Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorvezérlő elektronikába tudok segíteni...
70 389 6486
Itt a számom is 70 3 829 816 v. ottokawa@freemail.hu
Sziasztok RSV-ek ! Segítsetek! Alkatrészt vennék vagy csak bérelnék minden megoldás érdekel! 2006-tól kellene nekem komplett hátulja motor vezérlő elektronikával
Borzalmas lett szégyeld magad!
Pályagép szagot érzek a levegőben
azt nagyon jól tetted,szép a cucc
Kész a gépem gondoltam megmutatom
Jól vered neki.
Nagyon össze kellene szedni magam, h nehogy kört kapjak tőled.
Crazy Joe-val motoroztunk

Pfvarival motoroztunk
A gépbe mostmár több mint 40ezer van. 24ezer óta szinte csak pályán nyúzom.
Ezt apám meg sem lehet ölni
Tenksz. Te aztán mindenen rajta tartod a szemed
M a stájsz? Megvan még a milléd?
Lent kenem a hétvégén az alföldön..... annyi kanyar van, kockásra kopik a gumi. :D
Heppy Börszdéj #Zé
Szeva!

Most nézem Ajkán gyűlnek az RSV-k! Sürgősen kell egy közös gurulást szervezni!
Ma? Fél11 shell kút?
Itt a számom, ha látod és van kedved csörögj rám: 70/3615811!

Üdv a Táborban!

Szeva
Jogos
Az én számom meg a "dont come easy", meg a "Sugar baby love"....
JOl van it a számom :06 30 613 31 32
Én a tiédet már beirtam multkor mikor megadtad.
ugyugy.... na ha legközelebb csapatunk, szólok. Adj egy elérhetőséget.
látásbol ismerem őket csak szoktam látni egy fekete aprokavicsos toonyoo meg egy fehér piros
Igen erre gondoltam, egy Rotax dübörgés. Van még két Tuonos cimbi Ajkán, ismered őket? A videóim közt láthatóak.
Jaja remélem mert htévégén kéne egyet gurulni végre .
AZtán ha van kedved öszeis futhatnánk valahol . egy kanyarra.
Oh, ő megcsinálja hamar.
De ha fog a végén, az jó jel. Akkor vagy nagy a rudazat holtjátéka, vagy rosszul volt légtelenítve, tuti.
ÉN is ezen gondolkoztam de ha satura taposom akkor fog a végén minimálisan és nem olyan hogy nyomod nyomod és van némi pumpállo ellenállás hanem zéroo semmiütközésig semmi nem történik,azért légtelenitettük le hogy az tutira ki legyen zárva de szerintem nem az lesz a baj.Mindegy végig jáccom ahogy te montad aztán ha nem lessz eredménye akkor elviszem itt ajkán a somogyihoz elég korrekt az előző gépet is oda vittem ha gond volt kiváncsivagyok mit mond rá
Én nem elforgattam, simán levettem, majd felkötöttem csavarral felfele. A betétek közé meg betettem egy lemezdarabot, olyan vastagot mint a tárcsa. A legjobb, ha a csavar az égnek áll, a fékfolyadékos pohár is magasabban van, mondjuk az ülésen fogja vki ki ne buruljon. Akkor aztán az összes levegő felfele indul el.
De figyu.... ha levegős, akkor menet közben ha felpumpálod, fognia kell, próbáld ki. Pumpálj 4et 5öt, majd satuzd le. Ha levegős volt, akkor fogni fog. Állítsd be a fékkarnál az összekető rúd holtjátékát is.
hello szityuuu!
Le lett véve a féknyereg és ahogy mondod elforgattuk a féknyerget ezt a légtelenitőő csavarra gumicső megoldást még nem probáltuk de jol hangzik.A fékolaj 2 honapos sincs vann benne 3000 km de szerintem még annyi sem a fékbetét az kb ugyanannyit ment ugyhogy azzal sincs gond megnéztük de holnap kiproszálom ezt a megoldást . kössz már megint
Teeeee, miket beszéltek.....
Nincs annak semmi baja a hőtöl... max rosszul légtelenítettétek, vagy szar a betét. Nekem mondjuk mindig fogott, mióta megvan, de én is annyit hallottam erről a levegősödésről, hogy csak kipróbáltam a légtelenítést, azóta is faszán fog. DOT 4es van benne, 7OO ft volt 3 dl, semmi extra. A kocsikban is DOT4 van, elég komoly minőség, szóval ha ezzel nem jó, az 5.1el sem lesz jobb és fordítva. A lényeg, hogy jól légtelenítsetek.
Robertó, levettétek a féknyerget a légtelenítéshez, hogy a légtelenítő csavar legyen felűl? Mert ugyan elég triviális sztem, de sokan itt szúrják el. Én egy madzaggal felkötöttem a hátsó lábtartóra. Húzz a légtelenítőcsavarra egy csövet, de olyat vegyél ami pont rászorul, ne szeleljen. 2OO ft. majd egy edénybe tölts fékfolyadékot és a gumicső(amit felhúztál a légtelenítő csavarra) másik végét rakd bele, úgy hogy stabilan álljon benne, onnantól már ott sem levegőzik. Majd pumpáld fel a féket, majd mikor felkeményedett, a rálépéssel egyidőben nyisd egy picit a csavart, majd egyből zárd. Kis lépésekkel haladj, előbb utobb a csőved is megtelik fékfolyadékkal és egy teljesen zárt redszered lesz. Értelemszerüen, ahogy fogy a tartályból, úgy utánatöltesz. A legjobb, ha másszínü fékfolyadékot veszel, mint ami benne van, így látod, mikor már teljesen átcserélted a folyadékot, nem fog ártani a frissités. Én így csináltam, azóta 3OOO km-ert mentem, tökéletesen fog a fék, keresztbecsúszok vele folyamatosan.

Plusz, ha azt mondjátok, hogy nem kell a hátsófék, javaslok nektek egy vezetéstechnikai tréninget sürgősen mielőtt még baj nem lesz........