Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon köszönöm az építő jellegű kritikát.Igazad van 1el kisebb fogaskereket kell előre rakni. Túl gyorsan írtam és nem gondoltam végig. Ami a három közeli lóerőt illeti az csak elméleti gondolat.
De ha végig olvasod a leveled pár sorát, lenne még mit javítanod az emberekkel való kommunikációdon mielőtt megszólítasz bárkit is itt vagy máshol.
Részemről lezártnak tekintem a dolgot!
Hát én már régen irogattam ide, de emellet már nem tudok simán elmenni. Ilyen duma: "rakhatnál fel 1el nagyobb fogaskereket előre az kb még 3 lóerő"

Szerintem mindjárt rakjál fel 2 foggal nagyobbat, az akkor 6 lóerő? Apám, ekkora marhaságot! Ráadásul ha gyorsulásra mész, akkor előre nem nagyobb hanem kisebb lánckerék kell.

(csak zárojelben írom, annak akit érdekel. A teljesítmény nem egy mérhető jellemző hanem származtatott a nyomatékból és a fordulatszámból. Ha rövidíted az áttételt, a nyomatékod a hátsókeréken nagyobb lesz de ezzel együtt a kimeneti fordulatszám lecsökken. Ergo a teljesítmény változatlan)
Szia,
Én repsol olajat semmiféleképpen... ujrahasznosított anyagokból van.. eleve
Itt egy link...:http://www.olajshop.hu/
Ha ajánlhatom... motul 100% Motorex 100% ezeket használják a versenysportban is!
Én odajárok mindíg. egy vak srác csinálja hihetetlen...
köszi . gyűjtöm az infot mo9stmár esedékes a csere
igen
Racing 4t 10w50?
nekem repsol racing van benne
üdv!

tudom volt már téma, vissza is olvasgattam, csak nem vagyok biztos a dolgomban .
adott 2006-os RSV, milyen olajat tegyek bele konkrétan? javaslatok?
köszi
Üdv! Megvállnék imádott csatalovamtól. 2001-es RSV 1000 Mille, full extrás, leo vince full titánium dupla dob, sport eprom, BMC sport légszürő. STB..(kérdezd meg Kenyér pajtit , hogy szól!)
Üzenj vagy hivj: 70/415-0017
MI is szoktunk kimenni
De ritkán. Ma pl. eringen voltam(tunk)
less csak ide: www.rsvforum.com
elég sokan vagyunk..
Bár itt többeknek már a könyökén jön ki. És mégis átjárnak!
Ugyi?!
Kakucs neked rövidke?
Mert én oda járok, jártam nagyon sokat...
Szia,
Köszke! új nálam most raktam össze a kicsikét... nagyon érdekesen viselkedik...
Hy!
Szép a vasad
helóka Mindenki...
RST Mille.

a csip=eprom de nem csere csak új szoftwer. az apriliánál a gyár weblapján hozzáférnek az optimalizált illetve a tuning gyujtástérképhez, meg megannyi más adathoz is hogy jobb legyen a teljesítmény leadás.
De mint írtam és egy másik fan is írta a mechanikus rásegítés ésszerűbb és ólcsóbb is.
ez az eprom mit jelent?

Harpi téged hivni foglak ! köszi
Hali Doky!
Szóval az enyémet már megcsináltam,és szerintem nagyon sokat javult!Amennyiben érdekelnek a részletek megdumálhatjuk,az adatlapomon ott a teló szám!
Szia.Talán tudok segíteni.Először eprom csere,nyitott légszűrő,és egy jó szellős dob.Ezekután meglátod teljesen megváltozik.Előnyére!
na várj most neked RSV-d van ? vagy mid ? :D mert adatlapból nem derül ki

az a baj a nyiregyi aprilia ha jól tudom bezárt de no problem egy fickó mondta hogy az övét vhol behangoltatta majd őt megkérdezem hogy mégis hol meg hogy csinálta

öö a képen sok sisak pontosan 5 én kettőt használok. egyik egy MT ha csak gyorsba kell felvenni vmit másik egy Marushin ami igencsak jó sisak de köszi teljes mértékben igazad van sisak ügyben egyébkén... ennek a témának meg utánanézek... bár akitől vettem ő azt mondta, hogy csak vmi csippet kell cserélni és úgy lesz meg a plusz teljesitmény.. na de már én sem tudom mi van szal szakembert kérdek majd meg
tulajdonképpen igazad is van mert az elektronika különbözteti meg a két verziót.. én legalábbis úgy tudom. De már a kábelstekker messziről nem ugyanaz. nekem azt mondták tudnák "opimalizálni" a teljesítményt az un. eprom szoftwerfrissítésével. ez kb 8-12 ezer forinba kerül a dunakeszi apriliánál. ha ezt bevállalod + raksz rá egy rendszert előtte + kissé nyitottabbá teszed a légszűrődet szerintem simán fickósabbá válik a vas. esetleg ha nem végre mész hanem gyorsulásra rakhatnál fel 1el nagyobb fogaskereket előre az kb még 3 lóerő. ez a zacskós tuning ami nem kerül kurva sokba ha ügyes vagy.
De szerintem... és most meg ne haragudj de a kép és a személyes biztonságod érdekében egy bukósisakkal nyiss mert ami a fotón van az igen csapnivaló minőségű. először TE legyél fontos aztán foghatsz lovakat is!
az enyémben ez a blokk van.. 2000 res Falco.. évjáratban hasonló RSV-kben ugyanezt a blokkot véltem felfedezni gondoltam akkor ha a blokk tök ugyanaz akkor az elektronikát ha kicserélem akkor nem 120 hanem rögtön vagy 140 LE lesz mint az RSV...
Szia,
1. melyik verzióra cseréled ki? úgy tudom hogy a régi blokk elektronika nem egyezik aj újjal...
2. Az bizti a diag, kábel azzal csak (talán) állítani tudsz az elektronikán...

Szerintem kérd ki egy szakavatott véleményét... én is azt tettem mert keveselltem a 122őt de azt mondták hogy nem csereszabatos az elektronika az erősebbikről. talán egyszerűbb mechanikus tuninggal fickósabbá tehetnéd a vasat.
Du. egy kis e-ring?
sziasztok márkatársak !

no lenne itt nekem egy nagy kérdésem ! ki akarom hozni a kis RSV blokkomból azt ami bennevan kérdés ezt hogy tudom megtenni
1. ha cserélem az első képen lévő kis dobozt egy RSVére akkor meglesz nekem is a közel 140 paci úgy hogy semmi máshoz nem kell nyúlni?
2. ha a második képen lévő gyárilag elvágott vezetéket összekötöm (azt aminek a vége feketén van szigetelve) akkor vajon mi a fene történik ? mert ha a két fehéret dugom egymásba akkor vmi diagnosztikát irt ki

ha vkinek esetleg van képe az ülés alatt kábelrengetegről azt is szivesen venném
Helóka Mindenki,

Esetleg valaki nem tud egy TUONO felső villakiflit eladót?