Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sem akarok jobban beleméllyedni. Ha elmegy hatvanat az úgy jól van. Akkor telik le a hitel is rólla, aszt majd gyorsan rámelegítem valakire és veszek másvalamit.
Megnézem én azért azt a mai akármilyen sportmotort, amelyik csak úgy hibátlanúl elketyeg százezret.
én nem vitázok veled Z, mert az enyémben még csak 25 körül van,úhhogy nemtom.

ha elérem a hatvanezret jelentkezem (úgy 10 év múlva a mostanság megszokott km futásommal...)
Bocs, de szerintem most mondtál ezerből egyet, úgy, mint szarok a francia kocsik, mert valakinek a barátjának az unakatesójának kiégett az égő a Twingóban. Még a rizsrakéták is többet futnak, azokat meg megforgatják 13-14 ezerig. Na de ezen nem veszünk össze, mivel én sem használtam 6OOOOkmig ilyen vasat.... pláne, hogy ma lettem boldog tulajdonosa egy Tuonónak.
Ezt a 60ezret olyan szerelőktől hallottam, akik ennek a szervizelésével, javításával foglalkoznak. Hozzátették, h ez a rendes szervízintervallumokat betartva, normál utcai használatnál érvényes. A pálya meg a stuntolás egy másik fejezet, nem is folynék inkább bele.
De ha belegondolsz, többnyire ezt a tipust nem valami szívbeteg nyugdijasok vásárolják, hanem , aki szereti a vasat nyelezni, rendesen leforgatni v nagytempóval utazgatni.
Ezt a 60ezerrel ha szembeállitom, akkor az nem olyan rossz.
Példát nem tudok ugyan hozni, h konkrétan tudok valakit , aki a milléjét ennyi meg ennyi évesen fel kellett újittassa. Viszont az ismerőseim közül van egynek Vtr1000 Sp"-je, aki szintén vegyes utcai használat mellett 55ezernél már komplett kuplungot szelepsort, főtengelycsapágyakat, váltóalkatrészeket cserélt. Volt valami befecskendező térkép frissités is. Összegezve elég jól zsebbe kellett nyúlni.
Összegezve, az élményt, amit egy ilyen motor nyújt, azt elég rendesen meg kell fizetni
a 60000-et én is elég karcsú km futásnak érzem egy 1000ccm V2-től.
Anno a cbr-emben 89000 km volt, a tl-ben közel 50000,még az olajat sem ette (a TL, a cbr mint az állat... )

gazdafüggő szerintem.
szia! spani74@freemail.hu várom a kezelési útmutatót . köszi szépen..
Sziasztok!

Mai napon RSV 1000 Factory tulajdonos lettem!
Kellene hozá egy két cucc! Kihez forduljak?
Tel számokat várok ha tudnátok bontost!
Az én számom adatlapon ha valaki tud valamit hivjon mar fel legyen olyan segitökész
Csúnya lenne ha csak 60 ezret menne el... Nem csak attól függ, hogy rendesen szervizelik-e, hanem a használat módjától. Pályázás, egykerekezés ezek mind megrövidítik egy blokk életét. Ez az amit nem nagyon lehet kideríteni.
tuono manual

Talán jó lesz rsv-hez is..
Hali,ha kell egy komplekt kezelési,dobj egy mail címet,és megoldódnak a gondjaid !Ja és szép a motorod !
Nekem azt mondták ahol vettem,h kb 60ezret elmegy egy uj blokk, ha rendesen szervizelik.
Sziasztok,

ezeknek az 1000-es V2-es blokkok hány km-t futnak hibamentesen? Nyilván feltételezve, hogy karbantartották. Itt a fórumon kinek hány km van a motorjában?
Köszi
Ádám
sziasztok! valaki elmondaná nekem a műszerfalon , a fordulatszámmérő alatti gombok működését? A-B-R-C-D gombokról lenne szó. 2003 rsv 1000 előre is köszönöm..
Üdv
Ma már sikerült kiütnöm a service feliratot. Valóban a + meg a - kell nyomni 15 mp-ig, csakhogy én gyujtáson próbáltam igy nem ment.
Ma járó motornál nyomtam a + - utánna leállitottam, a következö inditáskor már nem volt ott. Kössz mindenkinek a segitséget.
nekem 2006-os van, abból kiszedtem kézzel , meg a 2002-esből is fogalmam sincs hogy, majd előkotrom a könyvét
nekem az óra nincs sosem beállítva, nem szarakodok vele
Megkaptam a használati utmutatót, elvileg nyomod a + - és közben adod rá a gyujtást, hát holnap tovább próbálkozom.
Kössz mindenkinek a segitséget.
Nekem sem ,annak idején, de egy márkaszervízben ki tudják szedni megfelelő diagnosztikai kütyüvel, ha téged annyira zavar.
pedig így kell...

kezelési könyvében bennt van, és én is így szedtem ki...
Hát ez nem sikerült, nyomtam 20 mp ig is,de nem történt semmi
egyszerre nyomod a + - gombot min 15 mp-ig.
Azon az évjáraton még el lehet tüntetni gombnyomkodással.
Van itt egy balusk8 nevü felhasználó, ő megmondja ,h hogy kell levenni a service feliratot. Egyébként nem tilt le semmit, az enyémen vagy másfél éve ott virít.
Üdv
Tudna valaki segiteni, egy 2005évj. factoryn kigyulladt a szerviz (kötelezö, olaj szerviz) felirat ötlet valakinek, hogyan lehet kiütni.
Elöre is köszönöm a segitséget.
Mentem rövidebb túrát is vele pl:mikor elhoztam a szalonból az egy kb.100 km-es túra volt.Az idő jó volt és a motort is ki akartam próbálni ezért beálltam egy tartós 160-ra és azt jöttem végig.Nem volt nagyon kellemetlen viszont érezhetően jött rajta a szél..Elvégre is csak egy naked bringa vagy mifene.
A legutóbbi túra egy hosszabb volt Debrecen-Esztergom viszonylatban ami kb.500 km lehetett.
Egy seggel simán le lehet űlni csak tankolni szálltam le róla amikor jelzett a műszer.
Hali! Na akkor én is bele szólok a kis csevegésbe, mint falco tulaj,aki ment már tuonoval,és rsv-vel is!
A tuono jó választás ökörködni,kerekezni-rövidebb túrákat tenni,de egy idő után nagyon hiányzik rólla a szélvédelem/kivéve,ha 130 -nál gyorsabban nem jársz vele/,bárki bármit is mond/Bocs Balu! /!Az rsv nagyonszép motor,a futóműve sarkosabb,pályán az eggyik legjobb futóműve van,de az utast el lehet vele felejteni Ez Z családjának női tagjai szerintem igazolják!Viszont,ha most 20-éves lennék,tuti az RSV-t választanám!A falco futóműve kicsit puhább annak minden előnyével,és hátrányával,Űléspozíció kényelmes,a motor inkább nyomatékra van hangolva,de 220-ig Z-rsv jével bírja a lépést,aztán elmarad!
Egy két kissebb módosítás után ,szuper sport túra gépet lehet csináni belőlle!
Hirtelen ennyi jut eszembe,amennyiben érdekel még v.mi,nyugodtan !