Ma megcsináltam az indexkapcsolómat és 2 hónap után visszatettem a két főbiztit (az ülés alatt).
És csodák csodájára 0 ! km-t mutat a total számláló....
Járt már így valaki? Mintha már hallottam volna ilyenről valahol . Garantáltan nem sz@roztam az órával. Simán nem volt fesz alatt 2 hónapig.
Valaki?
Eladnám/elcserélném a tuono-mat régebbi de jó állapotú falco-ra vagy tuono-ra esetleg rsv-re.Ha tudtok valakit aki szeretne egy újabb tuonot akkor ne tartsátok magatokban..
Köszi!
Lenne egy kérdésem,szerintetek mennyire megy magyarországon az aprilia,már úgy kérdem hogyha esetleg el akarom adni akkor lehet találni rá vevőt vagy mindenki csak a japánt keresi?
őszintén szólva autópályán nem járunk, de a közúti verseny az megy
és hát nem kell senkinek bemutatni amikor 2 fölött satu fékkel beragadtok egy 90vennel döcögő kocsi mögé, na az pont aktuális, hogy utánna szépen ki mellé, kerékre mindenki, majd utánna széles mosollyal ismét folytatjuk
de igaz, ami igaz, ha túrázni megyünk akkor 140-170 utazóval, akkor max csak hazafele marhul meg az eleje, de hát tudjátok hogy van :) , hát ezt nem hagyhatjuk :))
Mennyivel túráztok ti, 250-el? Milyen az ha gyorsan mentek? Hát h van pénzed vegyél újat, sztem lassan jön az új Tuono, biztos lesznek még idén akciók. Én is találok néha üreset ott ahol nem kéne, de csak ha kuplunggal váltok.
Sziasztok
Köszönöm a visszajelzéseket, szerintem minden követ megmozgatok, h tavaszra talpra álljon a kis paripám.
Hát nem tudom mi számít szakszerű felhasználásnak, de hát ismeritek ezt a blokkot és motort, hát nem kell bemutatni. Egyszerűen imádnivaló ez a kis ördög, minden perce fültőlfülig érő mosolyt csal az arcomra a sisak alatt. Szerintem nincs az az ember akit ne babonázna meg, kivéve, ha egy pici kis egykeréktől, drifttől teli nem ereszti a gatyáját. Mióta rossz, volt szerencsém kölcsönkapni egy K8as GSXR 1000-est 1 hónapra Yoshival, áttételezve. Hát lehet hogy rohadtul megy az a motor és ötödikben 299 után szabályoz és még ott a 6, de egyszerűen a Tuono érzés folyamatosan hiányzott. Valahogy nem volt olyan élvezetes a motorozás. Nem volt mivel küzdeni, az csak ment és ment.
Szóval őszintén szólva ha „túrázni” megyünk akkor lépést kell tartanom egy ’08 R1-gyel, egy K3-as és egyK8-as Gixxerrel, egy Repsol 1000RR-rel és egy ZX-10-zel (ami sajnos ősszel találkozott egy Focus-szal, de a gazda egybe van). Szóval én nem álltam be a sor4 funclubba, ezért egyenesben szívok, mivel 275nél hiába próbálom besúvasztani a sisakomat a tanksapkán :D:D:D, de ha jön cikkcakk már vigyorgok )))).
Szóval azért volt használva a kicsike, van benne aprokavics, K&N+elektronika+áttétel, szóval minden földi jó. Igazából nem tudom mire gyanakodjak, mi lehetett a kiváltó ok, szerintem az egykerekezgetésnek semmi köze hozzá. Én amire gyanakszok, hogy sokszor talált ürest mondjuk 5 és 6 között, ami nagyon nem tesz jót neki. De sajnos nem tudok vele mit kezdeni már.
Szívem szerint vennék egy újjat !
Használt blokkot 150 től felfelé találsz, nekem is van egy tartalék, bár abban az első hajtókat kuka lett, meg a csapágyak is. Ahogy olvasom Bács Kiskun ban vagy, így a közeledben Tengelicen még egy jó szerelőt is tudok, akinél az én gépsárkányom is van. Ha gondolod csörögj rám és megadom a srác elérhetőségét... 20/461-4435
Van egy csöpp problémája a Tuonomnak: egyik hengerben szelep leszakadt, dugó összever stb...
Tud valaki esetleg használt blokkot? Kaptam ajánlatot a szervíztől, hogy összepakolják, de új alkatrészekre nem telik, tehát egy bemért használt henger,dugó,hajtókar,szelep kerülne bele új csapágyakkal tömítésekkel stb
Szervíz szerint ez így is tökéletes lesz, mert bemérték.
Véllemény? Használt blokkot esetleg tud valaki?
Motor évjárata 2006-os
De ezt nem tudom, hogy bevállaljam-e.
Ma megcsináltam az indexkapcsolómat és 2 hónap után visszatettem a két főbiztit (az ülés alatt).
És csodák csodájára 0 ! km-t mutat a total számláló....
Járt már így valaki? Mintha már hallottam volna ilyenről valahol . Garantáltan nem sz@roztam az órával. Simán nem volt fesz alatt 2 hónapig.
Valaki?
Eladnám/elcserélném a tuono-mat régebbi de jó állapotú falco-ra vagy tuono-ra esetleg rsv-re.Ha tudtok valakit aki szeretne egy újabb tuonot akkor ne tartsátok magatokban..
Köszi!
Kivehető hangtompító, E-szabvány - igazoló kártyával.
és hát nem kell senkinek bemutatni amikor 2 fölött satu fékkel beragadtok egy 90vennel döcögő kocsi mögé, na az pont aktuális, hogy utánna szépen ki mellé, kerékre mindenki, majd utánna széles mosollyal ismét folytatjuk
de igaz, ami igaz, ha túrázni megyünk akkor 140-170 utazóval, akkor max csak hazafele marhul meg az eleje, de hát tudjátok hogy van :) , hát ezt nem hagyhatjuk :))
Köszönöm a visszajelzéseket, szerintem minden követ megmozgatok, h tavaszra talpra álljon a kis paripám.
Hát nem tudom mi számít szakszerű felhasználásnak, de hát ismeritek ezt a blokkot és motort, hát nem kell bemutatni. Egyszerűen imádnivaló ez a kis ördög, minden perce fültőlfülig érő mosolyt csal az arcomra a sisak alatt. Szerintem nincs az az ember akit ne babonázna meg, kivéve, ha egy pici kis egykeréktől, drifttől teli nem ereszti a gatyáját. Mióta rossz, volt szerencsém kölcsönkapni egy K8as GSXR 1000-est 1 hónapra Yoshival, áttételezve. Hát lehet hogy rohadtul megy az a motor és ötödikben 299 után szabályoz és még ott a 6, de egyszerűen a Tuono érzés folyamatosan hiányzott. Valahogy nem volt olyan élvezetes a motorozás. Nem volt mivel küzdeni, az csak ment és ment.
Szóval őszintén szólva ha „túrázni” megyünk akkor lépést kell tartanom egy ’08 R1-gyel, egy K3-as és egyK8-as Gixxerrel, egy Repsol 1000RR-rel és egy ZX-10-zel (ami sajnos ősszel találkozott egy Focus-szal, de a gazda egybe van). Szóval én nem álltam be a sor4 funclubba, ezért egyenesben szívok, mivel 275nél hiába próbálom besúvasztani a sisakomat a tanksapkán :D:D:D, de ha jön cikkcakk már vigyorgok )))).
Szóval azért volt használva a kicsike, van benne aprokavics, K&N+elektronika+áttétel, szóval minden földi jó. Igazából nem tudom mire gyanakodjak, mi lehetett a kiváltó ok, szerintem az egykerekezgetésnek semmi köze hozzá. Én amire gyanakszok, hogy sokszor talált ürest mondjuk 5 és 6 között, ami nagyon nem tesz jót neki. De sajnos nem tudok vele mit kezdeni már.
Szívem szerint vennék egy újjat !
Itt is volt rsv blokk az aprók között, meg vaterán is láttam kb 1 hete...
Használt blokkot 150 től felfelé találsz, nekem is van egy tartalék, bár abban az első hajtókat kuka lett, meg a csapágyak is. Ahogy olvasom Bács Kiskun ban vagy, így a közeledben Tengelicen még egy jó szerelőt is tudok, akinél az én gépsárkányom is van. Ha gondolod csörögj rám és megadom a srác elérhetőségét... 20/461-4435
Van egy csöpp problémája a Tuonomnak: egyik hengerben szelep leszakadt, dugó összever stb...
Tud valaki esetleg használt blokkot? Kaptam ajánlatot a szervíztől, hogy összepakolják, de új alkatrészekre nem telik, tehát egy bemért használt henger,dugó,hajtókar,szelep kerülne bele új csapágyakkal tömítésekkel stb
Szervíz szerint ez így is tökéletes lesz, mert bemérték.
Véllemény? Használt blokkot esetleg tud valaki?
Motor évjárata 2006-os
De ezt nem tudom, hogy bevállaljam-e.
Előre is köszi
Üdv.:Tomi