Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a korrekt válaszod-mondjuk titkon azt reméltem megesik rajtam a szíved és adsz egyedi kedvezményt -gondolom,hogy ha jönnének napi 10-en pc-t belövetni,ti is akcióznátok.
További sok sikert a munkátokhoz!
gab200gab200,

Én teljesen megértem/egyetértek azzal, amit leírtál. Sokszor mondjuk azt, hogy ha nem állíttatod be a motort, akkor ne is vedd meg inkább a PC-t, Tudom, hogy ilyenkor magunk ellen beszélek, de nem akarunk minden áron PC-t eladni.

Hidd el, hoyg mi is örülnénk, ha nem ennyiért kellene beállítani egy PC-t. Nem megyünk bele árháborúba - pedig megtehetnénk -, de nem látjuk értelmét. Most tegyünk alá mindenkinek, aztán oda jutunk el, hogy az ügyfélnek megéri, de senki másnak sem.

Csak pár példa:
- nagyon nagyon drága volt a fékpad
- évente ki kell mennünk a gyártóhoz tovább képzésre több napra (ez se olcsó)
- a program, ami tudja írni automatikusan a PC-t, az több, mint 500.000HUF/év a licence díja!
- A gépet karba kell tartani rendszeresen, szűrőket cserélni, javító kitteket évente kétszer, stb... most rendeltem és több, mint 200.000HUF volt.

De csak vegyük a program éves díját. Ha mi is 15KHUF-ért állítanánk be egy motort, akkor 500.000/15.000, az 34 motor beállítása. Ha naponta 1 motort beállítasz, akkor ez munkanapban közel 1.5 hónap a nyári időszakban. És akkor még nem is veséztük a többi költséget (bérletí díj, rezsi, adók, könyvelés, stb..)
De ez a mi gondunk, mi vállaltuk.... szeretjük csinálni.

És tényleg, mi úgy gondoljuk, hoyg mindenki vigye oda, akiben megbízik, amennyiért megéri neki, stb... Részünkről nincs erről gond.

Erre szokták mondani valahogy: "kis pénz, ki foci..."
Kedves Ago!

Javíts ki,ha tévedek:én úgy tudom,hogy ti(te) nagyon komoly szinten csináljátok az optimalizálását.Ebből fakadóan maximálisan igényesek vagytok a munkátokra,ami nagyon jó dolog.Gondolom rengetek anyagi és elméleti munkát fektettetek ebbe,innen adódik az árképzésetek.
Most gondolj abba bele,hogy egy átlag usernek melyik a jobb:veszek egy használt pc3-at 20ért,beállítatom 15-ért(többé-kevésbé jól),vagy veszek egy szaros epromot 30-ért?Nem vagyok egy filléres ember,de 15 és a 45 ezer munkadíj között nekem jelentős a különbség.Nem gondolom,hogy az eredmény 3x rosszabb lenne,mint nálatok.
Ezzel nem azt mondom,hogy ti éhesek vagytok,egyszerűen nekem sok.
patkolókovács,

Ha jól gondolom ez az a motor, amit nyár közepén (?!) állítottak be és egy előnye volt is, 2 literrel többet eszik...
Volt erről vita is valamelyik VFR fórumon...
Nem mondtam,hogy nem kézzel állítják be,amikor én voltam,akkor nem kartonlappal terelték a levegőt,de igazából olyan mindegy a funkciót ellátja így is.Tőlem nézegetheted a youtube-ot,oszthatod a hülyeségeidet,majd,ha lesz egy motorod,akkor oda viszed,ahova akarod
Nem kell beszélgetnünk mert nincs miről. Tessék itt a butaság. Ugye nem kartonpapírral terelik a levegőt és nem szemre állítja a PC-t? ÁÁÁ nem! Nem is leszek a barátod. Nekem lehet ki kéne töltenem az adatlapomat, neked meg inkább nem mert hülyeségeket beszélsz.

http://youtu.be/x5pByoez6k8
gab200gab200,

Ezt próbálom minden érdeklődőnek elmondani - amikor ők is azt mondják/írják, hoyg nekik nem versenyezni kell -, hogy mi nem lóerőre és/vagy nyomatékra állítjuk a motort - mondjuk nem is lehet, bár sokan ezzel is hülyitik a vásárlót -,hanem optimalizáljuk a működését. Teljesen mind1, hogy az utcára vagy versenyre kell.
nem vagyok a barátod,töltsd ki az adatlapod,utána beszélgetünk
Persze én nem kétlem,hogy ti pontosabban be tudjátok lőni,utaltam is erre az előző posztomban.Értem én,hogy a ti padotok egyedülálló az országban,gondolom nem is 2 Ft volt.Ha versenyző lennék,nem is gondolkodnék rajta,hogy hozzátok vigyem a motoromat.De nem vagyok az és a Pc3 árának dupláját(használt) nem szeretném 20 perc munkáért kifizetni.Inkább 3 szűk seggű lányt viszek el egy órára
Én konkrétan a Prop-tech-ről beszélek,a z750-emet ők állították be és meg voltam velük elégedve.Persze nem tudom milyen lett volna ha ti csináljátok meg.
Ami hasonlítási alapom van:sp2 két térképes nálatok belőve sp2 egy térképes nem nálatok.Semmi különbséget nem éreztem a 2 között.Ez miattam van.De nem mindenkit érdekel a fél tized a Pancsi ringen.
További jó munkát és sok megrendelőt kívánok nektek!
Butaságot? Fent van a videó a jutyubon vazze! Tájékozódj mielőtt minősítesz másokat barátom!
butaságot beszélsz
Mondjuk tudok olyanról is, ako 5000HUF-ért irják meg a Power Commander-t. Gyanus is volt, hogy nincs is padjuk, mégis megy nekik.
Aztán kiderül, hogy az oda küldött motorunk PC térképét tényleg átírták, azaz a netről egy ingyenes térképet csak rátöltöttek 5KHUF-ért.
Ismét a jó öreg téma a PC beállítása és az ára körül...

"Teljesen" biztos vagyok benne, hogy bármelyik "konkurenciánk" is betudja jól állítania power commandert feléért is akár

Hogyan is csinálják ők:
Felteszik rá a motor, huzzák a gázt miközben az egyik szemükkel nézik PC/notebook adatait, mondjuk minimum a gázállást, a másik szemükkel nézik a fordulatszámot, míg a harmadik szemükkel pedig az AFR műszer adatait. Most ezek az adatok egy teljes fordulatszám tartományban folyamatosan változnak, de ők képesek ezeket mind megjegyezni. Majd a megjegyzett adatokból gyorsan kiszámolják a korrekciós értéket, begépelik, ellenőrzik, újra lemérik, majd módosítják ujra és így tovább, míg egy gázállás készen nem lesz. és ezt megcsinálják minden (kb. 9-10) gázállásra.

Hogyan is csináljuk mi:
Mi nem nézünk, nem számolunk és nem is "varázsolunk" bele semmit se, hiszen olyan padunk van, ami méri az összes paramétert, kiszámolja a korrekciós értéket, azonnal módosítja a power commanderben, visszaellenőrzi, stb... Azért is tudja ezt, mert a pad gyártója is a Dynojet, aki a power commander-t is gyártja.

Vegyünk egy motort, legyen sportmotor és mondjuk forogjon 13.000-et. Ha 9 gázálláson állítjuk be és 250 fordulatonként és 1000-es alapjáratról indulunk, akkor az összesen (13000-1000)/1000*(1000/250)*9, azaz 432 adatot kell módosítani, ha egyszer fésüljük át a térképet. Ez persze nem elég, mert minimum 2-4* kell ezt, azaz ha az átlagot vesszük, akkor 1296 adatot kell lemérni, kiszámolni, beállítani, stb...
Persze ha ezt egy 2 hengeres motorra vetitjük, ki, akkor ez 2592 adat és ha egy 4 hengeres motorra,akkor pedig CSAK 5184 adat. Végül is nem olyan sok

Mi elfogadjuk, hoyg ezt lehet "kézzel/fejből" is megcsinálni. Mondjuk mi még nem láttuk, hoyg ezeken a helyeken csináltak volna hengerenkénti beállítást, pedig alapvető bizonyos motoroknál.

Szóval hogy ki és mi a drága, az mondjuk lehet relatív.

De itt van példa az olcsó beállításra, amivel aztán eljöttek hozzánk:
Az első kettő a máshol és nálunk beállított motor térképe.
A harmadikban pedig az az érdekes, hogy még arra sem voltak képesek, hogy átállítsák 250 fordulatonkénti lehetőségre.
Sziasztok!
Új versenyző vagyok itt mindenféle értelemben. Boldog tulajdonosa lettem az ország - talán a világ - utolsó 0 km - es RSV 1000 RR - jének. Sajnos csak egy hónapja az enyém, úgyhogy még bejáratni sem tudtam, összesen kevesebb mint 20 kilométert tudtam eddig menni vele és ahogy elnézem tavaszig ez nem is nagyon fog változni. Minden tapasztalat érdekel amit meg tudtok osztani velem. Előre is köszi.
elirtam, pc3
ago motors

Hát nem vagyok annyira otthon még ebben a témában ugyhogy nem tudom mi a külömbség a kettö közt igazán. ezért probálom körbejárni a témát alaposabban hogy el tudjam dönteni mi a legoptimálisabb megoldás nekem. Melyikkel milyen teljesitménynövekedést lehet elérni? Valamint ha használtba keresnék ps3-at mit kell nézni? mire figyeljek oda?
Tökéletes munkánál arra gondolsz, hogy állítsuk be szemre az AFR-t és tereljük kartonlappal a levegőt a motorhoz?
Küld csak oda, féláron nem csinálnak semmit.
vigyétek szerintem is nyugodtan máshoz a vasat... de előbb-utóbb úgy is PR kollegánál fog kikötni , ha tetszik , ha nem.. :)nem nagyon ismerek még 1 olyan lelkiismeretes és fanatikus szerelőt mint ő, de ti tudjátok...! Ha meg finstertől akartok kipufogót az is a ti bajotok, szerintem arról PR nem nagyon tehetett,hogy finster elég rapszódikus egy kipufogós! de mint mondta azóta Bendorfhoz jár (akit van szerencsém személyesen ismerni),róla is csak jókat tudok mondani! tetszik-nem tetszik ez van! peace...
ezért mielőtt el keserednél,kérdezd meg az esztergomi prop-techeseket is pc beállításról.Biztos agoék szupermodernek,meg ha rossi vagy és az ezredek is számítanak ők pontosabbak a pad miatt,de tökéletes munkát végeznek ők is kevesebb,mint a feléért
zöld,

Egy vagy hengerenkénti beállítás?!
-ago motors-

Mennyiböl jönne ki egy pc3 beszerelve, beállitva egy falco-ra?
Részben jogos amit irsz ,sajnos a kipufogós akihez hordtam a munkát enyhén szolva is megbizhatatlan és kiszámíthatatlan volt. Ez az én hibám mert rengetegszer égett miatta a pofám mégis vittem hozzá... De azóta találtam egy újat(Bendorf) aki korrekt áron profi munkát ad ki a kezéből ,azóta közelébe sem megyek a másiknak ennyi...
Köszönöm a tájékoztatást!
Én ezzel nagyon is tisztában vagyok.
Viszont sajnos az árakkal is.
Ezért nem léptem még semerre sem.
Egyenlőre a régi dobjaimat kellene eladnom.
Aztán talán utána lehet ilyesmiről szó.
Még RSV-s időszakomból ismerem...bár ne ismerném,megbízhatatlan. De látom akkor nem csak én vagyok ezzel egyedül.
-Sheriff-

Power Commanderrel csak akkor lesz jobb a motorod, ha azt megfelelő műhelyben szakemberrel behangoltatod a saját motorodra.
Nem véletlenül ingyenesek a letölthető térképek... kb annyit is ér!