nem tapasztaltatok olyat RSV 1000-nél (újféle, de lehet a millenél is előfordul), h a kipufogó megmelegíti a hátsó fék munkahengerét és bepuhul a hátsó fék?
Azt ne feledd, hogy a 64 °C-ot ugyan olyan melegnek érzed mint a 88-at, ez diagnoszizálás szempontból félrevezető lehet. Az viszont mindenképp fura hogy 88 alatt is bekapcsol a ventillátor.
Hátha segít a mellékelt kép:
Sziasztok!
Elnézést a zavarásért, de megmaradt 1db D.I.D láncszettem 1998-2004 RSV-hez. 525ZVM2 lánccal (legerősebb) és gyári áttételű lánckerekekkel. 37.000Ft-ért vihető. Érdeklődés, info, és további termékek itt.
A Mille Motor Kft bulit szervez leendő és jelenlegi Aprilia tulajoknak: http://www.rsvforum.com/index....
Legyet ott Ti is Dunakeszin!
Szétcsapunk pár tesztmotort
most néztem a motoromon hogy erős menet után is csak 64C fokot mutatot ,meg 88C ,de közben kapcsolta a ventillátorokat.Megnéztem kézzel és igen forró volt a vízcső.
most a műszerfalban szállt el valami? mert ugye kapcsolni kapcsolja a ventillátorokat.
Ötlet? tapasztalat? reggel villog hogy COLD és utánna mutatja rendesen.
Vkinek van tapasztalata abban, hogy ezek az 1000-es rotax blokkok mennyire bírják az egykerekezést hosszútávon olajozás/olajnyomás szempontjából?
Köszönöm
Ádám
Motor vásárlása előtt állok, nagyon nézegettem az RSV-ket, még a 2003 körüli kiadásokat. Azt szeretném kérdezni, hogy ha eljutok odáig, hogy megnézek egyet is, mire figyeljek oda, meg még, hogy ennek a motornak, milyen típushibái vannak, milyen gondjai,stb.!?
Remélem választ kapok a kérdésemre. köszi
Amit a 2,5 versenyszezon alatt megspóroltam a karbantartáson abból pont kijött egy használt Tuono. Nem nagyon kellett hozzányúlni a BMW-hez. Majd jó közel rakom hozzá az Apriliát, hátha jó hatással lesz rá! :)
Én csak a csillapítást szoktam állitgatni, a rugóelőfeszítést meghagytam ahogy a gyárba jónak látták. Nem vagyok versenyző, jó úgy. A csillapítást meg annak megfelelően, hogy kettő ill. egy személyel megyek. Az elsőket húzó, nyomó fokzat, simán lehet a slusszkulcs végével, 3 mp az egész, a hátsót meg egy csavarhúzóval. Ha még nem állítotad, nézd meg milyen teljesen becsavarva, meg kicsavarva és annak megfelelően ahogy neked kényelmes....próbálgasd. De a gépkönyvben le van írva, mit hogyan.
Ha errefele jársz, a Bakonyba, értekezhetnénk, még sosem volt szerencsém testközelből ehhez a típushoz.
Tuonosokhoz van egy kérdésem.
A motor futóműve két személlyel tökéletes, egy személlyel csak keveset mentem még vele, de kicsit puhának érzem, főleg az elejét. Szoktátok állítgatni a telókat vagy a hátsó gátlót egy illetve két személy esetében?
A hátulja eddig 1/3-ig volt keményítve, most beállítottam a felére.
Más. Van vkinek "racing" plexije, ami csak egy kicsit magasabb a gyárinál? Ha igen mennyire áll jól vagy rosszul a motornak illetve mennyit jelent szélvédelem szempontjából?
Tegnap Budapest, Vác, Rétság, Parassapuszta, Kemence, Szob, Nagymaros, Visegrád, Szentendre, Budapest. Ma Budapest, Bicske, Csákvár, Velence, Érd, Telki, Budapest. :)
Szóval Budapestről indulunk és akármerre mehetünk, ahol jó kanyarok vannak.
Nem lehet, nyakamon a vizsga, tegnap amúgy is bűnbe estem, feljött Ajkáról a Tuonós csapat, aztán tekertünk egy 25Okm-ert. Az utolsó pillanatban csörögtek rám, azért nem szóltam. Készült videó, majd felkerül, ha lement a 7végi dömping. De remélem jó utatok lesz ma nektek is.
pl pályán