Nagyon köszönöm az építő jellegű kritikát.Igazad van 1el kisebb fogaskereket kell előre rakni. Túl gyorsan írtam és nem gondoltam végig. Ami a három közeli lóerőt illeti az csak elméleti gondolat.
De ha végig olvasod a leveled pár sorát, lenne még mit javítanod az emberekkel való kommunikációdon mielőtt megszólítasz bárkit is itt vagy máshol.
Részemről lezártnak tekintem a dolgot!
Hát én már régen irogattam ide, de emellet már nem tudok simán elmenni. Ilyen duma: "rakhatnál fel 1el nagyobb fogaskereket előre az kb még 3 lóerő"
Szerintem mindjárt rakjál fel 2 foggal nagyobbat, az akkor 6 lóerő? Apám, ekkora marhaságot! Ráadásul ha gyorsulásra mész, akkor előre nem nagyobb hanem kisebb lánckerék kell.
(csak zárojelben írom, annak akit érdekel. A teljesítmény nem egy mérhető jellemző hanem származtatott a nyomatékból és a fordulatszámból. Ha rövidíted az áttételt, a nyomatékod a hátsókeréken nagyobb lesz de ezzel együtt a kimeneti fordulatszám lecsökken. Ergo a teljesítmény változatlan)
Szia,
Én repsol olajat semmiféleképpen... ujrahasznosított anyagokból van.. eleve
Itt egy link...:http://www.olajshop.hu/
Ha ajánlhatom... motul 100% Motorex 100% ezeket használják a versenysportban is!
Én odajárok mindíg. egy vak srác csinálja hihetetlen...
tudom volt már téma, vissza is olvasgattam, csak nem vagyok biztos a dolgomban .
adott 2006-os RSV, milyen olajat tegyek bele konkrétan? javaslatok?
köszi
Üdv! Megvállnék imádott csatalovamtól. 2001-es RSV 1000 Mille, full extrás, leo vince full titánium dupla dob, sport eprom, BMC sport légszürő. STB..(kérdezd meg Kenyér pajtit , hogy szól!)
Üzenj vagy hivj: 70/415-0017
MI is szoktunk kimenni
De ritkán. Ma pl. eringen voltam(tunk)
less csak ide: www.rsvforum.com
elég sokan vagyunk..
Bár itt többeknek már a könyökén jön ki. És mégis átjárnak!
Ugyi?!
a csip=eprom de nem csere csak új szoftwer. az apriliánál a gyár weblapján hozzáférnek az optimalizált illetve a tuning gyujtástérképhez, meg megannyi más adathoz is hogy jobb legyen a teljesítmény leadás.
De mint írtam és egy másik fan is írta a mechanikus rásegítés ésszerűbb és ólcsóbb is.
Hali Doky!
Szóval az enyémet már megcsináltam,és szerintem nagyon sokat javult!Amennyiben érdekelnek a részletek megdumálhatjuk,az adatlapomon ott a teló szám!
na várj most neked RSV-d van ? vagy mid ? :D mert adatlapból nem derül ki
az a baj a nyiregyi aprilia ha jól tudom bezárt de no problem egy fickó mondta hogy az övét vhol behangoltatta majd őt megkérdezem hogy mégis hol meg hogy csinálta
öö a képen sok sisak pontosan 5 én kettőt használok. egyik egy MT ha csak gyorsba kell felvenni vmit másik egy Marushin ami igencsak jó sisak de köszi teljes mértékben igazad van sisak ügyben egyébkén... ennek a témának meg utánanézek... bár akitől vettem ő azt mondta, hogy csak vmi csippet kell cserélni és úgy lesz meg a plusz teljesitmény.. na de már én sem tudom mi van szal szakembert kérdek majd meg
tulajdonképpen igazad is van mert az elektronika különbözteti meg a két verziót.. én legalábbis úgy tudom. De már a kábelstekker messziről nem ugyanaz. nekem azt mondták tudnák "opimalizálni" a teljesítményt az un. eprom szoftwerfrissítésével. ez kb 8-12 ezer forinba kerül a dunakeszi apriliánál. ha ezt bevállalod + raksz rá egy rendszert előtte + kissé nyitottabbá teszed a légszűrődet szerintem simán fickósabbá válik a vas. esetleg ha nem végre mész hanem gyorsulásra rakhatnál fel 1el nagyobb fogaskereket előre az kb még 3 lóerő. ez a zacskós tuning ami nem kerül kurva sokba ha ügyes vagy.
De szerintem... és most meg ne haragudj de a kép és a személyes biztonságod érdekében egy bukósisakkal nyiss mert ami a fotón van az igen csapnivaló minőségű. először TE legyél fontos aztán foghatsz lovakat is!
az enyémben ez a blokk van.. 2000 res Falco.. évjáratban hasonló RSV-kben ugyanezt a blokkot véltem felfedezni gondoltam akkor ha a blokk tök ugyanaz akkor az elektronikát ha kicserélem akkor nem 120 hanem rögtön vagy 140 LE lesz mint az RSV...
Szia,
1. melyik verzióra cseréled ki? úgy tudom hogy a régi blokk elektronika nem egyezik aj újjal...
2. Az bizti a diag, kábel azzal csak (talán) állítani tudsz az elektronikán...
Szerintem kérd ki egy szakavatott véleményét... én is azt tettem mert keveselltem a 122őt de azt mondták hogy nem csereszabatos az elektronika az erősebbikről. talán egyszerűbb mechanikus tuninggal fickósabbá tehetnéd a vasat.
no lenne itt nekem egy nagy kérdésem ! ki akarom hozni a kis RSV blokkomból azt ami bennevan kérdés ezt hogy tudom megtenni
1. ha cserélem az első képen lévő kis dobozt egy RSVére akkor meglesz nekem is a közel 140 paci úgy hogy semmi máshoz nem kell nyúlni?
2. ha a második képen lévő gyárilag elvágott vezetéket összekötöm (azt aminek a vége feketén van szigetelve) akkor vajon mi a fene történik ? mert ha a két fehéret dugom egymásba akkor vmi diagnosztikát irt ki
ha vkinek esetleg van képe az ülés alatt kábelrengetegről azt is szivesen venném
De ha végig olvasod a leveled pár sorát, lenne még mit javítanod az emberekkel való kommunikációdon mielőtt megszólítasz bárkit is itt vagy máshol.
Részemről lezártnak tekintem a dolgot!