Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ennyire azért nem számoltam ki
Meg én amúgy se sok minden után számolok pontosan. Inkább azt mérlegelem megéri-e vagy sem.
Esik az eső... Ma kezdődött a szabim... Szép kilátások...
Kenyer,
igen mostmár itthon szervizelem. Hál'istennek beletanultam azóta amióta nálam van. Persze komolyabb dolgokat nem csinálok rajta (de a szervizeket még igen).
Egyébként még1 észrevétel: 500km =5*6,5*310 (benzin) + 0,6*4000 (olaj, mivel 2t) = 12250ft kb, ami pont duplája annak amit te számoltál, és nem tudom hogy jött ki a Tiéd :)
Kedves Tyt.
Gondolod fejtágításként írtam? Eszemben sem volt. Csak tudod, hála az égnek megadatott(még ha hitelre is) , hogy nem egy új autóm-motorom volt már. Minden volt kisebb-nagyobb gond. Mikor szervvízelni kellet vinnem, szépen körbeérdeklődtem, hova érdemes vinni, és hova nem.
Aztmondod 500km oda vissza Dunakeszi. Az kb 6rugó benzinbe. Mennyit húztak le rólad Natixnál?
Egyébként hozzáteszem, én még nem voltam nálluk, és hála az irományodnak,ami célt ért, nem is fogom hozzájuk vinni.
És reméllem, az én irományomból nem azt fogják leszűrni, hogy téged próbáltalak utólag okosítani, hanem azt, hogy körbe kell nézni,érdeklődni ,megtudni hova kell vinni. Sajnos jó szervíz tényleg kevés van. És az a kevés sem olcsó.
Egyébként az előző gixeremet, a márkaszervízes bakik után, én is itthon szervízeltem, és míg el nem lopták, minden pöpec volt rajta.
Úgyhogy, ha van affinitás, nyugodtan otthon is.
(Bár nekem nincs túl sok )
Nem monden, hanem minden sebesség
Amúgy MOTUL 15W50
Nekem régebbi RSV-m van,s hidegen tényleg nehéz megtalálni az ürest, de meglehet! Azonban a motor hamar felmelegszik, s akkor már monden sebességet rendesen szed, nem kell gurulni!
Hogyhogy nem megy az üres? Nem emel ki teljesen a kuplung? Mert ott akkor valami hiba van szerintem. Levegő van a kuplungfolyadékban, vagy lehet más motorolajjal is próbálkozni. Én ezt nem nagyon hittem el, Castrol Power1 Racing volt benne, azzal kicsit ugrott a motor, amikor beraktam egyesbe, meg nehéz volt megtalálni az ürest. Gondoltam ez szériatartozék Most Agip 10W60-al tökéletes. Csak hidegen ugrik és az üres mindig ott van, ha keresem.

Viszont amit észrevettem, hogy hidegen indításnál apró koromszemcsék maradnak a falon, ha közvetlenül oda irányul a sportdob , ez eddig nem volt.

Szóval szerintem ki lehet kísérletezni a motor tökéletes beállítását meg a megfelelő olajokat, de gondolom ez minden motornál így van. Idő kell, amíg összeszoknak a motor és a motoros.
úgy beszélsz mintha az ország tele lenne kiváló aprilia garis szervizekkel, holott véleményem szerint inkább kevesebb van mint több. Aszalósék szervize meg nekem 500km oda vissza...
Kenyer,
mélységes tisztelettel jegyezném meg, hova vittem volna? Közelebb csak egy garis szervíz van, a szentesi aprilia, voltam is náluk, de ők még sutábbnak/idiótábbnak tűntek, ezért nem oda vittem. Utólag még vihettem volna a békéscsabaiba is, de a lényegen nem változtat, Hisz amit a natix elkúrt, garis javításba se ők, se a mille, se a békéscsabai aprilia, se senki nem vállalta. Bár a natix mosolyogva rendelt volna dugattyút 50 rugóért, ami egyébként 20ezer forint.
Az meg a másik, ez az első új motorom, lövésem nem volt hogy mit hogy kéne csinálniuk a szervizben, csak a második, harmadik alkalom után tűnt fel rendesen, hogy ezek nagyon bénák a motorszereléshez.
Én figyelmeztetésképp írtam le a sztorym a natixról, nem azért hogy megkapjam magamnak hogy miért nem vittem máshova. Mellesleg ha figyelmesen olvastál, akkor rájössz hogy értelmetlen most okoskodni, hisz a garanciális szervizeket jóóó messzire elkerülöm (hisz az 5év gari pont arra nem vonatkozik ami baja lehet a motornak....) Amióta az új henger+dugóval össze van rakva (február), voltam Dunakeszin Aszalóséknál, rendesen bekarburálták, átnézték (kiderült hogy a power vez. elektronikám is halott, sajna gari arra sem vonatkozik ha jól értelmeztem), szal azt cseréltem, és azóta tökéletes a motorom. Itthon végzem a kötelező 4000es szervizeket, és még sosem volt ilyen megbízható a vas....
hát igen, voltam olyan hülye hogy ott vettem meg a rendszert, mert "csak így marad meg a gari". Egyébként fúvókát cseréltek, KISEBBRE. TÖkéletes motorgyilkossági recept volt. Szegény 2t, nem kapott kaját, és 2x akadt meg nagy fordulaton :(
Ha elég ügyes és türelmes vagy, álló helyzetben is megy az üres. De valóban nem egyszerű. Ha ez nálad fő szempont, nem ez a Te motorod! Ha nem ez a fő szempont, baromi jól fogod érezni magad Mille-tulajként!
Köszi, csak az a bibi, hogy így már terven felül lennénk. Majd meglátjuk...
Egyébként a 1098S-re azért sincs kilátás, mert a nagyobbik gyerekem elérkezett az RS 125-ös korba. Tehát lehet, hogy igazad lesz: hetente egy motor. De ez azt is jelenti, hogy Aprilia mindenképpen marad a családban.
Várj, nem a japó vs olaszra megy ki a játék. Én totál objektíve közelítem meg a kérdést, megpróbálom mindenki véleményéből kihámozni, mi az önmegnyugtatás, illetve az elfogultság, és mi az igazság. Körbeszimatoltam szervizigényesség ügyben. Igen érdekes dolog ez. A Tuonót egyáltalán nem szidták, a Millére azt mondták rengeteg apróság kijöhet rajta. Pedig ugyanaz a blokk. A szabadonfutó, a kuplunglevegsősödés, a hátsóféklevegősödés a müszerfalresetelés, az önindítórelé... Ezek közül a szabadonfutó igen nagy károkat tud csinálni. Nem mondom, japánoknál is szép számmal akadnak dolgok, az agyonszenzorozott befecskendezésben szeretettel megy gallyra valamelyik jeladó, vagy potméter főleg az új fejlesztésű motoroknál. Gyermekbetegsége mindegyik motornak van. TL 1000 nek is VTR nek is a befecskendezése hagyott kívánnivalót maga után megjelenésekkor. TL nek még a hátsó rugostagot nem tudták hova pakolni a 90 fokos hengerszög miatt ezért egy igen alulméretezett rugóstagot raktak be. Szóval összehasonlítva a japókkal, nem nagyon tudnak labdába rúgni. Viszont én nagyon allergiás vagyok a váltóra, és nagyon mondogatják a tulajok, hogy a Millét csak gurulva lehet üresbe bepakolni. Úgyhogy tényleg dilemmába vagyok. A régiről semmit nem tudok. Valakinek nincs itt bővebb tapasztalata róla?
Van bizony. De nemakarlak elkeseríteni, a japó gépeknél dettó ugyan ez megy. 2 új japánom is volt, tudom mit írok. Teljesn mindeggy, mit veszel. A kereskedői hálóatok hozzáértése(tisztelet a kivételnek) eggyenlő a 0-val. A magánszemélyek egymás közti adásvétele, pedig egy igazi hidegháború. A dilerek az anyjukat eladnák 10 forint haszonért. A magánszemélyek meg bármit összehazudnak, csak vidd a paripát. Tudnék pár példát...
Ne harugdj, de muszály megkérdeznem...
Akkor miért a natixnál szervízelteted? A garancia nem egy kereskedőre vonatkozik, hanem a márkára. Ha te az aprliádat bármelyik másik HIVATALOS márkakereskedésben,szervízben javíttatod,a garanciád megmarad. Ez igaz akár egy külföldi márkaszrevízre is.
Rég jártam itt, megint itt a nyár, meg látom a sok Millét. Szóval már tavaly majdnem becseréltem a tavalyit. Aztán maradtam egy japánnál. Legjobban a régi Mille R tetszik, sárgában. Viszont nézegetem a hirdetéseket, és segghülyének nézik az embert. 2000-2002-es motorokat 15 000 km el? Ugyanmár. Ráadásul amelyiknek resetel a műszerfala? Komolyan ez a rohadtnagy pénztelenség annyira elijeszt, hogy olaszt vegyek. Vagy csak szervizkönyveset. De nem lehet bízni itt senkiben. Még azt is tuti hamisítják. Agyrém ami itt van. Meg ez a garanciakérdés. Bementem a hozzám legközelebb lévő aprilia kereskedésbe, hogy mire szól az 5 év, és a fickó nem tudott konkrétumokat mondani. Ez vicc, ami itt folyik. Komolyan szerelmes vagyok a Millébe, de ez a sok hokinyúl teljesen elijeszt. Nem tudja mit árul? Mit ad el, mennyi pénzért? Ilyen van?
Ez most komoly, hogy vettél náluk egy rendszert, és nem fúvókázták át a karbit? Még jó hogy nem cseréltem be náluk a motoromat tavaly ... És még meg is mondták, hogy meg fog szorulni? Hát miért nem állították hozzá a karbit, hogy ne szoruljon meg? Alap a fúvókacsere ilyenkor, sőt ha maximalisták vagyunk akkor karbicsere nagyobb torokátmérőre. Bazzz.
Ezt köszönjétek azoknak a patkányoknak, akik tankolnak és elhúznak a kutakról fizetés nélkül. Én múlt héten voltam szemtanúja egy ilyennek. Sajnos nem láttam a rendszámát, de úgy felnyomtam volna a rohadékot, hogy csak nyekken. R 46-os limited edition R6 osa van és nincs pénze benzinre?
Ok, semmi gond .......

Majdcsak összeáll így is valahogy!
Hali !
bocsi de a villát csak egyben adom el
2db. telló villa hiddak kerék tengely ár 380.000.-Ft
Brembo racing radiállis ár 100.000.-ft
üdv.
Oke, közben megkaptam.

Az a baj, h. az alső-felső villanyak és a fék megvan, + a jobbos szár kompletten, balos van enyhén sérülve.
Ennek fényében ekkora befektetést nekem nem ér. Még a 2 teló a többitől függetlenül talán, de azt is megértem ha így nem akarod eladni! Esetleg azért egy árat dobhatnál így is .......
A keres rovatban irtam választ és árat is
üdv.
monster800@freemail .hu
Hali!

Na a 2574 beszólásban pont erről beszéltem .......

Vmi privát elérhetőség?
Hali mindenki !
Hát ha valakit érdekel ezzektől megválnék:
Öhlins 12000 km futott 2003 beépítés
brembo racing változat, ennél csak a monoblok jobb.