Ez a gép egy állat!
Balusk8 minden jót megadott neki!
Igen, járt vele pályán, meg gyorsult is vele, de én bármikor megvenném tőle!
Egyébként dave itt a fórumon szintén árulja az apriliát!
Ö még meg sem merte hajtani!
2ezret ment vele egész szezonba. elég jó gépnek tűnik!
Az enyémet meg nem adom el, mert rendesen bele vagyok buzulva
Jegyzem sem szüperkönnyű felni, sem Öhlins,.. csak Showa,meg brembo, de jobb mint az évekkel fiatalabb gixerem volt
Hát nem igazán van hasonló árban Öhlins-Oz cuccos RSV a hirdetések között! Esetleg 1.6-1.7 milcsi körül, már ha volna, mert most a legolcsóbb az egy 2006-os, 1.8-ért.
Sok kereskedés vállal fél év vagy pár hónap garanciát az eladott használt motorjaikra. Gondolom átnézik és ha olyan az állapota akkor bevállalják. Sztem itt is ez lehet. Ja a 25 ezer az tényleg nem kevés azt meg én néztem el.
Sajnálhatod, az az RSV-t, jó darab volt.
Amit meg most belinkeltél '04-est épp az ünnepek között láttam, háát, mit mondjak, szerintem jó helyen van az ott.
Ráadásul amúgy sincs valami jó hírük (a kereskedésnek), elég sok a rossz, meg a kétes ott.
Egyébként a fél év garit sem értem, mert ezekre csak 3 év volt, ami 2007-ben járhatott le valamikor, esetleg 2008-ban.
Hopp, ez elkerülte a figyelmemet! Hát elég karcsú ez a 8845 km, az tuti. De a másikban az a 25000 teljesen hihető, lásd Zsolti (Végbéla) RSV-jében is 22000 körül volt a nyáron. Mondjuk az az egy dolog zavar, hogy kereskedésben van, magánszemélytől szeretek vásárolni, mert ott személyesen a tulajjal tudok beszélni, ami sokat számít. Na meg a kereskedők szeretik rátenni a maguk kis hasznát, ebből az árból pofátlanul alkudnék...
Nekem is gyanus a 8800km, bár a képek szerint szép állapotban van. Viszont a másikat meghajtották pályán, is a gumik legalább is ezt mutatják, hacsak nem csak feldobtak rá egy pár pályagumit. Plusz van benn nem kevés km, nincs Öhlins, OZ, stb (nem mintha feltétlenül szükséges lenne), de egy évvel újabbat magánkézből hasonló áron meg lehet kaparintani (és annak már aranysárga telói vannak ).
A 2004-esnél sincs túl sok km. Hivatalos kereskedésben sem tart túl sokáig átirni a km-t, ezzel vigyázz majd. Sztem magánszemélytől jobb venni, talán kisebb az esélye, hogy átver és ott látod is hogy kié volt, következtethetsz, hogy milyen motoros lehet, hogy használta. A legnagyobb szar, amikor évekig gyűjtesz vmire és miután megvetted derül ki, hogy átvertek. Szerencsére velem nem volt ilyen, de manapság könnyen átverik az embert, úgyhogy vigyázz.
Te azt elhiszed, hogy 8 éves motorban 8 ezer km van? Sztem nem kéne, vagy ha igen, akkor csak pályázott. Meg sztem menet közben nem nagyon érezni, h nem kovácsolt kerék van rajta.....
Sziasztok!
Horvátorszában hogy állnak a hangos kipufogóhoz? Semmi "E" jelzésem sincs rajta, meg elég jól is szól. Számíthatok basztatásra, büntetésre? Tudtok valamit? Köszönöm:W.
Hát ma voltak megnézni a VFR-emet, de nevetségesen olcsón, 600e-ért vitték volna csak el, pedig a hirdetésben odaírtam hogy FIX 650ezer az ára. Felesleges volt felébreszteni Vifferkét a téli álomból, csomagolhattam ki a sok bebugyolálásból+takaróponyva alól, meg járathattam a motorját utána hogy jól átmelegedjen, és ne okádja a sok párát a drága. Mondjuk legalább egy picit átmozgattam a blokkot, 3 hete van téli álomba a drága, akkor mentem vele utóljára.
Át tudom érezni a helyzetedet,én is tavasszal szeretnék váltani elsősorban 1000-es V2-re.Több márkát is kipróbáltam (elfogulatlanul),még a Benelli Tornado is volt alternatíva.Az Olaszokhoz nagyon olcsón hozzá lehet jutni,gyakorlatilag Japán 600-as árban mozognak,és elég nagy volt a kísértés.A Benelli Tornado próba után még egy órát nézegettem alig tudtam ott hagyni,de viszont a vezetési élmény nem volt akkora élmény.Az biztos,a külső sok mindent eltud felejtetni.Viszont amikor a VTR 1000SP-t kipróbáltam nem volt kérdés mi lesz a következő,és szerintem elég dögös is.Nem vibrál-rezonál mint az RSV,ha egy napot kéne az RSV-vel motoroznom akkor biztos elzsibbadnék.Nem rángat úgy a VTR,nincsenek teljesítmény hullámok,lineárisabb,egyenletesen adja le a teljesítményt egészen a max.fordulatszámig és nem fogy el hirtelen a végén.A műszerfala teljesen egyedi,ami nekem nagyon tetszett.A váltója az egyik legjobb,amivel eddig dolgom volt.Élmény volt vele váltogatni,a váltó útja és a hozzá szükséges erő ideálisan van kitalálva.Az RSV-nek egy fokkal harapósabb a fékje,de az ismerősöm kéthetente légtelenít.Az RSV-nek a futóműve határozottabb direktebb.Még a VTR-hez annyit,már vannak 100000km feletti példányok és ezt kopó alkatrész cserékkel érték el.Szerintem érdemesebb lenne külföldön körül nézni,mert ott nagyobb a választék,és több a gyári állapotú.Egyébként én is láttam a hirdetésedet és nagyon egybe van a gép.Sok sikert a váltáshoz,biztos megtalálod neked passzoló motort.
Köszi a választ! Láttam a hirdetések közt, ezért kérdeztem. Nézegettem a viffert, korrektnak néz ki! Ha most cserélném le a vasat elgondolkodnék rajta! De az sajna még nem most lesz. Vagyis nem sajna, mert imádom az áprilkát, csak kéne még erő :)
pedig nekünk azt tanították, hogy az analóg órákat gyorsabban felfogja az agyunk, mert a digitális jelet még analóggá kell visszaalakítani a fejedben. :) Amúgy logikus meg valós, de ettől független nekem is jobban bejön a digit. :)
Igen, én hirdetem. Bár meg vagyok a mocival elégedve minden tekintetben, jó vele túrázgatni, jó vele csapatni a Mátrában, alacsonyak a fenntartási költségek, így 50e km felett is csak a kopó-fogyó alkatrészeket kell pótolni, szóval még megbízható is a masina. De már régóta vágyom egy 1000-es V2-es sport vagy túrasport gépre, és eljött az idő hogy megvalósítsam az álmomat, így ezért akarom eladni a Viffert.
Balusk8 minden jót megadott neki!
Igen, járt vele pályán, meg gyorsult is vele, de én bármikor megvenném tőle!
Egyébként dave itt a fórumon szintén árulja az apriliát!
Ö még meg sem merte hajtani!
2ezret ment vele egész szezonba. elég jó gépnek tűnik!
Az enyémet meg nem adom el, mert rendesen bele vagyok buzulva
Jegyzem sem szüperkönnyű felni, sem Öhlins,.. csak Showa,meg brembo, de jobb mint az évekkel fiatalabb gixerem volt
árban megyegyezünk érdeklődni a honlapon lévő elérhetőségeken lehet
a hirdetés
Ezt a gépet nem ismeritek véletlenül?
http://www.kepesmotor.hu/april...
Amit meg most belinkeltél '04-est épp az ünnepek között láttam, háát, mit mondjak, szerintem jó helyen van az ott.
Ráadásul amúgy sincs valami jó hírük (a kereskedésnek), elég sok a rossz, meg a kétes ott.
Egyébként a fél év garit sem értem, mert ezekre csak 3 év volt, ami 2007-ben járhatott le valamikor, esetleg 2008-ban.
Horvátorszában hogy állnak a hangos kipufogóhoz? Semmi "E" jelzésem sincs rajta, meg elég jól is szól. Számíthatok basztatásra, büntetésre? Tudtok valamit? Köszönöm:W.
Szóval volna ez a 2004-es RSV:
http://www.hasznaltauto.hu/2644989_aprilia_rsv_2
004
Szerintetek melyik volna jobb vétel?
Meg ez a 2001-es:
http://www.hasznaltauto.hu/2509358_aprilia_r
sv_2001
http://www.hasznaltauto.hu/2644989_aprilia_rsv
_2004
Sajna ez alatt nem Öhlins futómű van, meg nincsenek szuperkönnyű OZ felnijei, de egész jó árban van első ránézésre.
Vagy szerintetek ez jobb vétel lenne?
http://www.hasznaltauto.hu/2509358_aprilia_rsv
_2001
Hát ma voltak megnézni a VFR-emet, de nevetségesen olcsón, 600e-ért vitték volna csak el, pedig a hirdetésben odaírtam hogy FIX 650ezer az ára. Felesleges volt felébreszteni Vifferkét a téli álomból, csomagolhattam ki a sok bebugyolálásból+takaróponyva alól, meg járathattam a motorját utána hogy jól átmelegedjen, és ne okádja a sok párát a drága. Mondjuk legalább egy picit átmozgattam a blokkot, 3 hete van téli álomba a drága, akkor mentem vele utóljára.
Minden japán motor űbersteril az olaszokhoz képest!
Ez az egyéniségük!
Kényelmetlen?
Én megszoktam
Én először leolvasom az analógot és csak utánna tudom mennyi a tempó, a digitálisra meg csak ránézek
Én inkább azt venném figyelembe hogy a digitálisan kiirt sebességet jobban le lehet olvasni!