Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ház oké, autó:2 , gyerek:1. akkó?
Lehet hogy kellene neked egy ház meg egy autó, megy egy gyerek!
én már elmúltam....de a nyugvás nem jött el...
Az nincs de 30 évesen lehet megnyugszom annyira h inkább csak kényelmesen túrázgatnék. Mittom én mi lesz majd....
de a vfr az vfr. abban nincs talján életérzés....
Nekem meg akkor lesz V4-es Tuono-m, ha már lesz házam kocsim.... Nem hiszem, hogy 2szer olyan jó lesz, mint a mostani. Akkor meg minek? Kicsivel jobb gépet nem veszek plussz 2-3 millióért. Akkor inkább már egy jó kis túragépet. A VFR1200 is 4 milla alatt van és az tartja is majd az árát....
ja,majd 10 év múlva......egy 10 éves.
Igen,a v4-es motorkonstrukció soha nem volt olcsó.Pl.a vfr800 még mindíg tartja az árát a hondánál..Majd akkor lesz v4-es tónyóm ha másfél milla lesz használtan
De azért mégis több mint egy millával drágább mint régen az rsv1000r volt, mert a sima volt 3 milla, a factory meg 3.4 vagy 3.5. most a sima 4.3 a fuck meg 5. Igaz újdonság, V4, meg amúgy is felmentek az árak. Kíváncsi leszek mennyi lesz az új Tuono, de az is lesz 3.8-4 millió. Eddig sem volt népmotor az Aprilia ezután még inkább nem lesz az.
Elég "baráti"az budget kategóriás rsv4 ára..4,3 milla...Fő,hogy kapható..
Úgy adnak csak igazán, nem is akármennyit....
Bankba csak símaszkban megyünk, úgy is adnak hitelt?
üdv. eladó a képen látható rsv 1000 r mille 2002-es alkatrészek. vízhűtők motorral, új fékkar, új karbonok a fejidomra, új gyári csavarszett patentokkal együtt, ami a képen látszik egybe 30000 ft az áruk. 0620/598-2538
kenyer: a gép tud gurulni is, ha jobb idő lesz.
Amúgy a hitel nem gáz, azonnal vihető szalonban hivatalosan papírozva, a törzskönyv meg postán megy 1 héten belül.
Jahm, mindig elfelejtek regisztrálni, mert csak melóhelyen van net.

Ez a Brutus igen belevaló gyerek.
Fano!
Mi néztük a gépedet, de az a baj,hogy hitel van rajta...
Meg bazi messze lax.
Kotyi beszélt veled az rsvforum-ról...
Kösz brutus az infót!
Itt nem hiszem. Kérdezd meg az rsvforum.com-on.
Szép karácsonyunk volt, tehát jó!
Sziasztok! Tudna nekem valaki infót adni, hogy miben különbözik a gyári "csip" (motorvezérlés, a farokidomalatt lévő fémdobozban található "százlábúról" lenne szó) ami a gyári kipuhoz való , valmint a gyárituning kipu illetve "tuningcsip"?
ha gyári kipuval menne a tuningcsip az mit befolyásol? Mindegy hogy a százlábút milyen helyzetben rakom be?
érdekelne a szerepük....
tuna valak infót adni?
a gép egyébként egy 99-es aprilia rsv mille ...
A tuningcsip és kipu is lényegében gyárituning...
Na jó, de jó?
Szenteste az asztalon....
Rá persze a garázsban. Ilyen hidegben ki nem megyek vele. Egyszer mentem az utolsó 1 hónapban. Nem hiszem, hogy olyan jót tesz neki a só... Lesz itt még jó idő, minek kockáztassam magam, a motort, koptassam a gumit. Nem lehet úgy élvezni a motorozást, amire kitalálták. 10 fok alatt nem megyek.
Használt valaki iridiumos gyertyát közületek?
Itt van az asztalon már, csak érdekel van-e vmi tapasztalat.
A dob nagyon jó, de inkább most a pénz kellene.
Meg a motor is eladófélben, csak sajnos kevés az érdeklődő.
Mi a helyzet veled? Néha ráülsz a fagyban is?
Túl hangos vagy nem elég hangos? Motort még mindig nem sikerült eladni? Nincs érdeklődő? Úgy látszik nem kell az Aprilia... Nem tudják miből maradnak ki...