Ha Pesten laknál, ajánlanám a Joob kerék szervizt. Ám így csak annyi, hogy nem kellene megvizsgálni azt a felnit műszeresen (röntgen, stb.)?
Mi jöhet még nagyobb tartós sebességnél?
Azért nem akarlak megijeszteni, de én így gondolkodom.
Itt azt írják, hogy lesz Tuono. Állítólag már rajzolják és egy év múlva mutatják be. Bár szerintem már meg van az rajzolva, mert ha még csak most kezdik valóban rajzolni, akkor abból egy év múlva nem lesz semmi.
Egyébként a Factory-ra 14-15k fontot céloznak, a sima R-re 12k-t. Csak összehasonlításként angliában jelenleg a Mille Factory 10.5k font, a Mille R pedig cirka 9k.
Hát új típus ide vagy oda, szerintem egyik sem egyszerű feladat. Mármint tök újat létrehozni vagy egy meglévőt átdolgozni. Ami biztos az RSV4 annyira nem teljesen új, ami a designet illeti, szerintem nagyon is apriliás a régi jó dolgokat megtartották (váz hasonlósága a régivel, felnik, fékek és a szögletes formavezetés...) ami meg "dohog" benne az kívülről nemigen látszik, azt majd érzi azt, aki éppen kanyarog vele. Tehát amit látunk az szerintem az az RSV méltó utódja. Az hogy ilyen tölcsér alakú kipuffot kapott az egy dolog (de egyébként beszarás, mert ráhegesztették a régi RSV gyári dobjának a végét ), mert azt úgyis le fogja mindenki dobni róla. Nekem nagyon bejön, és szerintem (pozitív értelemben) "kilóg" a japán gépek sorából, dehát lássuk be őszintén, mindig is kilógott egyediségével a "kezdetektől".
Személy szerint csak azt sajnálom, hogy nem áll benn a garázsomban egy ilyen vadállat!
Na jó de a nagy semmiből nem nehéz újszerű vasat kihozni. Az lett volna a szép ha egy ennyire durva V2-őt csinálnak. Pl. Az első ZX-10R mekkora durranás volt? Főleg a ZX-9R-hez képest. Most egy tavalyi R1-et meg K8 1000-et hova fejlesztesz? Persze lehet de nem lesz olyan látványos a dolog mint egy teljesen új gép.
Nagyon nem szeretem az újságírókat (ez így függetlenül a cikktől) Az biztos, hogy az RSV4 nagyon jól néz ki, az ára pedig... 3 éves motornál a fele lesz A fara... szerintem túl hegyes, szögletes, nyilván szokni kell.
Azért ha megnézem az új R1-et, sokkal merészebb a design hozzá képest, de nekem még mindig túl egyenvonalú az összes mai motor. Utoljára a 60-as években tudtak szépet alkotni, ez van.
Hát ez az RSV4!Csak nézem a videóját és arra gondolok, hogy 5év lapítás után mekkorát alkotott az Aprilia.
Nem vagyok csak egy kicsit elfogult, de a konkurencia 2009-es gépei külsőre elmaradnak rendesen...a műszaki paramétereket meg nem ismerjük még (a többiekét sem),de ezt az "új állatot" nehéz lesz túlszárnyalni.
Meghát az örökös mondásunk is picit kiegészül: "A sor4 meg a V2 na meg a V4 nem egy lapon említhető!"
http://www.tesztmotor.hu/hirek/az-aprilia-csodafegyvere.
html
az új V4-ről pár infó a fenti link alapján! Nekem nem jön be a hátulja, meg a kipuff (én márcsak maradi vagyok...), de az erő és a "szokásos" mille futómű odabasz nagyon, ebben verhetetlen lesz sztem! Az ár viszont sok, de az is igaz valamit valamiért (remélem a Tuono frissítése is megkapja majd ezt a csomagot más kivitelben )
Jah, az neked közel van!
Mi olyan fél 11-kor indulunk Hajdúszoboszlóról, Ujfalunál megyünk a 47esre, ha valaki tud közben kapcsolódni, azt szivesen látnánk!
Ott meg a sportpálya bejáratánál szoktunk leparkolni. Csinálhatnánk egy kisebb fórumtalit!
Mi jöhet még nagyobb tartós sebességnél?
Azért nem akarlak megijeszteni, de én így gondolkodom.
Széles utat, gumi fákat!