Visszatérve az évjáratra, ha olyan, mint a 125, akkor nézzétek meg a fejidomot a lámpa alatt(belülről), az lesz az idom évjárata! nézzétek meg a felniben a küllőbe bele van elvileg írva! Nézzétek meg a féket, abban is bele van írva! Majd a blokkot, jobb oldalon, a lábtartó fele lent, elvileg abba is bele van írva, de ez mind csak akkor igaz, ha legalább ebben hasonlít a 125-re, hogy mindent máskor gyártottak le benne!
Hát én meg bringába nemtudom de mocinál kicsit komolyabb itt úttartásról is szóvan főleg kanyarban és azért 100km nél elszálni kanyarban teló egyenletlensék miatt kicsit gáz ,de azárt nagyon köszönöm a tanácsot ha jobbat nemtudok ezlessz.
én abbol kiindulva hogy versenyeztem bringával DH.. én mindig annyit tettem az elsővillámba hogy a tetőcsavar menete alá 1-2 cm-vel attól függően mennyire akarom a rugóutat.de ez csak támpont, nemtudom motorba hogy kell de gondolom hasonloan
köszi de sok az ülésmagasság nem ér le a lányom lába róla.és összegileg is van egy lélektani határ aminél többet nem akarok adni érte ez pedig 260péz de ezzel az összeggel nem akarlak megsérteni.köszi
Én is akörül vettem de nekem ITAL JET ez eredeti olasz de a pollinik is jók.Gyorsabb a váltás és hatékonyabb elöbb rátudod húzni a gázt és azonnal az összes nyomaték a keréken.Első sorban a rugókban van a különbség de a lemellák is kicsit erősebbek.
Nekem pont az a bajom ,hogy nehezen tudom kipörgetni a hátsót.Tuning kuplung van rajta és kurvára fog egyből ugrik persze nyikkan 2-3 at fordul aztán ágaskodik de nemtudom füstölni csak ha nagyon csusztatom azt a pontot megcsak lassú felengedéssel lehet azmeg lámpánál nemjó.