Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mee nem fákktori teee....

én erősen gondolkodom a piros-feketére áttérésen...
mégis csak az az igazi aprilia színkombináció...
Nekem is ez lett volna az első szín összeállítás, aztán maradt a matt fekete. Szép a gép, bár nekem a carbon és az OZ hiányzik az összképhez...
egyet értek brutussal!

valamint esetleg valai pirod csikokkal meglehetne bolonditani, de igyis nagyon szép!
A kipufogót leszámolva nagyon szép!
Sziasztok! Mi a véleményetek?
Jah és még valami:
RSVforum a facebook-on!
Friss hírek,tesztek,programok!
Aprilia tesztnap:
RÉSZLETEK
f@sza lett
Ide még be sem szúrtam a szöcskét: ilyenvoltilyenlett az egész

20/5931331
Nem kihagyni ám semmiből!
sokszor járok arra, de nem sűrűn állok meg pihenni...
Köszi Dino! Nem találom a számát, tudsz egy elérhetőséget adni?
Ha más nem a w1ll1 kukac freemail pont hu-ra!
Köszi!
W.
Hát jah a dizájn az magátol érthetődő szerintem találkoztunk már párszor a zirci pihenőben de nem vagyok benn biztos tavaly sokat jártam arra és hát nem nehéz kiszurni az rsv-t.
az olasz "dizájnt" kihagytam....na az meg...az meg....arra nincs jelző.
elég kezes,csak okosan a jobb kézzel. felejtsd el a bandit érzést,teljesen más.
nekem TL volt előtte, ahhoz képest egy angyal.
Nem rángat,kiszámítható, egyenletesen tol,nagyon jó a súlyelosztása és a fékek....csak szuperlativuszokban....
Volt pár honapig egy 600 as bandita is De hát gondolom ahoz képest is kemény lessz amugy egy ugyan ijen gépet néztem ki mint a tied csak akra dobokkal eszméletlen hogy mien kegyetlen hangja van mint a menydörgés ugyhllottam viszonylag kezes gép a brutál nyomatékhoz képest pár nap mulva megyek kiprobálni hát már várom
a 250 bandit után kb 13cm-t nyúlni fog a csuklód.
kib@szott állat motor. ennyit tudok részemről elmondani, kérem kapcsojjaki.
Hello mindenkinek!
UGy néz ki hogy hamarosan rsv tulaj leszek és jolenne ha tudnátok adni némi infot erről a tipusrol itt most a vezethetőségét és az also tartományban lévőő erejét értem hogy mennyire durva a v 2 es nyomaték ezt azért kérdezem mert eddig sor 4 es motorjaim voltak és szinte semmi tapasztalatom nincs erről a tipusrol mire kell figyelni és vigyázni ezzel a tipussal valamint mennyire eszi a gumit mert halottam 1-2 ezer km -es gumicseréről is. Előre is köszi!
Tibicsoki nemrég végzett az enyémmel, hibátlan lett. Maradék cucc van de őt kérdezd pontosan mi az ami használható..
Ja, és ha valaki tudna valami lehetőséget az alkatrészek beszerzéséhez ami nem az aprilia kereskedésen kerersztül lenne az jól jönne.
Köszönettel,

W.
Most derült ki mi is a helyzet a Vassal. Van egy rezgéscsillapító tárcsa egybeépítve a kupunggal. Ez a fötengely és a kuplung között helyezkedik el a hajtásláncban. Egy fogaskerékből és rugókból áll. A rugókat tárcsák tartják a helyükön, az egészet 3 csavar tartja össze. Nekem elszakadt 2 csavar és eltört a rugókat biztosító egyik tárcsa. Az elszabaduló alkatrészek ledarálták az olajszivattyú meghajtó műanyag fogaskerekét. A műanyag fogak meg valahol az olajjáratokban lehetnek, vagy remélhetőleg a szűrőben meg a leengedett olajban... Remélem nem kell kivenni a blokkot.
nézd meg a hirdetésemet picivel fiatalabb, az ár irányár
Hali mindenki!
Valami háttér infó kéne erről a gépsárkányról,elég régen hírdetik!Érdekes!
Kéne pár bontott alkatrész 06 Factoryhoz aki tud vagy tud olyat aki tud az ne kiméljen

70 389 6486