelzést ad az útról.A vége 280körül van persze függ az áttételtől.Remélem segitettem
A tanácsotok tényleg sokat számít,hiszen ti vagytok benne járatosak,ti tudjátok elmondani,hogy miylen is valójában egy RSV Nagyon kíváncsi vagyok bármire ami vele kapcsolatos: amiket írtam..gyorsulás,nyomaték,sebességleosztás,fékek....minden :)
Eddig a ninja volt a meghatározó életemben,bár csak pár alkalommal kergethettem meg
üdv.!

Nyergelj át! Nem fogod megbánni, én szintén ezt tettem a fotókon látható mocik jók voltak, de ez "másvilág". Nagyon állat....

üdv.: imik74
Szia,

Ha a zx6-r megfertőzött, akkor a milléből sosem gyógyulsz ki!
Sziasztok! Először is kellemes Ünnepeket kívánok minden kedves motorosnak!
Ez után lenne egy kérdésem hozzátok : Jövőre szeretnék átnyergelni egy rsv-re(nem az újabb kiadásúra-mondjuk egy 2002-re),de vannak kétségeim,mivel eddig csak sornégyeseket lovagoltam....nem tudom mire számíthatok...gyorsulás,vezethetőség,futőművek terén? Nagyon tetszik a formája,meg a megjelenése,főleg a sárga -fekete színösszeállításban:)
Köszi
Ez a sok TL-ről Millére már nem nem lehet a véletlen műve
Szewa! Nekem kéne a plexi,mert nagyon dögös,de a gépem 2002es. Arra nem jó? Nekem a tl mintha jobban ment volna, de ezt sokkal könnyebb vezetni.
Szia!
Én írtam hogy van egy eladó plexim, de nem egészen bíbor, inkább narancssárga
2001-es évjáratig műxik.
Most olvasom csak, Te is TL-ről váltottál?
Elég sokan vagyunk így
Hi!

Köszi Manorsv a jókívánságokat, viszont kellemes pihenést, Kellemes Karácsonyt neked és mindenkinek!

Üdvözlettel:imik74
Sziasztok!Végre itthon,letelt az év meló majd jövőre.Ezúton kívánok mindenkinek KELLEMES ÜNNEPEKET ÉS BOLDOG KILÓMÉTEREKBEN GAZDAG ÚJ ÉVET!
Ja és lenne eladó 2db Acrapovic dobom. Karcmentes állapotban.
Hi All,

Versenyplexit keresnék 2004-2007 évjárathoz. Átlátszó, víztiszta érdekelne.
Mail publikus.
Ha most kellene motort venni 1Millio körül, 2003 körüli millét vennék enyhén sérülten. Vagy olaszból behozva, az is annyiból jönne ki, csak sokat kell bírkózni a hatóságokkal. Az enyémben ugyanaz a motor van, nekem tetszik, nem sokan szeretik a V2-est, éppen az előbb említett instabil kanyarok miatt gázelvételkor, de nekem ez így nagyon jó, főleg a hangja. Volt egy angol cikk, most nem fogom neked megkeresni, de egy ilyet nyúztak 60000km-en keresztül aztán darabokra szedték. Voltak apró karcok a dugattyún, mivel azért elég lapos és nagy átmérőjű, de azt írták simán elment volna még ugyanennyit. Én a hangjába lettem szerelmes, az olasz formatervezés is nagyon pöpec.

A burkolatlan motorok pedig nagyon szépek, csak sajnos nem mindegy, hogy amikor eldől a garázsban kuplungdeknit kell venni hozzá vagy csak egy idomot fényeztetni.
vagy visszaengedi a gázt kettesben :) V2-es, akkora a dugattyú, mint egy csecsemő feje :)
szewasztok ! aprilia vásárlásán törtem én is a fejem egy barátomnak van frankó gép rsv 1000 ......azért vette meg mert én vittem érte kocsival és siettünk ezért fosott nem akart visszafelé is velem jönni és inkább megvette .......de végül is jól járt vele....
én a tuono-val szemezgettem ez sajna most nyáron elmaradt anyagi okok miatt .....
jó amúgy az aprilia ?
Nem kell hozzzá pálya. Kisebb kanyarba is elég ha visszaváltassz és már csúszik is