Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy elég jól sikerült, nekem a képek alapján fel sem tűnt hogy nem gyári.
egyébként a felnin a szín, metál kék, úgyértem vannak benne szemcsék, csillog ha tiszta mint az ááállat :) (legalábbis az enyémen ilyen :) )
hali!
az enyém mikor át lett festve, semmi színkódot nem találtam hozzá!
szóval a gyári nemtudom milyen
az enyém a crescent gsxr 1000 hopkins replica szinére lett festve
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy az RSV-nek az a gyönyörűen szép kék felnije milyen eljárással lett ilyen szép színre fényezve(eloxálás/szinterezés)miegymás...)én is ilyenszínű felnit akarok a motoromra. Van ennek a színnek vmi speckó neve?(acélkék?)
szia,apriliáddal most mi a történés?ujraépíted,vagy elbontod?
az én mocimban idióta elektronikus fojtás volt (rohadt nagy torpanás 5 és 6 ezer között), nem akarták eltávolítani mert ugrott volna a garancia. Szereztem másik elektronikát és így lehetett sunyiba megoldani. buta rohadt idióta fojtás, értelmetlenül, hivatalosan eltávolíthatatlanul.
A másik, hogy amikor megszorult a vasam próbáltam gariba javíttatni (9000km után gyűrűtörés, jó olajjal, nem széthajtva, melegedés nélkül). Natixék előre jelentették hogy nem javítják, aztán a békéscsabai aprilia által vettem fel a kapcsolatot a központtal, és jól elhajtottak.

5 év gari, éljen!

Natix kft, meg az egész aprilia bagázs egy utolsó mocsadék banda.
Nekem eddig csak jó tapasztalatom van a Mille Motorral, hál istennek.
A fojtások eltávolításáról meg csak annyi, hogy szerény tudásom szerint csak szoftveres fojtás van bennük (de cáfoljátok meg, mert akkor azt is kivetetem ), a programot pedig csak néhány helyen tudják átírni az országban, mivel nincs hozzá gépük.
Én sem sok jót hallottam róluk. Szombathelyen 4 év alatt 3 helyen volt a képviselet. Egyszer a Volvo szalonnal egyben, utána a Seat Vörös vette át, most meg a Yamaha-Nissan Magyarral "dolgozik" a Mille Motor. Mondjuk egyszer rendeltem alkatrészt a Vöröstől, tök korrektek voltak. Emailben rendeztem velük mindent, előleget sem kértek. Ahogy hallottam a Mille Motor visszatart sok információt. A kereskedőjének emiatt gőze sem volt, hogy hogyan kell a bejáratás után a fojtásokat eltávolítani.
Szakítani kell a magyar Aprilia kereskedővel, szélhámos lusta banda. Külföldről hamarabb és olcsóbban ideér bármi, mint rajtuk keresztül. A motorom előző tulaja egyszer vitte oda szervizeltetni a motort, voltak fura helyre visszadugott vákuumcsövek, nekem kellett itthon helyreraknom mindent. Aztán csináltam újra nagyszervízt, ki tudja, mit bűvészkedtek vele.

Meg lehet nézni a Royal Enfield támogatottságát, még itt a fórumon is napi szinten válaszolnak az érdeklődőknek, az Apriliások erről az üzenetről sem fognak tudni soha.
Magam mögé sem ülnék fel, nemhogy más mögé
Igazán szívesen viszlek, de az időjárás miatt szerintem ez már tavasszal lehetséges.
2+2 az összesen 4 csavar rendel. Hétvégén megyek le balcsira (ott van a motor), akkor tudom csak megnézni, de szerintem lessz. A hátsó lábtartó asszem megvan, de még nem akarom leszedni, amíg nem zárult le az ügy. A fizetséget szerintem magatoktól is kitaláljátok, Július óta nem ültem mocin. Visztek egy zúzós kört, oszt rendben vagyunk
Hálás lennék... Bármilyen megoldás érdekel.
Szeva!

Húú. ha nekem is találnál kettőt frankó lenne. Pont 2 csavar hiányzik nekem is (az idomomból). Meg nem tudom a képen persze nem látszik, de a jobb hátsó lábtartó és a konzol nem maradt e meg? Ha igen, az frankó lenne, meg a két csavar.

Ja! Itt a tél, k...a hideg van....! Üdv Neked és minden Apriliásnak!

Köszi előre is! imik74
Megnézem neked ha kell a rögzítőcsavart, szerintem most találok plusszban
Háát ja. Oldalidomot rögzítő csavar az nekem is kellene kettő db. Nem képes az Aprilia kereskedés hozni mert hogy nincs. Na persze.
kocsival voltam, mentem haza pettről
Kedves Pubec
Nem azért vettem hogy eladjam főleg nem egy Apriliát, és nem nagyon tört össze végül is össze raktam de azért ami a fékekkel kapcsolatos azzal nem szivesen játszom, ezért meg vaszem ujonnan de használtba is kellene egy pár cucc.
csak most ide irom az egészet

hátsó fékkar (+ekcentrikusan állítható taposója)
idom csavar (gyorsmenet)
jobb első fékkart tartókonzol
jobboldali irányjelző
jobboldali kormány szár
jobboldali első lábtartó
jobboldali lábtartó konzol
jobboldali levegőelvezető idom belső
jobboldali levegőelvezető idom külső
jobboldali visszapillantó alsó talp
motorolajtartályt felfogató alsó gumibak
jobboldali kormányhatároló csavar és határoló szem
Hátsó teleszkóp komplett
Kormány stabilizáló teleszkóp
Első-hátsó fékbetét szett (gyári)
kuplung szett
természetesen van közte ami nem sérült de ha már jön a tél lecserélem azokat is.
Küldenék képet is az alkatrészekről csak nem tudom itt hogy kell egy tömöritett fájlt feltenni vagy egyáltalán lehet e.
A törött motorok nagyon kapósak egyébként. De pl autók is, egy ismerősöm 1 éve árulta a mondeoját, majd összetörte és 1 héten belül elvitték féláron :)
Ja!
Nekem szerencsém van nem meszze lakok egy pár kilométerre a pályától!
nem akarok megfagyni a motoron
h-h?
Nem engednek le motorral a szervízútra?
ezzel
Mivel leszel kinnt holnap?
ha akarsz újra egy sárga gépet, az enyim még eladó
hogy csuktad ilyen rondán össze?csoda hogy élsz