Helló.
Köszi a választ...
Szombaton feltettem a motort futóra,behúztam egy gumiszerelő ismerősömhöz. Légkulcs....elkezdem veretni....és szépen jön le a menet a lendkerélkről is meg a 10,6 acélcsavarról is.
Előtte meg kellet volna melegíteni lánggal......jött az észosztás utólag.
Úgy látszik nem vagyunk egyformák, nekem abszolút nem kényelmetlen a tonyo, sőt.... viszont a fogyim 6,5 volt a legkevesebb, általában inkább 7 vagy több. Nem is figyelek oda rá igazából, betudom a többletfogyasztást a méreteimnek, nagyobb szelet fogok.
Balu, meg szabad kérdezni mennyiért sikerült eladni, mert annakidején velem elég vaskalapos voltál, nem voltál vevő az alkudozásra.
Semmi bajom nem volt az apriliával csak ugye váltanom kellett anyagi okok miatt ezért egy olcsóbb ezres nakedot kerestem és ezért lett a fzs..Amúgy meg nem igazán bántam meg eddig..
Nem feltétlenűl elsődleges szempont a fogyasztás de ha olyan motorom lett ami jobban fogyaszt mint a másik akkor annak csak örülni tudok.. Nagyrobógót meg vegyen az akinek az tetszik..
Nekem a Tuono 6 körül eszik ha szerpentinezek, max 7, ha sokat tökölök värosban akkor esetleg 8, de annyi még nem sokszor volt, szinte mindig 6 literrel jövök ki. Egy ezres V2-töl sztem ez nagyon jo. A seggem nekem is fäj rajta, de nem baj, mert akkor megällok és nézegetem, hogy milyen rohadt szép. A szivem mindig megdobogtatja, rohadt jol megy, a futomü atom stabil, a blokkja egy ällat ha huzod neki, oriäsi karakter és nekem ezek szämitanak.
Blokk 143 paci és eléggé nyomatékos ahhoz,hogy 6.-ból meg lehessen kezdeni a kigyorsítást,fékekkel meg lehet állni,régebbi r1 fékeit kapta meg a paripa.Nem tudom de nekem számít a fogyasztás is..120-140-nel jöttem hazafelé és olyan 5-5,5 körűl volt a fogyasztás..Ennyiből az apriliával bőven nem jöttem ki..kényelmesnek baszott kényelmes és a szélvédelem is tökéletesnek mondható..
Az Oncsik Zoli is magasztalta,szerinte mindennapi közlekedésre kiváló,szerpentinezni is lehet vele..
Ezek nem olyan lényeges dolgok. Blokk futomü, fék, menettulajdonsägok, szivdobogtatäs. Ha a kényelem és a fogyasztàs szämitana mindenki nagyrobogoval järna.
Kényelmesebb és nem zsibbaszt el egy hosszabb út után,a fogyasztása is sokkal kedvezőbb.Persze a kinézete nem annyira agresszív mint a tuono-nak és persze nincs annyira tele fullos cuccokkal.
Van egy pár mivv xcone kipufogóm eladó.Karmentes,szép állapotban van és 3e km futott.Nekem tuonon volt de az rsv-re is jó.
Irányár:140eft
Akit érdekel:30/9089573 vagy balu88@mailbox.hu
még valami. mielőtt leszeded a kereket fel kell melegíteni az agyrészt hőlégfúvóval hogy a Loctite kötés oldjon és lejöjjön a kúpról. pontosítok, amúgy a csavar "csak" 130 Nm-rel van meghúzva - csak hogy összeszerelésnél tudd...
Az a szer, hogy a lendkerék a főtengelyen van rajta és nem tudsz ellentartani a lazításhoz. Ezt könnyen megoldja a légkulcs. Feltenni viszont csak nyomatékkulccsal szabad. Na az lesz nehéz...
Mi az ami nem megy? Lend kereket már szedtem le. Kúpon van, Loctite-tal van rögzítve. A rögzítő csavar szintén Loctite-tal rögzítve, asszem 170 Nm-rel lehúzva. Légkulccsal levehető. Felrakni szarabb...
Müszerfal , lábtartók , karbon elemek , légszűröház fedél , idomok , plexi .......
70 389 6486