Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tónyó olyan 130-140-es tempóig gondtalan szélvédelmet nyújt,a felett már kicsit kényelmetlen lehet.Mondjuk lehet vele nagyobb sebességeket is menni,nyak függvénye az egész dolog csak.
Pont igy vagyok én is . Elsősorban többszázkilóméteres tempós motorozásra kell a mille. Olyan 170-180nal utazom tartósan, ahol jól jön egy kis szélvédelem. Ha szerpentinre keveredek, ott is jól jön a feszes, magabiztos futómű, a pontos határozott fék, a jó kigyorsitás.
Egy Tónyó vagy akármelyik nakedmotor erre kevésbé alkalmas.
A pakolhatósaga mindegyiknek egyformán nagyon korlátozott, uh az nem dönthet a válastásban egyik irányában sem.
Ha a trx-el elvoltál, sztem a falco neked jobb választás.
Elsősorban túráznék vele, de a szerpentineken azért jó lenne lendületesen haladni. A Falco nagyon tetszik, de valahogy az az érzésem, hogy a Tuonos kollégák mindig csak legyintenek, hogy "á a Falco az régi, a Tuono sokkal jobb". Csak kíváncsi lennék, hogy miben. A Falco alatt is normális futómű és fék van, butított RSV blokkal.
6-7 éve volt egy ilyenem és ezt szerettem a legjobban, pedig voltak sokkal jobb (technikailag) motorjaim is. :) A Falco pedig nagyon hasonló.
Az döntené el, h mire használná leginkább?
én meg a tuonot.

na hámozd ki melyiket érdemes.
Üdv!
Ha rám volna bízva, akkor a Falcot választanám. Olyan karakteres sporttúrázó motornak tartom, amelyikkel haladósan lehet nagyobb távokat megtenni viszonylagos kényelemben.
Sziasztok,

akármennyit is olvasok a neten, nem tudom eldönteni, hogy melyik motor lehet a jobb. :( Nyilván a Tuono újabb fejlesztés, de mivel nem pályára veszem, így nem hiszem, hogy érezném a Falco korlátait. Szóval megkérdezem még 1x, mert a héten már lehet hogy vásárolnék, melyik miben jobb?
Köszönöm
Ádám
Szia!

Nézd meg itt a aprón a lámpa rovatba! Van 2db is! Egyik azt hiszem 55-ér, a másik 42 ért! Igaz mind kettő a 2004-utáni modellre/ új/!
Nekem '07-es tuonohoz kellene balos! Ha valaki tud olcsón!

Üdv
sziasztok! Aprilia RSV Mille-re kb. mennyi lenne egy első lámpabúra? valaki tud helyet ahol tudok szerezni? köszi a választ
Te tudod magadnak állítani hogy mikor villanjon. Nyomd folyamatosan a középső gombot az órán, mikor felugrik akkor nyomjál rá és 1500-al emelkedik a fordulat majd pirosan világít folyamatosan és visszaáll 0-ra. Legközelebb a beállított fordulatig engedi pörgetni.
Illetve azt is szeretném tudni, hogy melyik motor kényelmesebb/kevésbé kényelmetlen hátul az utasnak.
Köszi
Mindent láttam,mindent olvastam
duma-box->csavargás
Jah a "regizni"-a túrára vonatkozik!az oldalon regisztrálva vagyok!
Hy Kenyér!
Nah ugy néz ki megyek én is a talira Balatonra,de az rsv-forumon nem tom hol kell regizni?Új nekem az az oldal!
Vettem még 1 masinát a Tuncsi mellé,650-es pegasot,nagyon állat kis gép,kényelmes-ugy lép át a gödrökön észre se veszed,180-a vége,de 140-nel a világból kimegy,van rajta pakolási lehetőség,nem ugy mint a tuncsin,más világ,de turázgatni a pegaso a sztár
Sziasztok,

azt meg tudjátok mondani, hogy mi a különbség a Tuono és a Falco között technikailag? Tehát objektív különbségekre vagyok kíváncsi. A Falco jobban tetszik, de a Tuono újabb. De jobb is?
Köszönöm
Ádám
http://motorsport.wplanet.hu/t...
Hali itt megtalálsz mindent.
http://motorsport.wplanet.hu/t...
Hali.Itt megtalálsz mindent.
köszönöm. és hol tudom ezt állitani?
hello! igaz nekem 2006-os om van de szerintem ez normális ezen az évjáraton is, oda lehet állitani ahová akarod , ez amolyan "váltás" jelző
sziasztok. most vettem egy 2003-as 1000cm rsv milét.kérdésem az hogy a müszerfalon a fordulatszámmérőnél a max feliratu lámpa folyamatosan villog 5000-es fordulat felett ez normális? eddig csak japán motorjaim voltak R6 GSXR600 kava ZXR 750, és semmi tapasztalatom sincs az olasz motorokkal. de ez most nagyon tetszik és most úgy gondolom nem bánom meg a váltást.
A mille mindegyikknél jobb(érts erő,futómű,váz),de sokkal több koncentrációt,és gyakorlatot igényel.
A Balatonringen viszont mindkét modell igen kényelmetlen!
A legjobb típust nézted ki :) Főleg, ha magasabb vagy az átlagnál, mert ez pár centivel hosszabb, mint az RSV. Pályán is nagyon élvezetes, de Balatonig sem kínszenvedés legurulni.
A tuono az közelebb áll a sportmotorhoz mint a falco.Amúgy az sem rossz gép,van pár embernek itt a fórumon.
Sziasztok,

motorvásárlás előtt állok és több tipus is szóba került, többek között az Aprilia Falco is. Van vkinek tapasztalata ezzel a tipussal? Olyan motort keresek ami jó átmenet a sport és a túramotor között közelebb a sportmotorhoz, de két személlyel is használnám.

Köszönöm
Ádám