Nem annyira gond!
Elmész egy műszerészhez és egy jelgenerátorral a sebességjeladó csatiján megküldöd és egy nap fél nap alatt beleküldesz 3000km-t álló helyben.
Azt nem tudom mennyire lehet megküldeni, mennyit bír el.... de ha csak 300-km/h-t, akkor is max 10 óra...
Sajnos nekem sincs, de szerintem a legközelebbi Aprilia kereskedésben biztosan tudnak segíteni.
Amúgy, ha meglenne még a régi géped, áttennéd a rendszámot, azt lenyomhatnád vele simán azt a 3000-et.
Egy technikai kérdés srácok, hátha képben van vki vele! A Tuonon (2008) a műszerfal cserélhető szabadon vagy tárol vmi kódot és ezáltal csak a sajátjával működik? Esetleg az RSV műszerfala is jó lehet?
A szitu a következő, behoztam végre az új mocimat az olaszoktól és 3200km van benne. Ez nagyon szép és jó, de a jó magyar hatóság 6000km-ig új motorként kezeli s így Áfát is kellene fizetni a regadón kívül. Ezért kellene nekem egy napra egy műszerfal amiben lehetőleg több mint 6000 km van. És akkor már csak az a kérdés, hogy engedi-e a gépet másik műszerfallal beindítani ....
Háj!
Én még nem akarom szétboritani az enyémet, de hívd fel pfvarit, neki van egy csomó ilyen alkatrésze ,amiból szegeli a sajátját.Voda-kettőnegyvenkilencharmincnégyhatvan vagy RSVforum.
Elmész egy műszerészhez és egy jelgenerátorral a sebességjeladó csatiján megküldöd és egy nap fél nap alatt beleküldesz 3000km-t álló helyben.
Azt nem tudom mennyire lehet megküldeni, mennyit bír el.... de ha csak 300-km/h-t, akkor is max 10 óra...