Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Dave.

Enyém az A6 Audi. Most láttam hogy itt is fent vagy én sajna ritkán vagyok itt fent. De azért igyekszem tartani a kapcsolatot. küldtem képeket remélem átment mert itt a netem nem valami jo.
De! IV-es GOLF!
csere még mindig nem érdekel?
Na, ezt akartam hallani. Nekem egy megbízható gép kell, amivel nincsen sok nyűg. Az meg hogy temperamentumos, az kifejezetten jó, szeretem az átlagostól eltérő dolgokat. Most éppen a szervízelését nézegetem az RSV-nek, a befecsis motorjának köszönhetően egy kicsit bonyolultabb szerkezet mint a VTR. Szenzor hegyek mindenfelé... Hát a nagyobb teljesítmény, a jobb futómű mindenféleképpen az RSV felé billenti a mérleget, és ami külön tetszik, hogy a lengővilláról itt nem felejtették le azt a kis sárvédőt. Az nagyon hasznos dolog, ha esőbe keveredik az ember, a hátsó rugóstag nem lesz úgy összebaszarintva. Meg az is tetszik hogy teliidomos a gép, a VTR-re biztos vennék egy alsó idomot pluszba, úgy jobban tetszik, meg ugye kéne egy sárvédő is a lengővillára, hogy teljes legyen a kép. Lehet meg kéne egy RSV-t nézni valahol itt a közelben, milyen is az élőben, milyen rajta ülni, meg ilyenek, a VTR-t már többször is próbáltam, az kellemes üléspozícót nyújtott, és meg voltam vele elégedve a minőségét tekintve.
Ha jól gondolom ez sima 1098, az S már komolyabb felfüggesztést kapott. Amúgy a gép gyönyörű láttam élőben is!
Ami V4 motorokat én ismerek, az mind 2-2 közös csapszeges, ami logikus is, hiszen az egyik cél a keskeny kivitel.
Hali!
Annyival nem jobb, de ha olcsóbb lenne, miből fizetnék Baylisst és Stonert? Erősebb, érezhetően könnyebb, ezért könnyebben kanyarodik. A szárazkuplung csörgése, a motor kinézete fantasztikus! Ugyanakkor vadabb, rázza a kormányt, emelgeti az elejét, 7000-től iszonyúan megindul, de lejjebb is bivaly. A motor erősebb annál, amit a futómü még le tud kezelni.
Amiben a mille jobb: futómü-motor összehangoltabb, kormánygátló, tele van karbon elemekkel, a fordulatszámvillantó állítható, nekem az indexkapcsoló jobban kézre állt.
Csak a hülye fanatikusok vesznek új Ducatit ilyen áron! De ha megvan, isteni érzés!
Alapvetően két V2-ből épített V4-nek két részre van osztva a főtengelye,és a gyújtás elékelésnél nagyobb a játéktér,ez a két hengersor egymáshoz valószögén lehet változtatni.Gondolok itt a motorkarakterisztikából fakadó dinamikus tapadás jelentőségére.Ami ez idáig ebben a Ducati volt jobb mindenkinél,mert a kéthengereseknél hosszabbak a gyújtás szünetek mint az egyenletes gyújtású négyhengeresek.Viszont egy egyenetlen gyújtású négyhengeressel is már hasonló dinamikus tapadást el lehet érni,és a csúcsteljesítményben is erősebbek.90 foknál kisebb hengerszögű két V2-ből épített V4-est csak kiegyenlítőtengellyel lehet megvalósítani.
Dr. House is majdnem vett egy Millet 2 perccel ezelőtt!
Lehet, hogy ő nem kemény mototrt szeretne magának, hanem inkább túrásabbat. De sztem ezt igy olvasgatva nehéz eldönteni, hogy milyen motort vegyen, ki kéne próbálni és lehet 2 percig nem gondolkodna melyik felel meg jobban az elképzeléseinek. Ha olvasgatni szeretnél itt jó pár leirás van mind2 motorról!
http://totalbike.hu/nepitelet/
Ezt találtam:
"Crankshaft configuration can be set to emulate side by side V-Twins, to produce more low-end torque and improve traction on corner exits, while keeping light pistons and connecting rods to allow higher revs and thus develop more power"

Mely magyrosítva emígyen hangzik: "A főtengely konfiguráció beállítható úgy hogy két egymás melletti V2 erőforrást imitáljon, így nagyobb alacsony fordulaton jelentkező nyomaték és jobb kigyorsításkor tapasztalt tapadás érthető el, miközben a könnyű dugattyúk és hajtókarok magasabb fordulatszámot és így nagyobb teljesítményt engednek."
n nem értettem a kérdést
Véleményed szerint mi a különbség egy V4 és egy két V2 összeépítéséből kapott motor közt? Mindkettőben egy főtengely 4 hajtókar 4 henger... Vagy arra gondolsz hogy a főtengelyben a 4 hajtókar 2 avagy 4 csapszegen van-e? Ha jól tudom az összes eddigi variációban két csapszegen volt 2-2 hajtókar.
Az RSV4 az egy hagyományos V4-es,vagy két V2-es van összeépítve. Ahogy az összes V4-es Motogp motor is.Szerintem az RSV4-es konstrukcióba óriási lehetőség van,ha két V2-es van összeépítve. Így a főtengelyt úgy ékelik el ahogyan akarják,lehet egyenetlen gyújtású,köztes gyújtású,és egyenletes gyújtású.Ez az ami jelentősen befolyásolja a hátsó kerék tapadását főleg a kanyar kigyorsításoknál.Gigi all Igna szerint olyan nyomatékos lesz,mint semelyik másik.Mondjuk az új R1-nek elég jó csomagja van,az egyenetlen gyújtással és a fél aktív Öhlins futóművel amit csak a Yamaha kaphat meg.
Csá végbéla!
Na és mi a tapasztalat az új olasszal? Annyival jobb, mint amennyivel drágább ?
Azokat kérdezd, akik mindkettővel csapattak. Megéri a tüzesebb paripa. Persze, ha a hondás kényelmet és "sótlanságot" szereted, csalódni fogsz, ha milléd lesz. Az nem olyan, mint a honda, hogy ráülsz, aztán oda sem kell figyelni rá, "magától" megy. Ezzel dolgozni kell, oda kell figyelni rá, de akkor beszarás, amit kapsz tőle! És hidd el, nincs vele több gond, mint bármelyik japó géppel. Az olasz megbízhatatlanságot azok az elmaradott tagok terjesztik, akik még a 70-es, 80-as évek olasz autóiról hallottak rémtörténeteket.
2007-ben volt egy motoros demonstráció a teljesítményadó miatt, Hősök tere-Budaőrs, 20 ezer motorossal. Végigmentem én is, és a rakparton nem olasz motor fosta tele olajjal az utat, hanem egy 900 RR. Persze, ez mindenkivel előfordulhat, ha... Tehát, akkor miért is jobb a Honda?
Ez űberbrutál
Tónyó? Az szerintem ideális! Lehet vele pályázni, túrázni és kerekezni is + V2 Szal ott van a szeren! Mondjuk már terepen is láttam egyet! Jó megy Békésben az embereknek!
Ne is mond! Nem tudunk motorozni, hát iszunk, szal nem nem biztos h megérem a tavaszt!

már nem mertem tovább menni vele akkor
a sárgának viszont egyszer sem puhult el a fék
Hát szemezgetek itten a Tuonóval! De van még pár rivális. Majd kipróbálás után eldől mire lesz a csere. Meg mire lesz majd keret...?! Én is üdvözlöm az iszákost!
Gyúrni? Hát nekem most elég fostos a helyzet! Remélem hogy lesz terem. Inkább motorozni kéne már!
Helyes Dave fogok szólni. Motor nélkül megőrülnél. Brutus csaknem olaszpárti leszel h itt vagy?
Jah! meg supermotyója...
literes sorszámozott extraraptor