Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy 600 ért szerintem az nem egy rossz vétel,viszont köze sincs egy R-hez még ha az úristen írta bele a forgalmiba akkor se! max a váz,viszont akkor összepakolt motorról beszélünk!
mondjuk ezeken én is felhúzom magam mikor valaki úgy hírdeti a simát hogy mille-R,mivel árba jó kis különbségnek kéne lenni a kettő között! ha valóban az akkor a motor összes okmányában úgy szerepel!akik nem értenek hozzá annyira azokat így könnyen meg lehet téveszteni,viszont hogy simából csinálj egy mille-R t ahhoz egy jópárszázezret rá kell költened!mondjuk aki meg úgy vesz motort hogy nem tudja hogy mi a kettő között a különbség az meg is érdemli!
mindegy mit gondolok ettől függetlenül semmi nincs rajta amitől egy mille R-es lesz
A motor alvázszáma szerint lehet R-es, gondolja amire akarsz
Kösszi a válaszodat Szityyyu!
De attol meg nem az
Vagy ugyan az a blokk mint a Bombardier Can-Am Spyder-ben.
Azt senki sem nézi hogy ugyan az a gyártó készíti a blokkot bele mint pár BMW-be.
a forgalmiban az van
és ez mitől lett R-es?
jól beszéltek nekem sem volt a két szezon alatt semmi egy darab vezeték lett kontaktos 5 perc és jó lett ennyi
Most tetszik, vagy nem?

Ha lenne évi egy két tízezer forint különbség a fenntartásban, az elijesztene? Ha igen, akkor nem is tetszik igazán. De az a tapasztalatom, hogy nincs ilyen különbség. Eddig három szezont volt nálam az enyém, de az olajon, meg a szűrőkön kívül nem kellett más. Mivel nem volt sor4esem, nem vagyok egészen hiteles, de a fent említetteket abban is cserélni kell, így azt mondhatom, hogy eddig a fenntartása ugyan annyiba van. Illetve nem, mert ha veszel egy RSV-t az szerényebb teljesítménnyel büszkélkedik mint egy Japi sportmotor, így az éves adón máris spóroltál 2O-3O ezret. (ezt csak úgy írtam, nem tudom a pontos értékeket.) Ez az egyik. A másik, hogy új motornál az ember akaratlanul is szeretne vmit fejleszteni, hogy egyedi legyen. (sport dob, fémfonatos fékcső stb...) Na ezeknél ilyenre nem kell, hogy gondod legyen, mert mindent szériában kapsz....ne feledd, ez egy Aprilia. Nos...így máris a zsebedben maradt legalább 2OOezer.
nincs mit,ha akarsz venni,van egy szép a neten
rsv
nincs mit,ha akarsz venni egy jót,van egy szép a neten
rsv mille
Köszi a válaszodat! Látom neked már volt szerencséd már sor 4-hez és v2-hez is!
Amonygyajól !
Köszi a válaszodat Gab200Gab! Látom neked már volt szerencséd már sor 4-hez és v2-hez is!
Semmivel nem gondozás igényesebbmint bármelyik más szuper-sport motor
Ha sor 4-ed volt,akkor nagy élmény lesz utána.A magyarok félnek az olasz motoroktól,csak a Ducati az isten nekik.
A Rsv a legjobb ár-érték arányú motor pillanatnyilag a magyar piacon
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni tapasztalt Apriliásoktól, hogy motor vásárlás előtt állok és benne van a pakliban egy Rsv 1000 is. Mennyire szerviz igényes típus illetve, hogy mennyire megbízható. Tetszik a gép de mivel nem vagyok nagy pénzű ezért ha sok járulékos költséget kíván ez a vas akkor bármennyire is bejön el kell állnom a vételtől. Válaszokat előre is köszönöm....
Helló! 9000 Ft a pár gomba. A felfogatás akkor jó csak ha távtartósan meg lehet oldani az megint +5000 Ft. Ha esetleg érdekel komolyabban akkor a hírdetéshez írj email és a napokban lesz kész és küldök képet.
hello! 2002 es mille-r hez mennyi lenne egy gomba szett?
Valaki tudna segíteni kormánygátló ügyben?
Valamiért hiányzik az enyémről.
Mert ide írogatsz.
Addigra már kezdődik a barátok közt...

De ez így nagyon OFF, miért nem a Veszprémben dumáljuk ezt meg?