Hy
Fél évet állt a moci a kereskedésben, mielött megvettem. Lehet rossz az üzletpolitikájuk, csak össze kellett volna törni a gépet. Ennyire még nem volt kapós.
Szerintem el fogom adni, de még nem zárult le az ügy, azt még meg kell várnom.
Iszonyat szép RSV-t találtam az olasz eBay-en
Sziasztok természetesen Aprilia RSV 1000-em van nekem is egy 2000 es kiadás és kellene egy két infó ha tudtok hogy hol lehet beszerezni hozzá pár alkatrészt, esetleg nektek van e. Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni ez ügyben.
Ez nagyon összetörött. Egyébként a váz eltörött a kormánycsapágynál? Nem látszik a képen, de ha szerencséd van, akkor a kormánykiflik bilincsei engedték el az elejét.
Végül kiderült, hogy az egésznek semmi köze nem volt az immohoz, mármint a -Service- feliratnak. Egy stekker nem volt rendesen összedugva, ennyi volt az egész, ezért nem engedte elindítani. Csak ugyebár először az immo-s vonalon indultunk el. Bevittem az Apriliához és a célműszer 1mp alatt kidobta h. mi a gebasz. Széthúztuk - összedugtuk, kész, azóta is hibátlanul működik!
végül is hogyan oldódott meg a balhéd az immo-val? Beizzítottam egy Siemens VDO-nál dolgozó srácot aki benne volt a Mille projektben, igaz nem fejlesztési hanem gyártási oldalon. Sajnos már nem dolgozik egyetlen ismerőse sem a Synerject-nél akik a fejlesztésért voltak felelősek. A srác is kiváncsi, hogy mégis mi jelentette a megoldást.
Hali
Eggyelőre csak az első fékbetéteket tudom eladni, azokat két héttel elötte vettem bele, és megvan még a régi. Még a biztosító nem látta a mocit. Radiális fék van elől, brembo betétek vannak benne. Ha az érdekel valakit az e-mail címem:
t72jarod@freemail.hu
Hát ez szétment, valóban tedd össze a kezed, mert ez a motor k....ra becsapódott abba a trabantba, örülj, hogy te nem maradtál a motoron. Gondolom átrepülted a trabit. Egyáltalán van e ép darabja a gépnek?
Tavasszal meg mire összeszervezzük az apriliás találkozót beszerzel egy frankó apriliát.
Persze a moci nem bejáratós, csak a gépkönyv elég értelmetlenül ír erről a figyelmeztetésről, azért kérdeztelek titeket. Persze feljebb kell tolni a határt és nem veri ki a szemem az a piros led. Tenksz
Figyu! Nem gondolkodtatok, hogy majd tavasszal szervezhetnénk egy Apriliás hétvégét vagy találkozót vagy valami ilyesmit?
Azt gondolom jó lenne, meghát jó hangja lenne ennyi apriliának egy csomóban, nem?
na, mindenesetre ráérünk gondolkodni, de reméljük rövid meleg telünk lesz...
Szerintem állícsd be úgy hogy akkor villancson mikor leadja a max teljesítményt.Az asszem 9500.Kivillanik és még húzathatod tovább csak figyelmeztet hogy nemsoká jün a tiltás
Hi,
de miért nem állítod a villantási határt feljebb? Mondjuk 9500-10000 közé. Gondolom a motorod nem bejáratós, hogy kerülni kelljen a 6000-nél magasabb fordulatot.
Kérdeznék valamit. Az apriliákba, mint tudjuk be lehet állítani a javasolt vagy ajánlott fordulatszámnál villanó ledecskét a műszerfalon. Nekem 5800-nál villan. Van e káros hatása, ha az ember fölötte jár vagy nem, mert a leírásból nem tudom ezt határozottan értelmezni. A könyv szerint ott el kell váltani. Én azt gondolom, hogy had villogjon ott magának nem káros a motorra nézve. Szerintetek?
Ma egész jó idő volt a mocira, csak a szél akart leszedni a gépről...hamarosan jön a tél (a franc egye meg!)
Igen ott voltunk.
Ettünk egy nagyon finom pizzát. ZX9 az egyik haveromé.
De te nem motorral voltál, ugye? Vagy csak nagyon lopakodtál, hogy nem hallottam a hangját?
Fél évet állt a moci a kereskedésben, mielött megvettem. Lehet rossz az üzletpolitikájuk, csak össze kellett volna törni a gépet. Ennyire még nem volt kapós.
Szerintem el fogom adni, de még nem zárult le az ügy, azt még meg kell várnom.
Iszonyat szép RSV-t találtam az olasz eBay-en
Úgy érzem, hogy egy törött motort nem nehéz eladni. Jarod, indíthatod a licitet... Még a végén kiderül, hogy megérte a bukta
Ha nem, eladó egyben is papírral?
Végül kiderült, hogy az egésznek semmi köze nem volt az immohoz, mármint a -Service- feliratnak. Egy stekker nem volt rendesen összedugva, ennyi volt az egész, ezért nem engedte elindítani. Csak ugyebár először az immo-s vonalon indultunk el. Bevittem az Apriliához és a célműszer 1mp alatt kidobta h. mi a gebasz. Széthúztuk - összedugtuk, kész, azóta is hibátlanul működik!
végül is hogyan oldódott meg a balhéd az immo-val? Beizzítottam egy Siemens VDO-nál dolgozó srácot aki benne volt a Mille projektben, igaz nem fejlesztési hanem gyártási oldalon. Sajnos már nem dolgozik egyetlen ismerőse sem a Synerject-nél akik a fejlesztésért voltak felelősek. A srác is kiváncsi, hogy mégis mi jelentette a megoldást.
Eggyelőre csak az első fékbetéteket tudom eladni, azokat két héttel elötte vettem bele, és megvan még a régi. Még a biztosító nem látta a mocit. Radiális fék van elől, brembo betétek vannak benne. Ha az érdekel valakit az e-mail címem:
t72jarod@freemail.hu
Papp József vagyok.
Nekem is van egy mille-r a tulajdonomban.
JarodCR500 légyszíves írd meg a privát elérhetőséged!
Érdekelne mi a terved a törött mocival.
Hát ez szétment, valóban tedd össze a kezed, mert ez a motor k....ra becsapódott abba a trabantba, örülj, hogy te nem maradtál a motoron. Gondolom átrepülted a trabit. Egyáltalán van e ép darabja a gépnek?
Tavasszal meg mire összeszervezzük az apriliás találkozót beszerzel egy frankó apriliát.
Na üdv. mindenkinek! imik74
Eladó "06-"07-es Tuono-hoz, vagy "05-"07-es Millehez a 2 db (ajándék) aprokavics dob, újonnan dobozból. Akit érdekel: jurgen@freemail.hu
Az apriliás összejövetel jó 5let!
Üdv, Jürgen
Mi a terved vele? Lehet, hogy ez-az érdekelne a vasból!
Eladod? Vagy megmarad?
Hétvégén a rendőrök visszaadták a mocimat. Nem számítottam rá, hogy ennyire szétment...
Persze a moci nem bejáratós, csak a gépkönyv elég értelmetlenül ír erről a figyelmeztetésről, azért kérdeztelek titeket. Persze feljebb kell tolni a határt és nem veri ki a szemem az a piros led. Tenksz
Figyu! Nem gondolkodtatok, hogy majd tavasszal szervezhetnénk egy Apriliás hétvégét vagy találkozót vagy valami ilyesmit?
Azt gondolom jó lenne, meghát jó hangja lenne ennyi apriliának egy csomóban, nem?
na, mindenesetre ráérünk gondolkodni, de reméljük rövid meleg telünk lesz...
Üdv mindenkinek: imik74
de miért nem állítod a villantási határt feljebb? Mondjuk 9500-10000 közé. Gondolom a motorod nem bejáratós, hogy kerülni kelljen a 6000-nél magasabb fordulatot.
Kérdeznék valamit. Az apriliákba, mint tudjuk be lehet állítani a javasolt vagy ajánlott fordulatszámnál villanó ledecskét a műszerfalon. Nekem 5800-nál villan. Van e káros hatása, ha az ember fölötte jár vagy nem, mert a leírásból nem tudom ezt határozottan értelmezni. A könyv szerint ott el kell váltani. Én azt gondolom, hogy had villogjon ott magának nem káros a motorra nézve. Szerintetek?
Ma egész jó idő volt a mocira, csak a szél akart leszedni a gépről...hamarosan jön a tél (a franc egye meg!)
Hi:imik74
Van egy kettő az egyben Raptor dobom RSV-re összekötő csővel együtt 35-ért.
Ha valakit érdekel: 06-20-947-9922
Nekem ugyanott tilt mindegyik fokozatban.
Ettünk egy nagyon finom pizzát. ZX9 az egyik haveromé.
De te nem motorral voltál, ugye? Vagy csak nagyon lopakodtál, hogy nem hallottam a hangját?
Bocsi, kicsit le vagyok lassúlva, megkaptam a 2007 GP-t, és kicsit lefoglal.
De már át is küldtem a könyveket. A Magyart is.