amúgy 600 ért szerintem az nem egy rossz vétel,viszont köze sincs egy R-hez még ha az úristen írta bele a forgalmiba akkor se! max a váz,viszont akkor összepakolt motorról beszélünk!
mondjuk ezeken én is felhúzom magam mikor valaki úgy hírdeti a simát hogy mille-R,mivel árba jó kis különbségnek kéne lenni a kettő között! ha valóban az akkor a motor összes okmányában úgy szerepel!akik nem értenek hozzá annyira azokat így könnyen meg lehet téveszteni,viszont hogy simából csinálj egy mille-R t ahhoz egy jópárszázezret rá kell költened!mondjuk aki meg úgy vesz motort hogy nem tudja hogy mi a kettő között a különbség az meg is érdemli!
Ha lenne évi egy két tízezer forint különbség a fenntartásban, az elijesztene? Ha igen, akkor nem is tetszik igazán. De az a tapasztalatom, hogy nincs ilyen különbség. Eddig három szezont volt nálam az enyém, de az olajon, meg a szűrőkön kívül nem kellett más. Mivel nem volt sor4esem, nem vagyok egészen hiteles, de a fent említetteket abban is cserélni kell, így azt mondhatom, hogy eddig a fenntartása ugyan annyiba van. Illetve nem, mert ha veszel egy RSV-t az szerényebb teljesítménnyel büszkélkedik mint egy Japi sportmotor, így az éves adón máris spóroltál 2O-3O ezret. (ezt csak úgy írtam, nem tudom a pontos értékeket.) Ez az egyik. A másik, hogy új motornál az ember akaratlanul is szeretne vmit fejleszteni, hogy egyedi legyen. (sport dob, fémfonatos fékcső stb...) Na ezeknél ilyenre nem kell, hogy gondod legyen, mert mindent szériában kapsz....ne feledd, ez egy Aprilia. Nos...így máris a zsebedben maradt legalább 2OOezer.
Semmivel nem gondozás igényesebbmint bármelyik más szuper-sport motor
Ha sor 4-ed volt,akkor nagy élmény lesz utána.A magyarok félnek az olasz motoroktól,csak a Ducati az isten nekik.
A Rsv a legjobb ár-érték arányú motor pillanatnyilag a magyar piacon
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni tapasztalt Apriliásoktól, hogy motor vásárlás előtt állok és benne van a pakliban egy Rsv 1000 is. Mennyire szerviz igényes típus illetve, hogy mennyire megbízható. Tetszik a gép de mivel nem vagyok nagy pénzű ezért ha sok járulékos költséget kíván ez a vas akkor bármennyire is bejön el kell állnom a vételtől. Válaszokat előre is köszönöm....
Helló! 9000 Ft a pár gomba. A felfogatás akkor jó csak ha távtartósan meg lehet oldani az megint +5000 Ft. Ha esetleg érdekel komolyabban akkor a hírdetéshez írj email és a napokban lesz kész és küldök képet.
Ha lenne évi egy két tízezer forint különbség a fenntartásban, az elijesztene? Ha igen, akkor nem is tetszik igazán. De az a tapasztalatom, hogy nincs ilyen különbség. Eddig három szezont volt nálam az enyém, de az olajon, meg a szűrőkön kívül nem kellett más. Mivel nem volt sor4esem, nem vagyok egészen hiteles, de a fent említetteket abban is cserélni kell, így azt mondhatom, hogy eddig a fenntartása ugyan annyiba van. Illetve nem, mert ha veszel egy RSV-t az szerényebb teljesítménnyel büszkélkedik mint egy Japi sportmotor, így az éves adón máris spóroltál 2O-3O ezret. (ezt csak úgy írtam, nem tudom a pontos értékeket.) Ez az egyik. A másik, hogy új motornál az ember akaratlanul is szeretne vmit fejleszteni, hogy egyedi legyen. (sport dob, fémfonatos fékcső stb...) Na ezeknél ilyenre nem kell, hogy gondod legyen, mert mindent szériában kapsz....ne feledd, ez egy Aprilia. Nos...így máris a zsebedben maradt legalább 2OOezer.
rsv
rsv mille
Ha sor 4-ed volt,akkor nagy élmény lesz utána.A magyarok félnek az olasz motoroktól,csak a Ducati az isten nekik.
A Rsv a legjobb ár-érték arányú motor pillanatnyilag a magyar piacon
Valamiért hiányzik az enyémről.
De ez így nagyon OFF, miért nem a Veszprémben dumáljuk ezt meg?