Hát jah a dizájn az magátol érthetődő szerintem találkoztunk már párszor a zirci pihenőben de nem vagyok benn biztos tavaly sokat jártam arra és hát nem nehéz kiszurni az rsv-t.
elég kezes,csak okosan a jobb kézzel. felejtsd el a bandit érzést,teljesen más.
nekem TL volt előtte, ahhoz képest egy angyal.
Nem rángat,kiszámítható, egyenletesen tol,nagyon jó a súlyelosztása és a fékek....csak szuperlativuszokban....
Volt pár honapig egy 600 as bandita is De hát gondolom ahoz képest is kemény lessz amugy egy ugyan ijen gépet néztem ki mint a tied csak akra dobokkal eszméletlen hogy mien kegyetlen hangja van mint a menydörgés ugyhllottam viszonylag kezes gép a brutál nyomatékhoz képest pár nap mulva megyek kiprobálni hát már várom
Hello mindenkinek!
UGy néz ki hogy hamarosan rsv tulaj leszek és jolenne ha tudnátok adni némi infot erről a tipusrol itt most a vezethetőségét és az also tartományban lévőő erejét értem hogy mennyire durva a v 2 es nyomaték ezt azért kérdezem mert eddig sor 4 es motorjaim voltak és szinte semmi tapasztalatom nincs erről a tipusrol mire kell figyelni és vigyázni ezzel a tipussal valamint mennyire eszi a gumit mert halottam 1-2 ezer km -es gumicseréről is. Előre is köszi!
Most derült ki mi is a helyzet a Vassal. Van egy rezgéscsillapító tárcsa egybeépítve a kupunggal. Ez a fötengely és a kuplung között helyezkedik el a hajtásláncban. Egy fogaskerékből és rugókból áll. A rugókat tárcsák tartják a helyükön, az egészet 3 csavar tartja össze. Nekem elszakadt 2 csavar és eltört a rugókat biztosító egyik tárcsa. Az elszabaduló alkatrészek ledarálták az olajszivattyú meghajtó műanyag fogaskerekét. A műanyag fogak meg valahol az olajjáratokban lehetnek, vagy remélhetőleg a szűrőben meg a leengedett olajban... Remélem nem kell kivenni a blokkot.
én erősen gondolkodom a piros-feketére áttérésen...
mégis csak az az igazi aprilia színkombináció...