Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

VAn még egy fontos info!

Szept 12-13 kint vagyok Imolában ami ugye a legnagyobb használcikkvásár motoros berkekben. Esetleg ha valakinek onnan szükséges valami, ami itthon zsillió (Apriliánál ez előfordulhat) az szóljon bátran hátha meg tudom hozni. A részleteket maj'd má személyesen...
Köszi az infot el is tettem... valszer rider-rel együtt.
megmontam ,h jönni fog ,
Aszalós Péter: 30-400-8984
Aszalós Ádám: 30-510-4282
vonalas: 27-544-790
Zrider! Újabb lehetőség, hogy felírd a számokat!
Érdemes hozzájuk vinni. Két lényeges jellemzőjük: értenek hozzá és nem lehúzósak.
Beszéltem már Aszalósékkal, de elbasztam vhová a számukat , de mingyá' jön Végbéla ,aszt megmondja neked.
Vágod , fel kell hozzá emelni a tankot, de lehet,h még az airbox tetejét is fel kell venni, h lehessen állitani vmerre. Ne felejtsd el bekenni menetrögzitővel, mert ugy jársz mint én. A másik menetesfuratba opcionálisan lehet hekkelni olyasféle külső állitási lehetőséget, mint a krosszmotorokon van. a Falcokon asszem alapból rajta van.
Elvileg 2006
Ja és még eegy fontos kérdés....
Aszalós Úrék telszámát tudja valaki? Érdemes odavinni a vasat? Milyen érdekes hogy a fiammal járt 8 évig a kislánya mégse ismerem csak látásból.
No a lemezkart megtaláltam két furat rajta függőlegesen a felsőben apró csavar amihez kurvára semmilyen kulcsal nem férek hozzá. Most akkor nekem is hiányzik egy csavarom ?
Csao!

Mikori évjáratra való? Fotót tudsz feldobni róla?
érdekes módon tegnap szépen muzsikált a masina, indításnál semmi cüccögés köhögés szüttyögés csattanás, még alapjáratom is volt rendesen, ilyen is rég volt
Hali Kenyér!
Írtam a fórumon is, de biztos ami biztos! Szóval ÉN és az egyik haverom is mennénk, ha nem probléma, hogy SV-je van?
Ahogy láttam az "útvonaltervezetet" Gyöngyösnél be tudnánk csatlakozni onnantól mehetnénk együtt.
Időpontot, helyszínt telefonon pontosíthatjuk...
Van egy RSV 1000 üléspúpom ha érdekel valakit
Jobb oldalról benézve az airbox alá, látszik ott egy kis lemezkar benne 2 menetes furat, abban kellene lenni az állitócsavarnak, ami nekem már több mint egy éve kirázódott, azóta nekem se nagyon van alapjárat.
Nem tudja valaki hogy tudnák alapjáratot állítani az RST futura motorján... az a helyzet, hogy semmilyen mechanikus dolgot nem találtam rajta....
És még mindíg keresnék tuono felső villakiflit!
Úgy látszik szép sorban mindenki megmondja a tutit... az előzőekben, ha végigolvastad volna már átléptem ezen a témán. Elmondták, elfogadtam, lezártam, részemről.
Talán nem az én "hülyeségemet" kellene harsogni, hanem aki kérdez annak a sok tudó ember válaszolhatna.
Részemről OFF a topic
shadowbiker:

egy kérdés: ha a motorban "keletkezik" a lóerő, akkor miért változna az meg egy első/hátsó lánckerék cseréjétől, mikor az már a blokkon "kivül" van?!
Ez az IGOL nem hangzik rosszul...Egyébként én a gyakoribb cserére esküszöm, mint amit a gyár megad. (persze nem pályamotorozásokkal tarkítva) Pályázás esetén nyilván nagyobbat kap az olaj is.

üdv.imik74
heláj!
ez milyen lehet?
a repsolból nekem idén még egy decit sem kellett utánönteni, pedig kapott rendesen a gép a castrolt viszont csipegette
jövőre még nem tudom mi lesz benne
Harpi!
Jövő7végén gurulás!
Induljál feliratkozni ;)
Jön Végbéla is meg még vagy 10-en
!
Rosszul fejezted ki magad... senkivel sem illik így beszélni. De mint olvashattad elfogadtam amit mondott. Jó éjt.
Hali!
Azért Pubec mesterrel nem illik így beszélni Nekem nagyon sok jótanácsot adott 2-3 éve ,mikor még csak tervezgettem az Aprilia vásárlását!
Különben tényleg marhaságot írtál,de ezért ne sértődj meg !
Odadnám érte a 3 évvel fiatalabb gépemet!
Ez a paripa istenkirály