Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet nem veszíttünk vele semmit! Egyébként biztos ,hogy több a tapasztalatom mint neked!Márcsak a szakmám miatt is és a mindenapi munkám miatt is!
én itt befejeztem ezt a topicot
igen...te 27éveslétedre nagy rs 50 szakértő vagy
Nem iszem ,hogy NEKEM bármit is bizonyittanom kéne ,főleg neked!
akkor rendben van csak nem akarom hogy potyára menjek el de a kép se adja mindig vissza a valóságot akkor valószínű hogy a lánc sértette meg és akkor kell mind a 3 cucc.
a féktárcsa nembaj ha nemjön le igy kép alapján nem egy agyonhasznált darab.
a héten midnenképp elmgyek értük
Ez kicsit bonyolultabb mert ujra kéne kalibrálni a karbit ,hogy az alapjárat is jólegyen és szépen fel is pörögjön.Ezt melegen kell beállitani!Ezt úgy tudod ,hogy felmelegited a gépet és elöbb a levegőt állitod ugy hogy betekered a levegő csavart úgy hogy majdnem leáljon a gép ha ez megvan szép lassan tekerd kifele és közben jác a gázzal úgy ,hogy fel-fel pörgeted (magas fordulatra) ezt addig folytatod mig dadogás és és akadozás nélkül szépen hirtelen fel nem pörög.Ha ez megvan akkor elvileg a levegő jó márcsak az alpjáratot kell ez kb 1000-1500 között jó.sajna leírni nemnagyon lehet ehez fül kell!
milyen hátsó folytást merrefelé? ha lerajzolod hogy néz ki bellül a rezó akkor elhiszem.
Akkor kurvára széttvégtad öreg mivel csináltad sebészkéssel?Mert a hátsó folytást csak fúrnilehet vágni nem!Egyébként tényleg neked van új RS-ed de feldughatod mert egy fos!Az én 9 éves gépem (ami csak papiron 9) keresztbe megeszi a tied és elegem van ,hogy mindenben okoskodsz de egy féket nemtudsz légtelenitteni!Elég!Egyébként pár dobot már heréltem!
szóval akkor levegőt adjak neki többet és jó lesz ugye?
4 hete szedtük szét. nekem van uj rs em csak tudom ember
Ez ígyvan de kébzeld valaki azt állította ,hogy meleg motornál menetközben szivatót húz és jobban megy a mocija.
na ez az amit még észre is vettem h hidegebb motorral sokkal jobban is húz és még azt vettem észre h 6.ba 7500körül ha félgázon mek és húzok egy csutkát mintha lassítana, és ebből már én is erre gyanakodtam h sok a benya
Nem a REZONÁTORBAN is 2 folytás van!Egyébként az a gyertya jó.
Írtam amit írtam!Egyébként ahol a rezibe becsatlakozok a cső ami a végdobhoz megy.(A rezi legvégén) és ez mindegyik RS dobban ígyvan tökmindegy milyen évjáratu!
amúgy NGK BR9ES gyertyám van
a 2 folytást úgy értette h a rezóban a katalizátor, és a végdobban van a 2.
na mert hol van a rezonátorban a második folytás?
Kedves belagergo nem vitatkozom veled!Te csak nyomd a szivatód és suhany!
Nincsen jól beállitva a karbid nagyon sok benzint kap és hidegen ezért megy jól de melegen nem!Ehez semmi köze a 80-as fúvókának.Adni kell neki egykis levegőt!
egy folytás van benne
nekem az RS-en az az érdekes ha hidegen szívatóval indítom akkor hidegebb időbe még jól indul de pl. ilyen 20fokba már szinte fullad. Meleg motornál néha beindítani se tom önindítóval:S A főfúvóka 80as gondolom az arrow miatt.
nemakarok sportdobot venni, inkább legyen kicsit gyengébb a gép, vagy megpróbálom olcsóbban megmókulni most lassan összejön a pénzem új gumikra, és lehet faszán döntögetni
90-es fuvókával mennie kell!Hacsak nem sok a folytás vagy nem kevés a levegő ,de ha szerelő álította akkor valószinü jó.Sajnos gyárilag túlfolytják a mocikat így szabályozzák a sebbeséget ezt sajna törvény írja elő nekik na meg persze a beszállító mert azt akarja ,hogy késöbb tőle vedd meg a "tuning"dobot ami lényegében ugyan az csak folytás nélkül!
viszont ha akarsz venni sport rendszert tudok 40rugóér full új leo vince-t énis most fogok venni az enyémre ha lassan öszejön az ára
akkor kivágjuk, és megpróbálom mind2 végdobbal, melyikkel milyen, de hallgatok rád:)