Na kereskedők... Baszki newman esetéből kiindulva sem lehet semmi jóra számítani a kereskedőktől. Pedig ha az nem tipikus garanciális eset, akkor semmi sem az. Persze el tudom képzelni mi a magyarázat: nem garanciális mert nem ők húzták szét a blokkot.
Igen, én is úgy érzem hogy el kell osztani kettővel amit mondott a fickó. Sajna Végbéla RSV-jét pikk-pakk elvitték, nem is csodálom, 1.3-ért az nagyon jó vétel volt.
Hali!
Azt ,hogy mit mond a kereskedő nem feltétlen kell elhinni !Én is megnéztem ezt a motort! Ki is próbáltam ,de ezt már leírtam régebben!Jól megy nem húz semerre stb..., de tuti nem 9000 km van benne!Az is elgondolkoztató minek vesz valaki együléses sportmotort?! Esetleg pályázás céljából?!Ettől független szerintem,érdemes megnézni!
Végbéla motorja szerintem sokkal jobb /biztosabb/vétel lenne,ha még megvan!
Itt egy tanktáska, óriási és nem extra magas.
Nekem ilyen van lassan 4 éve, eddig semmi gond vele.
Ott a rögzítője is amit felraksz a motorra majd ahhoz hozzá csatolod, egyébként mágneses is.
Nagyon stabil. Tanktáska
Az újon tuti van, a régin nem tudom. Az Öhlinsről meg annyit, hogy biztosan ki fogod használni: egy elcseszett kanyar + felgyürt aszfalt, aztán az Öhlins-szel megoldod, egy gyengébb darabbal megfekszel (jó esetben). És nem nagyon van köztünk, akinek még nem volt elcseszett kanyar...
Na akkor jó, egy 2004-es Motorrevüt előbányásztam ma hogy mit írnak a Milléről. Csak a közölt fotó alapján nem derült ki pontosan hogy az újabb vagy a régebbi Millére írták a csúszókuplungot.
Feketében tetszene igazán a gép, és az Öhlins cuccok + az OZ felnik azért csecsébb darabok (na nem mintha kihasználnám a teljesítményüket, egyszerűen csak jobb érzés ezeknek az extráknak a megléte ). Fel is hívtam őket hogy miújság van. Ugye ez a Bikeman kereskedésben van Debrecenben, ők főleg csopperben utaznak, ez az RSV egy beszámításos-bizományos motor náluk. Valami gazdag faszié, aki egy másik motorjával együtt betolta a kereskedésbe ezt az RSV-t, és valami HD-t akar helyettük, ha sikerül eladni a gépeket. Az elmúlt 1.5 év alatt kb 500 km-t mentek vele, a faszi alapvetően csopperes volt, csak gondolom kellett májerkedni neki egy sportgép is. Én is ismerek egy ilyen fószert, anno vett magának egy vadiúj 1400-es Intrudert, aztán rájött hogy a sportgépekkel sokszor jobban lehet villantani, és gyorsan vett egy Gixxerhaccázat, de aztán rájött 1 év múlva hogy a Gixxerezer a menő, és gyorsan lecserélte a 600-ast. Közben csak néhanapján ment a géppel, mert fosott tőle mint atom. Szóval a második gazdája egy csopperes, az első gazdája meg az az arab faszi volt, akinek ilyen autógyűjteménye van Ferrarikból meg Lambókból, meg hasonló szupergépekből. Hát a képekről nézve akár hihető is lehet az az alig 9000km. És valszeg ez a megadott ár még alkuképes is, mert a faszinak mihamarabb kéne a lóvé a beszámítás miatt. Ami viszont elbizonytalanít az RSV vételben: a tankja műanyagból van. Hogy a 'csába fogok én rátenni tanktáskát? Mert azért nem csak Mátra csapatásból áll a motorozásom, azért megyek ide-oda az országban, van hogy több napra is, szóval fontos lenne hogy a tankra meg az ülésre lehessen pakolni. Na meg amit észrevettem, ez a Mille R speciel 1személyes, nincs hátsó lábtartója. No nem mintha akarnék embereket hurcolni vele, az asszonyom úgysem szeret motorozni, de így ha hosszabb túrára megyek, nem tudom hova beleakasztani a csomagrögzítő hálót. Amúgy ehhez vajon van ülés? De láttam más Mille R-eket (pl balusk8 volt Sárga Csikója), amiken meg volt hátul lábtartó, szóval valahogy rá lehet applikálni. Szóval a VTR pakolhatóság szempontból még mindig jobb az RSV-nél, csak ott az élményfaktor alacsonyabb. Pedig mostmár inkább az RSV felé kacsingatok...
Joóvan na!Te még nem gépeltél félre !
Különben kedves Pubec,szerintem nem teljesen tökéletes ez a csúszó kuplung !Gondolom a 04-utáni sárkányokon már faragtak egy kicsit!
http://www.hasznaltauto.hu/2644989_aprilia_rs
v_2004
http://www.hasznaltauto.hu/2621533_aprilia_rsv_
2002
Azt ,hogy mit mond a kereskedő nem feltétlen kell elhinni !Én is megnéztem ezt a motort! Ki is próbáltam ,de ezt már leírtam régebben!Jól megy nem húz semerre stb..., de tuti nem 9000 km van benne!Az is elgondolkoztató minek vesz valaki együléses sportmotort?! Esetleg pályázás céljából?!Ettől független szerintem,érdemes megnézni!
Végbéla motorja szerintem sokkal jobb /biztosabb/vétel lenne,ha még megvan!
Ja persze a 2004 utani az így néz ki. Még a cikkszám is ugyanaz...
Ezzel a futóművel a göröngyökön is élvezet menni, mert nem érződnek.
Nekem ilyen van lassan 4 éve, eddig semmi gond vele.
Ott a rögzítője is amit felraksz a motorra majd ahhoz hozzá csatolod, egyébként mágneses is.
Nagyon stabil.
Tanktáska
http://www.hasznaltauto.hu/2509358_aprilia_rs
v_2001
http://www.hasznaltauto.hu/2509358_aprilia_
rsv_2001
Feketében tetszene igazán a gép, és az Öhlins cuccok + az OZ felnik azért csecsébb darabok (na nem mintha kihasználnám a teljesítményüket, egyszerűen csak jobb érzés ezeknek az extráknak a megléte ). Fel is hívtam őket hogy miújság van. Ugye ez a Bikeman kereskedésben van Debrecenben, ők főleg csopperben utaznak, ez az RSV egy beszámításos-bizományos motor náluk. Valami gazdag faszié, aki egy másik motorjával együtt betolta a kereskedésbe ezt az RSV-t, és valami HD-t akar helyettük, ha sikerül eladni a gépeket. Az elmúlt 1.5 év alatt kb 500 km-t mentek vele, a faszi alapvetően csopperes volt, csak gondolom kellett májerkedni neki egy sportgép is. Én is ismerek egy ilyen fószert, anno vett magának egy vadiúj 1400-es Intrudert, aztán rájött hogy a sportgépekkel sokszor jobban lehet villantani, és gyorsan vett egy Gixxerhaccázat, de aztán rájött 1 év múlva hogy a Gixxerezer a menő, és gyorsan lecserélte a 600-ast. Közben csak néhanapján ment a géppel, mert fosott tőle mint atom. Szóval a második gazdája egy csopperes, az első gazdája meg az az arab faszi volt, akinek ilyen autógyűjteménye van Ferrarikból meg Lambókból, meg hasonló szupergépekből. Hát a képekről nézve akár hihető is lehet az az alig 9000km. És valszeg ez a megadott ár még alkuképes is, mert a faszinak mihamarabb kéne a lóvé a beszámítás miatt. Ami viszont elbizonytalanít az RSV vételben: a tankja műanyagból van. Hogy a 'csába fogok én rátenni tanktáskát? Mert azért nem csak Mátra csapatásból áll a motorozásom, azért megyek ide-oda az országban, van hogy több napra is, szóval fontos lenne hogy a tankra meg az ülésre lehessen pakolni. Na meg amit észrevettem, ez a Mille R speciel 1személyes, nincs hátsó lábtartója. No nem mintha akarnék embereket hurcolni vele, az asszonyom úgysem szeret motorozni, de így ha hosszabb túrára megyek, nem tudom hova beleakasztani a csomagrögzítő hálót. Amúgy ehhez vajon van ülés? De láttam más Mille R-eket (pl balusk8 volt Sárga Csikója), amiken meg volt hátul lábtartó, szóval valahogy rá lehet applikálni. Szóval a VTR pakolhatóság szempontból még mindig jobb az RSV-nél, csak ott az élményfaktor alacsonyabb. Pedig mostmár inkább az RSV felé kacsingatok...
Különben kedves Pubec,szerintem nem teljesen tökéletes ez a csúszó kuplung !Gondolom a 04-utáni sárkányokon már faragtak egy kicsit!
Láttad már a dave.aprilia motorját?Elég jó az ára !
A régi Milléken (2001-2002-es évjáratú konkrétan) is volt már csúszókuplung?