Azt mondták, hogy reggelre elmennek a felhők. Ha csurog az eső, nem megyek. De ha csak borult, akkor igen. Zriderrel megbeszéltem, hogy a tatai Shell-kúton talizunk.
Zsolti!
hola picsba van ez a di bosco?
Itt rohadok Tetübányán, a millémmel együtt, ha jó az idő számüzetem magam a melóból és bekapcsolódom én is rezgess meg légyszi! 20 33 45 444
Hali!
Most értem haza. Szóval szombaton már jó idő lesz! Vagy jobb. Reggel 9-kor indulnék Ráckevéről, kb. 35 perc alatt az Annahegyi pihenőben vagyok (M0). Ha így jó. Csak annyi a változás, hogy nincs útközben örömmotorozás, mert jön a nagyobbik gyerekem a maga 180 centijével a Mille hátsó ülésén...
Tehát útközben tuti meg kell állni a gémberedés miatt, meg a tükrökben is csak a gyerek térdeit fogom látni, de hajthatatlan, látni akarja a Ducatikat.
Ha más időpontot óhajtasz, szólj!
A pécsi kereskedő már hívott, hogy menjek, elintézte a tesztmotort. Szombatra.
Ha kettesben húzol rajta akkor a második ürest veszi?
Esetleg alatta fekszel és lefelé húzod?
Kezdem érteni.
Szóval fékezel, majd kettesben lefullasztod, leugrasz róla, alá fekszel, és egy kicsit húzol a váltókaron, mert ilyenkor a legegyszerűbb!
üdv mindenkinek!a garanciákhoz hozzászolva,megrepedt a műszerfalam 07 rsv-én és amikor lemostam a gépet nemvettem észre,csak késöbb láttam hogy párásodik és nem mutatja hőfokot rendesen.lementünk dunakeszire megnézte a srác,azt mondta hogy külső ütés miatt nem jár a gari de hogy már nem mutat rendesen a hőfok számlálo ezért gariba kicserélte a komplett müszerfalat ami ha jol néztem af1/racingon 160000 körül van !igy most van egy null kilométeres mocim!rendesek voltak velem,normális csapat végre valami jo is történt velem,alig akartam elhinni!
álló helyzetben csak nagyon kicsit kell húzni a váltókaron és lehet érizni mikor beveszi az üreset!
ha kettesben vagy akkor meg a legegyszerűbb! én pl megállás előtt nem birom berakni üresbe
Menet közben semmi gond! Az én tapasztalatom az, hogy ha sebességben marad megálláskor, nem jön ki könnyen üresbe. Menet közben könnyü és határozott a váltója, tehát a motorozást nem vágja agyon. Aztán, ha ráülsz, azt mondod majd, hogy k..va jó gép, az álló helyzetben nehezen beugró üres meg nagy ívben le van szarva! De látod, másoknak ezzel kevesebb gondjuk akadt! Javaslom!
Az én fő szempontom igazából az, hogy úgy érzem, szoptam eleget akadozós Yamaha meg Kawa sportmotorváltókkal, és inkább felgyújtanám az olyat. Kicsit megcsömörlöttem abba, hogy izomláz van a bal lábszáramban. Agyonvágja a motorozást. Remélem a Milléjé nem ilyen.
Én akkor kigurulok Tbányáról a pálya melleti shellre 9-fél10 között, azt majd ott összebandázunk!