Ha minden igaz, hétvégén átvetem a lábam egy Mille R (azt hiszem '04-) nyerge felett, kíváncsi vagyok, mit alkot a V2 a sor4 után.
(On-boardot nemigen, köridőt a H-ringen meg egyáltalán nem találtam eddig (egy külföldit kivéve, de az a célegyenesben valami 209-et ment), pedig érdekelne az is, mit lehet produkálni egy Factory futóművel.)
Csa Roberto!
Az a fogyasztás amit írsz nagyon sok! Ott v.mi gáz van !Én 130-170 körül közlekedem,de még 7.5 nél többet nem sikerült kicsavarni belőlle !
Én is az elektronikára gondoltam egyből egy pár akra van rajta meg egy sport légszürő de a kipuff már azota rajta van miota kihozták a szalonbol mert kapták hozzáá ajándékba csak utána állitottaESetleg tudna valaki egy fasza megbizhato aprilia szalont ahol értenek is hozzáá ?Mert igy benzines kannával a hátamon kell mennem mindenhvaa
Ahogy olvasgatom, leginkább chip-et cserélnek ezekben a motorokban, ha pl. kap egy nyitott kipuffot (nem pedig pl. power commander jelmódosítót). Talán kissé el van túlozva az üzemanyag mennyiség az ECU-ban. Túratempóval (100-130) 5 liter körül eszik a sor4-em, a v2-nek max 1 litert szavaznék, de itt írtak 4-5 literes fogyasztást, tehát ugyanannyi. A gyorsítás nem hinném, hogy az egyébként túrás használatnál dupla fogyasztást eredményezne.
Ha nem chip, akkor valami hőfok jeladónak (vagy amitől az ECU dúsít) kellene fals jeleket adnia, esetleg légszűrő eldugult (bár nem hinném, hogy képes duplázni). Szerezned kéne egy chip-cserében járatos kollégát és valami normális fogyasztású, de hasonló felszereltségű motorból átíratni a chip tartalmát egy üresre és azt betenni.
(laikus tipp)
az az igazság hogy még csak most probálgatom mert 4 hete vettem.
De ez nekem is soknak tünik mivel ez előttt egy 250 es banditám volt meg egy 600 -as képzelhetitek menyire nyelezem neki
Háromnegyed gáznál már alsogatyát cserélek
Még egyenlőre szokom az erejét meg az irányitását mert mondanom sem kell teléjesen az ellentéte egy banditnak
De ezt a fogyasztást egy 1000 v2 eshez képest is soknak tartom.
Valami ötlet esetleg hogy mit lehetne ezzel az étvágyal kezdeni vagy szervizbe kellene beállitani?
gratula,üdv a klubban! hát az a 10 littyó nagyon nem normális,én 4500-5000ig forgatom általában és 110-et tartok vele nagyából és 4-5 litert eszik,multkor 300km-et mentem 13 literből,mondjuk a benzinszint jelző eléggé hamar szól,mikor felvillan onnan még van egy 100-as kb
Hello mindenkinek!
Pár hete RSV tulaj lettem végre és érdekelne hogy a müszerfal menüét hogyan lehet programozni gondolok itt az oraállitásra és a többire sajnos nincs hozzá leirásom.
Másik kérdés meg hogy normális e hogy tura tempoba 5-6 ezerig forgatva ugy lenyeli a 10 liter mint a huzat egy pár aprokavics van rajta meg egy sport légszürő.
Sziasztok,
Érdeklődöm, hozzáférhető-e angolul (netán magyarul) az RSV (V2) szerviz útmutatója? (Szeretnék kicsit többet megtudni a 2004- Factory működéséről, üzemeltetéséről, a topikot is olvasgatom a visszájáról)
Viszem műszakiztatni a gépet 6-ra. 5.45-kor már ott is voltam, de a kapu még zárva volt. Leállítom a motort. Motor leáll, viszont az önindító állandóan tekert. Gyujtás vissza, motor beindul. Gyujtás le, önindító teker. Műszakiztatás ugrott mert hát így még sem lehet odaállítani.
Annyit érdemes ebből tudni ha nálatok is előfordul, hogy az önindítő direkt az akkumulátorról kapja a pluszt egy relén keresztül, így ha az indítórelé behúz és összesül akkor állandóan indítózik a motor amig az akksi bírja, függetlenül hogy levesszük-e a gyújtást vagy sem.
Paramétert nem tudok, de nagyon korrekt megoldást igen: ohlisn.hu!
Én tőlük vettem, olajjal együtt annyi volt mint az apriliától csak a szimering. Ráadásul két nap alatt.
Van néhány alkatrészem RSV 1000hez meg az enyémröl lekerülnek az utcai gumik 99%os állapotú Pirelli Dragon Supercorsa 190/55 és 120/70 500km van bennük még teljesen szörösek 45.000ft a pár!
Ha valami kell 70 389 6486
pénteken elutaznánk 10 napra és szükségem van egy kétszemélyes motorszállító utánfutóra. Nincs véletlenül vkinek a baráti v ismeretségi körében baráti áron bérbeadó futó? (Budapest, Buda és környéke)
Én naon le a karom burkolni a Falcomat, csak az a tapasztalatom h Mo.-n ilyen nincs még a -már létező- hasidomos formában sem!
Folyamatosan kutatom a kérdést és olyan választ már kaptam h "+csináljuk, de nincs sablon uh sok pénz"! :S
Ha lennénk többen erre a kérdésre akk az 1. után már lenne sablon és a többi olcsóbb lenne! Összeadnánk az összegeket osztanák annyival ahányan rakattunk sablont és mindenkinek olcsóbb a történet!
Arról nem is beszélve h FULL egyedi lehetne a Falcótok!
Ha minden igaz, hétvégén átvetem a lábam egy Mille R (azt hiszem '04-) nyerge felett, kíváncsi vagyok, mit alkot a V2 a sor4 után.
(On-boardot nemigen, köridőt a H-ringen meg egyáltalán nem találtam eddig (egy külföldit kivéve, de az a célegyenesben valami 209-et ment), pedig érdekelne az is, mit lehet produkálni egy Factory futóművel.)