Há me' nem szóltatok, h lenne vmi nagyszabású bandázás, mentem vóna amúgy, de csak ha jön Ancsikánk is. Unalmában széttetoválhatta vóna a csopfvadt testemet.
ezt ménem láttam előbb....
az enyém is csinál ilyent néha. akkor vagy feldobom az akksit tölteni, vagy lerántom a jobb oldali hátsó idomot, vasdarabbal összezárom a relé két vastag vezetékét és utána jó.
szerrintem az indítórelét kéne szétszedned, felpucolnod. vigyázz, mert egy szál forrasztva is van.simán be lesz égve. és a gombról nem biztos, hogy 12 volttal vezérelsz (ebben nem vagyok biztos) viszont a direkt kábel 12v-ja berántja mint a sz..rt és valószínűleg ezért jó.
szedd szét az indítórelét. a kis réz érintkezőket polírozd fel, tuti be lesz égve.
elvileg le tudja így próbálni, de a dolog az rsv-nél bonyolultabb.
motorvezérlőbe megy be az indítógomb jele, ha minden paraméter összepasszol akkor a vezérlő adja ki a parancsot az indításra.
ilyen szempontból: hülyeolasz
Keresek sportlégszűrőt reális áron. Új vagy használt is érdekel az alábbi márkák közül. K&N(AL-1001), BMC(203/06), Pipercross(MPX052). Ha tudsz, válaszként dobj egy sort. vagy giligeri(qkac)freemail.hu
ha a kapcsolót tuti teljesen jó, akkor a kapcsolótól az indítóreléig lehet még valami érintkezési hiba
pl. csatlakozóknál, saruknál
közz egy vezetéket a nyomógomb kimenete és az indítórelé közé, ha úgy jó....akkor ugye jó a nyomógomb...viszont valahol gyenge érintkezés lehet a vezeték folyamán, csatlakozóknál esélyes
negativ most szedtem szét megcsiszolgattam az érintkezőket, a felvétel ez után készült... nekem még gyanus a oldaltámasz, mi a fenéért villog inditás közben
még annyi hogy "átbikázva" kocsiról egyből indul (vettem uj akksit annak ellenére ,hogy mikor bevizsgáltattam azt mondták jó)
első inditáskor katt katt katt
Köszönöm
(merhogy nem csörgött)
Ancsa eléggé elfoglalt mostanában, bár amennyi hely van a testeden azt 2 óra alatt lefedné...
a gyári a fiókban, sztem akkor azt szedem szét előbb megtakarítom, hátha jó lesz...
az enyém is csinál ilyent néha. akkor vagy feldobom az akksit tölteni, vagy lerántom a jobb oldali hátsó idomot, vasdarabbal összezárom a relé két vastag vezetékét és utána jó.
szerrintem az indítórelét kéne szétszedned, felpucolnod. vigyázz, mert egy szál forrasztva is van.simán be lesz égve. és a gombról nem biztos, hogy 12 volttal vezérelsz (ebben nem vagyok biztos) viszont a direkt kábel 12v-ja berántja mint a sz..rt és valószínűleg ezért jó.
szedd szét az indítórelét. a kis réz érintkezőket polírozd fel, tuti be lesz égve.
motorvezérlőbe megy be az indítógomb jele, ha minden paraméter összepasszol akkor a vezérlő adja ki a parancsot az indításra.
ilyen szempontból: hülyeolasz
Köszi.
pl. csatlakozóknál, saruknál
közz egy vezetéket a nyomógomb kimenete és az indítórelé közé, ha úgy jó....akkor ugye jó a nyomógomb...viszont valahol gyenge érintkezés lehet a vezeték folyamán, csatlakozóknál esélyes
még annyi hogy "átbikázva" kocsiról egyből indul (vettem uj akksit annak ellenére ,hogy mikor bevizsgáltattam azt mondták jó)
első inditáskor katt katt katt
valami test hiba nem lehet?