Hali!
Deadhunter!
Az aprilia RSV1000R tökös motor tökös embereknek! Az RSV feelinget érezni kell,azt nem lehet szavakba önteni! Erről a motorró³l ordít a minőség! Ráülsz s egyből érzed,versenymotorral van dolgod.Beindítod s érzed ahogyan a két dugó verdesi a tökeid!Behúzod a kuplungot, máris érzed,hogy harcra született!Kapcsolsz egyesbe, a láncszemeket hirtelen átjárja a félelem a helyzet szinte már pattanásig feszül.Majd 4féll 5-néll ráereszted a génmanipulált ménest! és bummmmm felmordul a gép! 6 ezres fordulatnál úgy érzed mint ha a levegőt egyenesen a füleidből szívná! És mindeközben csak tol,tol, és tol! Úgy érzed,hogy az aszfalt szétreped a hátsó kerék alatt.Miközben az első kerék köszönő viszonyban sincs az aszfaltal!Majd csak ezután jön a java,mert ugyan is a 997.62 ccm rotax blokk a közhiedelemmel ellentétben imád forogni, sőt kéri a fordulatot! És elkezd húzni ezzel új kapukat nyitva a v motorok világában!Ezután a váltóvillantód jelez elborult agyadnak,hogy játszunk mégeggyet s ekkor felkapcsolsz kettőbe,háromba,négybe.......
Remélem sikerült egy kis ízelítőt adnom az apriliafeelingből!
Üdv: ZSOCA
Én szintén sorosról (GSX-R, CBR) ültem az RSV-re. A soros valóban finomabb motorkarakter, alul könnnyedebb az indulásod, forgathatod nagyon magasan a motort, de mindezt könnyedén amolyan mindenki ugyanezt csinálja módon. Ha egy RSV-re nyergelsz, az olyan mintha helikoptert vezetnél, picit másképp indulsz, hamar ledorombolja a fordulatszámodat tiltásig, de ezt amolyan atomerőmű módra, nagyon tekintélyes hangokkal, az RSV-re jellemző motorduruzsolással. Nem lehet ezt igazán más mocihoz hasonlítani, szerintem aki kipróbálta az tudja mit akarok mondani. Nagyon pontos a futóműved, olyan féked van, ami nem nagyon jellemző a japán motorokra. Tehát izgalmas hang, tekintélyes gyorsulási paraméterek, iszonyat kanyarstabilitás, állat fékhatás, és én még amit nagyon bírok benne, az a brutál motorfék és annak hangja. Nekem Aprilia Racing nyitott csövem van, úgy szól, hogy azt meghallják...fantasztikus. Edee köszi a könyvet megkaptam nagyon hasznos, mostmár az órát is be fogom tudni állítani...külön köszönet neked
Új kérdéssel állnék elő!
Fordulatszámmérő elég viccesen működik, leginkább semmi köze sincs a valósághoz.
A motor teljesen tökéletesen működik, minden rendben van vele, de ha ránézek a fordulatszámmérőre az elég fura. Össze-vissza működik, leginkább 1000 körül mocorog.
Indításkor gyújtás rá, teljesen normálisan kifut a tiltási fordulatig, visszaáll az 1-re utána, de ha beindítom meghülyül.
Fordulatszám jeladó, vagy mi a lófasz baja lehet? Nem volt még senkinek ilyesmi?
A fordulatszám jeladóról más is kap jelet? Mert egyébként minden hibátlanul működik!
Hali,
tudod mit? Küdd át amid van! Abból nem lehet baj...A háziállat mezőbe beírtam az email címem.
Ja, a V2 kib@szottul egyenletesen adja le a teljesítményt! Alapjárattól 3500-ig csak a láncot csapkodja, aztán 3500-től valagba rúg, hogy kiszakad a karod és letörik a fejed, majd 8000-től kezd megszelidűlni, úgyhogy jobb berúgni a következő fokozatot.
Na ez az a brutál érzés amit a gixer 1000 soha sem adott meg. Sor4 is jó, annak, aki nem szeret a váltóval játszani. A sor4 sokkal szélesebb fordulatszám tartományban használható, sokkal kényelmesebb vele motorozni, mint V2-vel, kevesebbet fogyaszt (már akit ez érdekel ) de pont emiatt unalmas. És a motorozás nehogy má" az unalomról szóljon!
Csáá.Mindenkitől hallom hogy mennyire jók a v2 es mocik.De konkrétumokat senki sem mondott még Csak annyit hogy más élményt ad...Egyre jobban kezdenek megtecceni.Valaki mesélne h mértis jobbak mint a sor4?Előre is THX
Az első egy sima luzer manual, hogyan ne vezessél, meg mit mikor kell megnyomni, stb.
A másodikban van leírva, hogy hogyan kell olajat, láncot, stb. cserélni, lengécsillapító beállításai, van valami a fékekről, gyertyáról, akksiról, világításról, meg hasonló dolgokról.
A harmadikban vannak a technikai adatok plussz még kettő rajz az elektronikáról. Ennyi.
Gondolom ami téged érdekelne, az a blokk belseje. Az sajnos nincs meg, de ha gondolod, ezeket szívesen átkűldöm.
Hi,
meg tudod írni, hogy a három angol nyelvű cucc mely témákban íródott?
RSV 01-03 repair és user manualom valamint engine manualom van. Régebbi milléhez van mikrofilmem. Van olyan ami különbözik a felsoroltaktól? Akkor engem is érdekel.
Köszi, már írom is az e-mail címemet: imik74@freemail.hu
Azért nem árt, ha az ember tanulmányozza azokat a gombokat, bár nem tudom a hétköznapi motorozásban ezekből a funkciókból mit hasznosítok majd. A borulásod, hát az kemény lehetett, én is úgy motoroztam néhány éve (vakmerően), hogy csoda, hogy élek. Ma már az apriliával családdal két gyerekkel mindent kétszer gondolok meg. Szerintem ez így helyes. Lehet piszkálni a mocit, de csak ahol lehet. Ami biztos, hogy az RSV egy írdatlan jó moci, frankó a hangja, meg úgy megy mint egy gőzmozdony, ami az érzést illeti.
A Mille könyvet előre is köszönöm, jó mocizást, balesetmentesen. üdv.: imik74
Ha megadod az e-mail címedet, szivesen elküldöm neked a mille könyvét. Nem gondoltam volna, hogy annyi mindenre jók azok a gombok, tényleg kell hozzá a leírás.
Pont ma van két hónapja, hogy egy gyökér miatt lezúztam a mocim, és magam is. Mondjuk az igaz, hogy én sem 90-el mentem da a trabantos megfordult szemből a záróvonalon, pont egy kanyar után. Esélyem sem volt megálni, vagy kikerűlni. Repüléssel, csúszással eggyütt, 70 méterre landoltam a balesettől. Ruha majdnem mindig van rajtam, akkor pont nem volt, úgyhogy most van pár sebhelyem. A motoromat azóta sem láttam, de amikor az aszfalton ferküdtem, megkérdeztem a mentősöket hogy mennyire ment szét, azt mondták hogy nagyon. Utána mesélték a haverok a kórházban, hogy még a hátsó kerekem is kiszakadt a helyéről.
"A jármű két előre programozott kulccsal kerül forgalomba. A rendszer egyszerre maximum 4 kulcsot tud kezelni. A kulcsokkal kapcsolatos kérdéseivel forduljon aprilia kereskedőjéhez. A kulcs ON helyzetbe állítása után tíz másodperccel a rendszer egy 5 jegyű személyi kód beütését kéri. A kód megadása után a rendszer többet nem kéri azt. A kód beütésével kapcsolatban lapozza fel a KÓD MÓDOSÍTÁSA fejezetet.
A személyes kód megjegyzése az alábbiak miatt fontos:
• A jármű indításához kell az immobiliser rendszer hibája esetén.
• Hogy ne kelljen kicserélni a műszerfalat a gyújtáskapcsoló cseréje esetén.
• Az új kulcsok programozásához szükséges.
"
Üdv!
Olvastad a motorod gépkönyvét?
Abban le van írva a procedúra
Semmi gond nem történt, meg kell adnod a USER kódodat, ami elvileg fel van jegyezve valahol... h jól tudom ezt minden akksikivételkor / feszültségellátás megszűnéskor előadja a masina
Szerintem is a memóriával van gond, amit nullázni kellene, mert arra emlékszik, hogy a kábeled továbbra sincs bekötve. Nem biztos, hogy drága pénzért ezt megcsinálják neked edee egy aprilia képviseletben. A számítógép programozása szerintem mindenkinek homályos, magam sem tudom, hogy a km órám alján lévő gombok nagy része mire is való. Egyelőre műszaki leírás hiányában nem tudtam még információt ezekről a funkciókról. A neten csak faktori könyveket lehet letölteni, eddig Milléhez nem találtam. Remélem azért, hogy már valahol megoldották a gondod edee.
Mindenkinek kellemes mocizást!
Sziasztok!
Szerintem ha a kulcsot nemismeri fel akkor gyujtáson is villog tovább a imojel. valószinü,h a javitásnál tul nagy az ellenállása a vezetéknek és az a gondja vagy tényleg nulláztatni kell a compjutert(esetleg ujratanitani az imokodot). A kompjutert ugytudom lehet nullázni a müszerfal gombjainak megfelelö sorrendü nyomogatásával(de ezt tényleg csak a service tudja). A garancia elektromos alkatrészre nincs, ez akkor derült ki amikor szétégett a generátorja az enyémnek.
Deadhunter!
Az aprilia RSV1000R tökös motor tökös embereknek! Az RSV feelinget érezni kell,azt nem lehet szavakba önteni! Erről a motorró³l ordít a minőség! Ráülsz s egyből érzed,versenymotorral van dolgod.Beindítod s érzed ahogyan a két dugó verdesi a tökeid!Behúzod a kuplungot, máris érzed,hogy harcra született!Kapcsolsz egyesbe, a láncszemeket hirtelen átjárja a félelem a helyzet szinte már pattanásig feszül.Majd 4féll 5-néll ráereszted a génmanipulált ménest! és bummmmm felmordul a gép! 6 ezres fordulatnál úgy érzed mint ha a levegőt egyenesen a füleidből szívná! És mindeközben csak tol,tol, és tol! Úgy érzed,hogy az aszfalt szétreped a hátsó kerék alatt.Miközben az első kerék köszönő viszonyban sincs az aszfaltal!Majd csak ezután jön a java,mert ugyan is a 997.62 ccm rotax blokk a közhiedelemmel ellentétben imád forogni, sőt kéri a fordulatot! És elkezd húzni ezzel új kapukat nyitva a v motorok világában!Ezután a váltóvillantód jelez elborult agyadnak,hogy játszunk mégeggyet s ekkor felkapcsolsz kettőbe,háromba,négybe.......
Remélem sikerült egy kis ízelítőt adnom az apriliafeelingből!
Üdv: ZSOCA
Én szintén sorosról (GSX-R, CBR) ültem az RSV-re. A soros valóban finomabb motorkarakter, alul könnnyedebb az indulásod, forgathatod nagyon magasan a motort, de mindezt könnyedén amolyan mindenki ugyanezt csinálja módon. Ha egy RSV-re nyergelsz, az olyan mintha helikoptert vezetnél, picit másképp indulsz, hamar ledorombolja a fordulatszámodat tiltásig, de ezt amolyan atomerőmű módra, nagyon tekintélyes hangokkal, az RSV-re jellemző motorduruzsolással. Nem lehet ezt igazán más mocihoz hasonlítani, szerintem aki kipróbálta az tudja mit akarok mondani. Nagyon pontos a futóműved, olyan féked van, ami nem nagyon jellemző a japán motorokra. Tehát izgalmas hang, tekintélyes gyorsulási paraméterek, iszonyat kanyarstabilitás, állat fékhatás, és én még amit nagyon bírok benne, az a brutál motorfék és annak hangja. Nekem Aprilia Racing nyitott csövem van, úgy szól, hogy azt meghallják...fantasztikus. Edee köszi a könyvet megkaptam nagyon hasznos, mostmár az órát is be fogom tudni állítani...külön köszönet neked
Üdv neked és mindenkinek!
Új kérdéssel állnék elő!
Fordulatszámmérő elég viccesen működik, leginkább semmi köze sincs a valósághoz.
A motor teljesen tökéletesen működik, minden rendben van vele, de ha ránézek a fordulatszámmérőre az elég fura. Össze-vissza működik, leginkább 1000 körül mocorog.
Indításkor gyújtás rá, teljesen normálisan kifut a tiltási fordulatig, visszaáll az 1-re utána, de ha beindítom meghülyül.
Fordulatszám jeladó, vagy mi a lófasz baja lehet? Nem volt még senkinek ilyesmi?
A fordulatszám jeladóról más is kap jelet? Mert egyébként minden hibátlanul működik!
Berényi vagy?
tudod mit? Küdd át amid van! Abból nem lehet baj...A háziállat mezőbe beírtam az email címem.
Ja, a V2 kib@szottul egyenletesen adja le a teljesítményt! Alapjárattól 3500-ig csak a láncot csapkodja, aztán 3500-től valagba rúg, hogy kiszakad a karod és letörik a fejed, majd 8000-től kezd megszelidűlni, úgyhogy jobb berúgni a következő fokozatot.
Na ez az a brutál érzés amit a gixer 1000 soha sem adott meg. Sor4 is jó, annak, aki nem szeret a váltóval játszani. A sor4 sokkal szélesebb fordulatszám tartományban használható, sokkal kényelmesebb vele motorozni, mint V2-vel, kevesebbet fogyaszt (már akit ez érdekel ) de pont emiatt unalmas. És a motorozás nehogy má" az unalomról szóljon!
Az első egy sima luzer manual, hogyan ne vezessél, meg mit mikor kell megnyomni, stb.
A másodikban van leírva, hogy hogyan kell olajat, láncot, stb. cserélni, lengécsillapító beállításai, van valami a fékekről, gyertyáról, akksiról, világításról, meg hasonló dolgokról.
A harmadikban vannak a technikai adatok plussz még kettő rajz az elektronikáról. Ennyi.
Gondolom ami téged érdekelne, az a blokk belseje. Az sajnos nincs meg, de ha gondolod, ezeket szívesen átkűldöm.
a benzinkúttal "szemben" álltatok !
asszem egy kawa volt még a motorod mellett!
megismerem a géped a kipuffról meg a "rendszám"-ról
Igen, voltam arra. Meg másnap is.
Láttál valamerre?
Szoktam még olvasni csak elég kihalt volt sokáig, de látom mostanában kezd kicsit fellendülni.
meg tudod írni, hogy a három angol nyelvű cucc mely témákban íródott?
RSV 01-03 repair és user manualom valamint engine manualom van. Régebbi milléhez van mikrofilmem. Van olyan ami különbözik a felsoroltaktól? Akkor engem is érdekel.
Átküldtem 2 mail-ben egy magyar, és három angol RSV könyvet.
Köszi, már írom is az e-mail címemet: imik74@freemail.hu
Azért nem árt, ha az ember tanulmányozza azokat a gombokat, bár nem tudom a hétköznapi motorozásban ezekből a funkciókból mit hasznosítok majd. A borulásod, hát az kemény lehetett, én is úgy motoroztam néhány éve (vakmerően), hogy csoda, hogy élek. Ma már az apriliával családdal két gyerekkel mindent kétszer gondolok meg. Szerintem ez így helyes. Lehet piszkálni a mocit, de csak ahol lehet. Ami biztos, hogy az RSV egy írdatlan jó moci, frankó a hangja, meg úgy megy mint egy gőzmozdony, ami az érzést illeti.
A Mille könyvet előre is köszönöm, jó mocizást, balesetmentesen. üdv.: imik74
Ha megadod az e-mail címedet, szivesen elküldöm neked a mille könyvét. Nem gondoltam volna, hogy annyi mindenre jók azok a gombok, tényleg kell hozzá a leírás.
Pont ma van két hónapja, hogy egy gyökér miatt lezúztam a mocim, és magam is. Mondjuk az igaz, hogy én sem 90-el mentem da a trabantos megfordult szemből a záróvonalon, pont egy kanyar után. Esélyem sem volt megálni, vagy kikerűlni. Repüléssel, csúszással eggyütt, 70 méterre landoltam a balesettől. Ruha majdnem mindig van rajtam, akkor pont nem volt, úgyhogy most van pár sebhelyem. A motoromat azóta sem láttam, de amikor az aszfalton ferküdtem, megkérdeztem a mentősöket hogy mennyire ment szét, azt mondták hogy nagyon. Utána mesélték a haverok a kórházban, hogy még a hátsó kerekem is kiszakadt a helyéről.
A személyes kód megjegyzése az alábbiak miatt fontos:
• A jármű indításához kell az immobiliser rendszer hibája esetén.
• Hogy ne kelljen kicserélni a műszerfalat a gyújtáskapcsoló cseréje esetén.
• Az új kulcsok programozásához szükséges.
"
Olvastad a motorod gépkönyvét?
Abban le van írva a procedúra
Semmi gond nem történt, meg kell adnod a USER kódodat, ami elvileg fel van jegyezve valahol... h jól tudom ezt minden akksikivételkor / feszültségellátás megszűnéskor előadja a masina
Szerintem is a memóriával van gond, amit nullázni kellene, mert arra emlékszik, hogy a kábeled továbbra sincs bekötve. Nem biztos, hogy drága pénzért ezt megcsinálják neked edee egy aprilia képviseletben. A számítógép programozása szerintem mindenkinek homályos, magam sem tudom, hogy a km órám alján lévő gombok nagy része mire is való. Egyelőre műszaki leírás hiányában nem tudtam még információt ezekről a funkciókról. A neten csak faktori könyveket lehet letölteni, eddig Milléhez nem találtam. Remélem azért, hogy már valahol megoldották a gondod edee.
Mindenkinek kellemes mocizást!
Üdvözlettel: imik74
Szerintem ha a kulcsot nemismeri fel akkor gyujtáson is villog tovább a imojel. valószinü,h a javitásnál tul nagy az ellenállása a vezetéknek és az a gondja vagy tényleg nulláztatni kell a compjutert(esetleg ujratanitani az imokodot). A kompjutert ugytudom lehet nullázni a müszerfal gombjainak megfelelö sorrendü nyomogatásával(de ezt tényleg csak a service tudja). A garancia elektromos alkatrészre nincs, ez akkor derült ki amikor szétégett a generátorja az enyémnek.