egy ötlet: fix áram-hőfokgomba-test.....igy kikerülsz minden elektronikát, és csak akkor kapcsol be, ha a gomba "bekapcsol", leállni meg akkor áll le, ha lehült a viz"gomba kikapcsol" ami furcsa lesz, az hogy magától müködik..... gyujtástól ,elektronikától független....
Hi,
Hát, ja nálunk nem nagyon szaladgál sok belőle...Mi ezt így hoztuk olaszból egy szervizből. A digó szerelősrác küzdött vele két hétig, aztán feladta és eladták. Ő valami elektromos problémát emlegetett, valami testszálról gagyogott... A hőfok érzékelők le vannak húzva a hengerekről, akkor is csinálja... Nekem gyanús, hogy ECU cserés lesz...de, jó lenne megúszni, ezért kérdeztem, hátha valaki tudja a tutit...
Üdv mindenkinek...
Caponordon, ha ráadom a gyújtást, elindul a hűtőventillátor, és megy folyamatosan, mindegy, milyen meleg a motor... Csak akkor áll meg, ha leveszem a gyújtást, vagy átkapcsolom a vészleállítót....esetleg valakinek valami hasonló tünet..vagy ötlet?
Előre is köszi
köszi!
tehát nem mindig nem indul, hanem van amikor kattog csak , meg van mikor elkapja és akkor 10x beindul egymás után.
Az öninditó testkábelt megnézem ha hazamegyek.
Ma reggel pöccös volt pl.
Naki585! Add rá a gyújtást. Fogjál egy csavarhúzót és zárd rövidre a relé két pólusát (két vastag ). Ezzel ki van iktatva a relé. Ha beindul, akkor a relé a rossz. Ha nem: ellenőrizd le, hogy az önindítón jól van-e a testkábel, illetve az akksin is mindkét pólus. Ha minden elektromosság stimmel, és nem idul be csak kattogás jön, akkor lehet szétesett a szabadonfutó. Nekem volt ilyen. A szabadonfutó akadályozza meg, hogy visszahajtson a blokk az önindítóra a beinduláskor (ez ugyanis nem bendixes mint az autók).
fejlemény a "jellegzetes" relékattogós nemindulos témakörben:
tehát, indítórelé kicserélve, akksi vatta új, a probléma továbbra is fenn áll.
Szervizbe gyakorlatilag nincs hova elvigyem itt a környéken(akikben megbíznék, hogy értenek is hozzá)jó lenne valahogy a végére járni, mi lehet még a probléma
Bontott alkatrészeid vannak 05" Factoryhoz?
Hát, ja nálunk nem nagyon szaladgál sok belőle...Mi ezt így hoztuk olaszból egy szervizből. A digó szerelősrác küzdött vele két hétig, aztán feladta és eladták. Ő valami elektromos problémát emlegetett, valami testszálról gagyogott... A hőfok érzékelők le vannak húzva a hengerekről, akkor is csinálja... Nekem gyanús, hogy ECU cserés lesz...de, jó lenne megúszni, ezért kérdeztem, hátha valaki tudja a tutit...
én a ventillátor kapcsoló gombára gyanakszom ami rövidzárlatos lehet. az generálhat ilyen problémát...
1-et ismerek...
http://www.youtube.com/user/su...
Mr. Sunnyogi
rsvforum.com-on megtalálod!
Caponordon, ha ráadom a gyújtást, elindul a hűtőventillátor, és megy folyamatosan, mindegy, milyen meleg a motor... Csak akkor áll meg, ha leveszem a gyújtást, vagy átkapcsolom a vészleállítót....esetleg valakinek valami hasonló tünet..vagy ötlet?
Előre is köszi
Delkevic nincs valakinek a gépesen?
eminyé elindult,csak úgy...most töltöm...
Ugyanis csak ma jöttem vele akksicsere óta, addig csak a garázsban probálkoztam.
akksit megtöltöm, az segíteni szokott.
tehát nem mindig nem indul, hanem van amikor kattog csak , meg van mikor elkapja és akkor 10x beindul egymás után.
Az öninditó testkábelt megnézem ha hazamegyek.
Ma reggel pöccös volt pl.
Szerviz az nincs aprilia. Szerelő az van, Oláh J. személyében látom a reményt
tehát, indítórelé kicserélve, akksi vatta új, a probléma továbbra is fenn áll.
Szervizbe gyakorlatilag nincs hova elvigyem itt a környéken(akikben megbíznék, hogy értenek is hozzá)jó lenne valahogy a végére járni, mi lehet még a probléma