Helo mindenki, még uj vagyok nálatok. Kiprobálnám én is az olasz csodát. Kinéztem egy 2006-os RSV Factory-t 6500 euro-ért, 11000 km-el. Kisebb leírást kérnék tőletek, teljesítmény, fogyasztás, hibalehetőségek gyakorisága, stb. Most VFR 800-al gurulok, hibátlan, de nekem kell még egy V. Előre is megköszönném.
Egyetértek gladiátor nevű márkatárssal, nekem 550 után is sok volt az 1000-es V2, pedig ez csak 118LE. De az az érzésem, hogy itt a V2-n van a hangsúly. Brutális, amit csinál.
Sziasztok segitségeteket kérném ezzel a tipussal kapcsolatosan Aprilia rsv mille 1000 most szándékozom nagymocot venni, és igazábol amiben gondolkoztam az yamaha r6 gixer shard és Aprilia rsv mille 1000.
Esetleg tudna valaki segiteni h mek lenne jobb? meik melelt mien érv szol? elölre is köszönettel Chris
Aki fél, hogy kényelmetlen lesz az RSV vegyen Tuono-t. Ugyan az, csak kényelmesebb, igaz száguldozni nem való, de szerpentinre anál inkább! Aki ilyet akar ne féljen, nem fogja megbánni!
5 cm a különbség köztünk a javadra....(a testmagasságról nyilatkozom )
nekem kényelmes. de én bele vagyok buzulva, ha olyan érzés lenne ülni rajta, mint a kerékbetörés, nekem akkor is kellene.
Tarka, a szerelem már megvan, már csak 1év, és némi summa hiányzik. Első V, és első nem japán motorom lesz az Rsv. De túl rövid az élet ahhoz, hogy ne merjünk változtatni, kizökkenni a régi megszokott, olykor unalmas kerékvágásból.
Profi hang, E-betűs, kivehető hangtompítóval.
Esetleg tudna valaki segiteni h mek lenne jobb? meik melelt mien érv szol? elölre is köszönettel Chris
Kaja,pia,és Aprilia
Feliratkozásés bővebb infó ITT!
közepesen tré eredménnyel
De a Mille próbakör még áll
azóta a trip1-2 minden leállítást követően nulláz.
nemtom mennyi a napi km...
valakinek hasonló?
erősen gondolkozom az ilyesmi dizájnban.
itt e : http://www.sportmotor.hu/motor...
nekem kényelmes. de én bele vagyok buzulva, ha olyan érzés lenne ülni rajta, mint a kerékbetörés, nekem akkor is kellene.
Szerintem nem csalódsz benne...