már van egyébként gyorsaságim, csak kinöttem magasságilag, Cagiva Prima 50, jah és ora szerint ez is tolt 105-t gyári áttétellet (gps szerint 92) igaz h csal, de orához viszonyitunk
okosan kell tuningolni, meg egyébként ezt én gyárinál hosszabb áttétellel mondom nem gyárival, mert nem a gyorsuláson van a hangsuly nálam, hanem a sebességen, h nagyobb legyen az utazo
ora szerinti utazora gondoltam, és nyugi menni fog ora szerint 120-125 körül, föleg, h ez régebbi rs, egyébként honnan lopjak 900 ropit? gyurcsány már mindent ellopott
70es utazód lesz max pörög 12000-t és megy mondjuk nem kell nagyzolni 110et HA MINDEN JÓ! DE! az utazo aztjelenti h 60%os fordulaton tudod tartani. szoval 60lesz kb az utazod nem 80.én 400cc alatt nem vennék motort ami használt. az rst is ujonnan vettem szalonbol
nem irom le. hosszu
minél nagyobb a henger mint a gyári annál kevesebbet fog még élni. ennyi minél nagyob b a terhelés annál jobban szarrámegy. nem kivánoktöbbet hozzáfűzni bocs.
hát nem tom, ha hengert, karbit vissza cseréltem sport puffot (ha van rajt) belövöm 50eshez, az meg nem gond sztem, ha mondjuk a főtengő jobban birja a fordulatot, mire gondolsz?
én ha megvenném, csak akkor venném, ha adja a gyári cuccokat, igy vissza alakítom, a tuningot meg eladom, motorozni szeretnék nem benzinkutas lenni az 5 literes fogyasztással
én nem vennék tuningoltat. 100 h nem. széthajtott nem ugy használták ahogy kéne szarrákopott stbstb én az enyémre merem mondani h JÓ mert ezt mi raktuk össze szakemberrel és láttam h jo. de ha veszel vkitől kitudja mi van a motorban . ha érted miről beszélek
még nincs hirdetve, csak az osztálytársam szolt, hogy tud 1 eladot, gondoltam megnézem, ha meg nem veszem, már csak a kiváncsiságért is megnézem , kiprobálom, ha meg megveszem, arrol ugy is tudni fogtok
minél nagyobb a henger mint a gyári annál kevesebbet fog még élni. ennyi minél nagyob b a terhelés annál jobban szarrámegy. nem kivánoktöbbet hozzáfűzni bocs.
9400 Sopron, Harkai út 2/b