Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szervusz!
Itt van nálam a gyertyapipa, van két külső és egy belső.
Telefonon mondd a címed és postázom.
Hali pfvari!
Te vagy az eggyetlen reménységem!
Tegnap gyertya csere közben sikerült az eggyik külső gyertyapipát eltörnöm !
Nem tudnál az aranytartalékból kisegíteni egy használható darabbal !
Sziasztok!
Úgy néz ki eldőlt, és győzött?!?! a "józan" ész és a racionalitás. Rsv lesz ez már nem vitás. Mindenki, de tényleg mindenki lebeszélt a Ducatiról.
Kérdésen a következő: Van egy masinéria amit megvennék, és lennt belinkeltem. Nem lenne egy hozzáértőnek fölös 1-1,5 órája, hogy eljöjjön velem együtt is megnézni? Természetesen hozom-viszem háztól házig, a neki megfelelő időpontban!
meg ha beköpi a egyiket akkó' ott a másik.
értem,köszi
Elvileg az volt a koncepció hogy gyújtáskor ha két pontból indul az égéstérben a lángfront akkor tökéletesebb lesz az égés, az újabb RSV-ken azonban mégis visszatértek az egy gyertyás megoldáshoz.
Csinálgattam párat.
Sziasztok! Friss RSV tulaj vagyok április óta éshát megkell mondjam imádom ezt a gépet Levettem az idomot,hogy mégis megnézzem mi van alatta és látom,hogy egy hengeren 2 gyertya van,tehát összesen 4db....ez nekem elég új dolog,vagy ekkora gépeknél ez normális? csak érdekelne hogy ennek mi értelme van? nagyobb gyújtást kap esetleg? köszi a választ
Fölösleges. 200-ból kapsz komplett blokkok 10 000km-el.
És azon is kicsavarodnak a csavarok, ha nem figyelnek rá ;)
A kitörős dolog ennek a tetején van, benyúlik a légszűrőbe és egy szűkítő cső a légszűrőházon.
Barátom! Én 2 esélyt is adtam a Ducatinak. A másodikat nagyon megbántam. A 749-en behalt a fekvő henger és 4 kilóig szaladt a számla. Egyik haverom ST2-jén ugyan ez a hiba jelentkezett ő megúszta 300-ból. A 748-at nem ismerem de egy bizonyos. A Full Gas-ban áll egy és az összes csavar meg van jelölve rajta filccel. Miért? Mert maguktól kicsavarodnak. A féken ez elég vicces tud lenni.
Vegyél RSV Millét. Erősebb blokk nagyobb megbízhatóság stb.
Szerelt már valaki Blokkot, vagy ismer olyan jó szerelőt aki ért is az Apriliához?
mert ez nem szutyuki.
Az RSV minden szempontból jobb vétel, lényegesen olcsóbb a fenntartása, jobb a fék futómű, dinamikusabb, erősebb. RSV-ből viszont vedd az R verziót mert a használtpiacon alig van árkülönbség és sokkal több műszaki tartalmat kapsz a pénzedért.
Ja ja, azt + mond 3 h melyiket kell elvágni, bár elvileg az enyémen is el van... majd +nézem!
Hát B+ azt +nézném! :D
Na majd a találkozón! :D
Tényleg arról van vmi infód, mert én nem találtam pl itt sem:
http://www.wild.hu/usr_esemeny...
Lesz 1általán?!
kivan véve szűkítő.
eprom meg volt cserélve mert ahhoz el kell vágni egy vezetéket is a computernél. meg is mondom majd legköezelebb melyik van elvágva.
Sztem elfér! :D
És az amerikai modellek ezt kapták alapból, köhögni + akk köhög és durrog ha nincs hozzá eprom /de lehet h a gyárival sem durrog nem tom/, mind1 a PowerCommanderről már le tettem de erről sztem nem fogok! :D:D:D

Na de azt írd már + h a Tiédből konkrétan tényleg ki van véve?!
"Tudsz konkrétumokat?!
Mennyi a belépő, pontosan hol, kik lépnek fel, stb..."
Tök felesleges nagyobb átmérő! nem fér el a vázban (Falconak ott van) és jól van a gyári kitalálva, csak durrogni és köhögni fog egy bizonyos fordulatszámnál amikor odarántod.
ne piszkáld jóóóó az úgy, menni menni menni kell és kész
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Szeretnék motort vásároni magamnak. Nagyjából letisztult a kép. Két tipus van amiből szeretnék választani.
1. Ducati 748s desmoquattro
2. Aprilia RSV Mille
A Ducatiért élek halok, viszont tartok a drága fenntarthatóságától, az állandó nyűgjeitől, a parttalan titokzatos megállásaiktól( ha ez igaz, mert olasz motorom soha nem volt még). Az RSV minden szempontból racionálisabb választásnak tűnik. De csak tűnik. Regisztráltam Ducati fórumra is, természetesen ott nem nagyon fikázzák, illetve csak óvatosan. Ha közületek valaki használtata hosszabb távon mindkettőt, és néhány sorban írna róluk, nem túl elfogultan az megköszönném.
Konkrétan a két motor:
1. http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/sport/hirdetes-19919816/
2. http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000-3158888
Ez a két konkrét motor. Köszönöm előre is!
Sziasztok!

Régebbi milléhez /tuonohoz van egy gyári csip eladóba.
Akit érdekel további infóért ezen a számon tud érdeklődni:06209520171.
Tudsz konkrétumokat?!
Mennyi a belépő, pontosan hol, kik lépnek fel, stb...