Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem első gondolatom, hogy még garis a gép? Jön tehát a kérdés mitől szakadt el? Mert ha nem eséstől akkor én vinném a szervizbe.
W.
Nem próbáltad meg levenni/visszatenni az akksisarut?
Sziasztok!

A probléma a következő:

adott egy 2006 Tuono 1000R ami ugye szinte ízig vérig RSV 1000, ezért is írtam ide is. Van egy kábel ami az immo jelvevőjéhez csatlakozik, a vevő a gyújtáskapcsoló körül van. Ez a kábel elszakadt. Meg lett csinálva, viszont a moci kér most vmi USER Code-ot illetve kiírja, hogy vigyem szervízbe. Konkrétan szerintem nem ismeri fel a saját kulcsát. Beírhatta fixen a computerbe, h. a kábel elszakadt és a javítás után se engedi indítani, csak ha ki van nullázva? Vagy nem tudom mi a rák lehet vele?
Én is kiváncsi vagyok a problémára. Vagyunk egy páran, hogy megoldjuk.
Tudjuk hogy nem értesz hozzá, semmihez sem igazán! Aki meg kíváncsi hamar megöregszik
bár én nem értek hozzá de kíváncsi lennék mi a problémád!
Sziasztok!

Nincs itt esetleg vki aki komolyan otthon van elektronikai dolgokban RSV 1000R illetve Tuono 1000R modelleknél. Van egy kis problémám és megbeszélném vmi megaisten Aprilia szerelővel. Ha tudtok vkit akkor nyomjatok légyszi egy elérhetőséget!

Előre is köszi! E.
Hi mindenkinek!

Ma frankó motoros idő volt, ellátogattam Máriapócsra, supermoto szabadedzésre. Esetleg , ha valaki erre szeretne holnap motoros programot csinálni, jó alkalom egy tartalmas nap eltöltésére. További részletek:www.rabocsiring.hu

Üdv.: imik74
Csak szerettem volna elköszönni,holnap reggel indulok,és decemberben jövök haza.ADDIG MINDEN JÓT ÉS VIGYI MAGADRA!
....vagyis leget helyett lehet...
Sziasztok Apriliások!

Végre süt a nap, leget dübörögni...

Üdv. imik74
Kerestél Manó,mi a szitu?
aZT MÉG MEGVÁROM.
Szerintem tavasznál elöbb nem.Nem mindegy,hogy 2007-vagy 2008-as.Ja és persze kell gyüjteni hozzá némi pénz magot is.
én 2,5-re fújom.
mikorra tervezed az új vasat?
2.8.Ez sok nagyon.Majd kipróbálhatod az újat
Mennyi volt?
Nem hiszem,h attól csúszkáltál. Kiváncsi leszek az új ápriljádra...... ,nekem is bejön.
Áhoj!Pénteken megyek, ma motoroztam egyet lehet az idén utoljára.Kicsit engedtem a hátsó kerék nyomásából,jobban tapad mint elötte.Már nem maradnék le nagyon tőletek.
te meg itthon vagy?
Sziasztok!A mai naptól eladó Őcsi.Kiraktam a Várpalotai Yamaha kereskedésbe.Az ára 1950000ft,teljes szerviz után friss műszakival.Azért adom el mert szeretnék venni egy új faktoryt.Máshol nem hírdetem,hozzáértőnek szeretném eladni aki legalább olyan becsben tartja mint én.A család szó szerint megsiratta a döntésemet pedig még megvan.Nagyon megszerettem ezalatt a három év alatt,rengeteg élményem lett ami megmarad nekem.Már most hiányzik!
Szeva!
Az olajtartáj also becsatlakozásánál van a durva szürő(a csöcsatlakozást kell kitekerni) . Érdemes aztis megnézni!
Sziasztok!

Köszi az intrókat, sokmindent megtudtam, főként az olajszint ellenőrzése volt számomra ismeretlen. A 3.6l mennyiséget az előző tulaj mondta, de talán tévedett. Megnézek majd egy műszaki leírást a neten, bár az Faktorihoz való, amit én találtam. Szerintem egyezik ezzel a típussal is (Mille - a 3.9l) Az olajat természetesen a blokkból is kiengedem. A tisztaságra mindig is ügyeltem, korábbi gépeimnél is, az olajmárkák között meg valószínű, hogy Agipot fogom előnybe részesíteni. Tényleg köszi az infót mindenkinek, hitelesebb mintha az aprilia márkakereskedésben kérnék infót, bár elvileg ott is választ kellene kapnom.

Jó mocizást, kevesebb esőt, kisebb szelet, mint ami itt Nyíregyháza mellet uralkodik.
Imre
Ha lehet annyi, hozzáfűznivalóm, hogy az olajtartály leengedése és a olajszűrő kivétele mellett a blokkból is le kell engedni az olajat.
Hello imik74 megprószálok segíteni.

Az én könyvem szerint 3,9l (azaz kb ~4l) olaj kell bele ha szűrőt is cserélsz, márpedig azt kell az olajjal együtt. Ha jól emlékszem a könyv szerin legalább 15W-50 részszintetikus kell bele, a márka mindegy. Én Agip Racing Formula Synt 10W-60-at használok (mert olcsón tudom megvenni) de ennyire nem kell tulzásba esni. Az olajtartáj alján lévő csavart kell letekerned és az olajszűrőt kell kivenned. Hagyod alaposan kifolyni az olajat. Új olajszűrő be, csavar vissza új olaj bele ~4l. Az olajszintet üzemmeleg állapotban kell elenőrizni (kb 15-20 berc járatás vagy motorozás)! A 4l beöntött olaj a min és a max jel között lesz valahol üzemmeleg állapotban. Rengeteg gyártó van aki gyárt olyan méretű szűrőt ami neked kell, ezért nem érdemes ~1.5x többet fizetni érte egy kereskedésben!

W.
Sziasztok!

Éppen olajcsere előtt állok, de még az RSV-n ilyet nem csináltam. Van e valamilyen mozdulat , amire oda kell figyelni, mint például a friss olajjal való első indítás, ugyanúgy kapja fel az olajat mint a soros gépek? Az olajtartájból és a blokkból kell kiengednem a régi olajat, szűrőcsere-és olaj. Valahogy így? Ja! Nincs olajszűrőtök, postai utánvéttel? Vagy menjek be egy apriliába és rendeljek egyet. És a legfontosabb! Milyen olajat tegyek bele. Nem pályázok, nem forgatom, csak 5000-7000 körül "csordogálok". Van e jelentősége az olajnak a száraz karter és a csúszókuplung miatt? Tehát milyen olajat javasoltok, fél vagy full szintetikusat? Ja, biztos hülyét kérdezek, mégegyet: az olajszintet hogyan kell ellenőrizni, letámasztott gépen vagy egyenesben tartva? A megadott 3.6 l olaj mennyiségnél max. jelzésnél áll az olaj? Szóval alapvető gondok ezek, de szeretném, ha pontosan tudnám ezeket az "olajkérdéseket"
Sziasztok! Imre