adott egy 2006 Tuono 1000R ami ugye szinte ízig vérig RSV 1000, ezért is írtam ide is. Van egy kábel ami az immo jelvevőjéhez csatlakozik, a vevő a gyújtáskapcsoló körül van. Ez a kábel elszakadt. Meg lett csinálva, viszont a moci kér most vmi USER Code-ot illetve kiírja, hogy vigyem szervízbe. Konkrétan szerintem nem ismeri fel a saját kulcsát. Beírhatta fixen a computerbe, h. a kábel elszakadt és a javítás után se engedi indítani, csak ha ki van nullázva? Vagy nem tudom mi a rák lehet vele?
Nincs itt esetleg vki aki komolyan otthon van elektronikai dolgokban RSV 1000R illetve Tuono 1000R modelleknél. Van egy kis problémám és megbeszélném vmi megaisten Aprilia szerelővel. Ha tudtok vkit akkor nyomjatok légyszi egy elérhetőséget!
Ma frankó motoros idő volt, ellátogattam Máriapócsra, supermoto szabadedzésre. Esetleg , ha valaki erre szeretne holnap motoros programot csinálni, jó alkalom egy tartalmas nap eltöltésére. További részletek:www.rabocsiring.hu
Áhoj!Pénteken megyek, ma motoroztam egyet lehet az idén utoljára.Kicsit engedtem a hátsó kerék nyomásából,jobban tapad mint elötte.Már nem maradnék le nagyon tőletek.
Sziasztok!A mai naptól eladó Őcsi.Kiraktam a Várpalotai Yamaha kereskedésbe.Az ára 1950000ft,teljes szerviz után friss műszakival.Azért adom el mert szeretnék venni egy új faktoryt.Máshol nem hírdetem,hozzáértőnek szeretném eladni aki legalább olyan becsben tartja mint én.A család szó szerint megsiratta a döntésemet pedig még megvan.Nagyon megszerettem ezalatt a három év alatt,rengeteg élményem lett ami megmarad nekem.Már most hiányzik!
Köszi az intrókat, sokmindent megtudtam, főként az olajszint ellenőrzése volt számomra ismeretlen. A 3.6l mennyiséget az előző tulaj mondta, de talán tévedett. Megnézek majd egy műszaki leírást a neten, bár az Faktorihoz való, amit én találtam. Szerintem egyezik ezzel a típussal is (Mille - a 3.9l) Az olajat természetesen a blokkból is kiengedem. A tisztaságra mindig is ügyeltem, korábbi gépeimnél is, az olajmárkák között meg valószínű, hogy Agipot fogom előnybe részesíteni. Tényleg köszi az infót mindenkinek, hitelesebb mintha az aprilia márkakereskedésben kérnék infót, bár elvileg ott is választ kellene kapnom.
Jó mocizást, kevesebb esőt, kisebb szelet, mint ami itt Nyíregyháza mellet uralkodik.
Imre
Az én könyvem szerint 3,9l (azaz kb ~4l) olaj kell bele ha szűrőt is cserélsz, márpedig azt kell az olajjal együtt. Ha jól emlékszem a könyv szerin legalább 15W-50 részszintetikus kell bele, a márka mindegy. Én Agip Racing Formula Synt 10W-60-at használok (mert olcsón tudom megvenni) de ennyire nem kell tulzásba esni. Az olajtartáj alján lévő csavart kell letekerned és az olajszűrőt kell kivenned. Hagyod alaposan kifolyni az olajat. Új olajszűrő be, csavar vissza új olaj bele ~4l. Az olajszintet üzemmeleg állapotban kell elenőrizni (kb 15-20 berc járatás vagy motorozás)! A 4l beöntött olaj a min és a max jel között lesz valahol üzemmeleg állapotban. Rengeteg gyártó van aki gyárt olyan méretű szűrőt ami neked kell, ezért nem érdemes ~1.5x többet fizetni érte egy kereskedésben!
Éppen olajcsere előtt állok, de még az RSV-n ilyet nem csináltam. Van e valamilyen mozdulat , amire oda kell figyelni, mint például a friss olajjal való első indítás, ugyanúgy kapja fel az olajat mint a soros gépek? Az olajtartájból és a blokkból kell kiengednem a régi olajat, szűrőcsere-és olaj. Valahogy így? Ja! Nincs olajszűrőtök, postai utánvéttel? Vagy menjek be egy apriliába és rendeljek egyet. És a legfontosabb! Milyen olajat tegyek bele. Nem pályázok, nem forgatom, csak 5000-7000 körül "csordogálok". Van e jelentősége az olajnak a száraz karter és a csúszókuplung miatt? Tehát milyen olajat javasoltok, fél vagy full szintetikusat? Ja, biztos hülyét kérdezek, mégegyet: az olajszintet hogyan kell ellenőrizni, letámasztott gépen vagy egyenesben tartva? A megadott 3.6 l olaj mennyiségnél max. jelzésnél áll az olaj? Szóval alapvető gondok ezek, de szeretném, ha pontosan tudnám ezeket az "olajkérdéseket"
Sziasztok! Imre
W.